O'hellige Klagetråd

søvn er oppskrytt dag 7 :p ligger ikke godt og baby presser seg nedover.. og sparker ihjel innvollenene mine... Itillegg har jeg feber, og er sykt kvalm.. og jeg håper ikke jeg får omgangssyken i tillegg nå.. Det orker jeg rett og slett ikke! trøtt og sliten, men får ikke sove.. klageklage! :p i mårra må jeg på shopping og fikse gave og kake og middag stæsj til samboern som har bursdag på onsdag :)
God bedring! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Våknet av halsbrann fra en annen verden her! Supert at det tar en halvtime før tablettene virker..:confused: Vi får se hva Love Hearts kan duge til imens:p Får huske å kjøpe Link i morgen..
 
Herregud så lei jeg er! Kan ikke denne ungen bare komme?? Alt er tungt. Magen er i veien. Beina er hovne. Fingrene er så hovne at jeg har nesten ikke følelse i fingertuppene. Mister alt jeg prøver å holde. Sover ufattelig dårlig. Blir kvalm av å sitte og ligge. Synd jeg ikke kan sove stående...
Føler jeg aldri kommer til å føde... :(
39+3, så er jo litt igjen... Men jeg er klar NÅ, jeg!
Sånn. Godt å få det ut. :p
 
Bare jeg som klager jo. Haha. :p
MEN jeg begynner å bli lei av å ikke kjenne fingrene mine på høyre hånd. De dovner vekk hele tida! Og jeg som så gjerne vil strikke til vesla.
Noen som har tips til hvordan jeg kan få følelsen igjen??
Funker dårlig å holde den høyt. :(
 
Huff, føler meg som en skikkelig tåpe her jeg sitter og storgriner for jeg sendte hundene med mamma nå siden det er så nære termin og jeg vil helst føde i "hemmelighet".. :p
Som regel så går det greit at mamma passer de når vi er på feri eller i andre anledninger det ikke passer og ha de med seg eller å ha de hjemme, men det er vell det at nå skal jeg ikke ha de igjen før "lillebror" i magen kommer ut som gjør det ekstra sårt for blir jo ikke tid til bare de lengre.

Jeg grein i sommer når jeg måtte overlate marsvinet mitt hos moren min, siden jeg flyttet fra oslo til trondheim :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008
Nå sender hun daglig oppdatering med snaps av marsvinet mitt, og jeg får alltid litt tårer i øynene :p
Hormoner, ass..
 
Hater kombinasjonen høygravid og kjempeforkjølet!!! Som om ikke ting er tungt nok fra før er nese og bihuler potte tette.... Og jeg hoster og hoster og hoster... bare tørrhoste selvfølgelig, men magemusklene mine er helt ferdige og det å hoste har aldri vært så vondt før for hele tiden skikkelig ligamentsmerter i forbindelse med hostingen... ARGH!!!
 
Hater kombinasjonen høygravid og kjempeforkjølet!!! Som om ikke ting er tungt nok fra før er nese og bihuler potte tette.... Og jeg hoster og hoster og hoster... bare tørrhoste selvfølgelig, men magemusklene mine er helt ferdige og det å hoste har aldri vært så vondt før for hele tiden skikkelig ligamentsmerter i forbindelse med hostingen... ARGH!!!

Jeg drakk mye hjemmelaget te når jeg ble forkjølet med en irriterendes hoste, kok opp vann og hiv oppi noen skiver sitron, ingefær og honning :)
 
Jeg grein i sommer når jeg måtte overlate marsvinet mitt hos moren min, siden jeg flyttet fra oslo til trondheim :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008
Nå sender hun daglig oppdatering med snaps av marsvinet mitt, og jeg får alltid litt tårer i øynene :p
Hormoner, ass..

Syns denne uken har vært veldig kjedelig, er jo vant til og ha de hær som selskap :p Håper fødsel skjer snart så jeg får de hjem igjen fort :) Velkommen til trøndelag :)
 
Du vet du nærmer deg termin når du legger deg kl ti på en lørdagskveld helt utslitt, enda du egentlig ikke har gjort stort i løpet av dagen... Håper på en full natt søvn!
 
vet man nærmer seg termin når man har gjort 1tredjedel av det man egentlig får gjort før lunsj i løpet av en hel helg :p
 
Stikninger i mage, korsrygg, rompe og lår.. Sååå lei! Kan det ikke bare utvikle seg til rier snart..?!
 
Åårh! Så trøtt i dag. Og tydelig hormonell og sliten. Kom meg endelig ut på tur med hunden. Gikk bak hage og opp i skogen. Det pleier aldri å være folk der. Der stod det selvfølgelig en nokså gammel mann og styrte på med en traktor og en maskin til en travbane lenger borte. Jeg går med hunden løs, grunnet jeg er HØYGRAVID og har verdens snilleste hund. Han bryr seg ikke om andre mennesker. Mannen mente da at hunden var farlig for andre mennesker og dyr. Hva han mente med det? Spurte jeg bare dumt. Nei, han mente det han sa. Utrolig provosert og sint måtte jeg bare gå. IDiOTI! Gud, hvorfor plage en høygravid kvinne på tur i fred og ro! Angrer på at jeg ikke eksploderte på han! Og ja, jeg tar alltid hunden i bånd når det er andre dyr/hunder der, og ofte andre mennesker. Men av og til ikke siden hunden svinser for seg selv og enser ikke andre mennesker.
Dagens utblåsning!! La høygravide kvinner være i fred er mitt råd til andre:D
 
Bah, crappy day! Trodde en rolig tur i frisk luft skulle hjelpe, men nå er bare kroppen mer ubehagelig å ha med å gjøre. Bestilt is fra samboer som er på vei hjem fra jobb, håper på en bedre kveld enn dag!
 
Blæh, snart er døgn med rier uten at det skjer noe ordentlig :-( Hadde troa på baby på termindato, men det toget er visst gått.. Jaja, bare å prøve å slappe av så godt man kan mellom slagene.
 
Beina mine ser ut som to pølser med fem små utstikkere på tuppen! :( Trodde det skulle komme gradvis jeg..
Skjedde "over natta" på fredag. De er litt vonde, og det gjør vondt å feks krølle tærene sammen eller skulle reise seg på dermed "stå på tå" når man reiser seg fra huk eller gulvet. Greit nok, er 40+2 idag så kanskje jeg ikke bør klage for det er jo helt i slutten av svangerskapet, men likevel. En plage!!
 
0,5 cm åpning i løpet av 12 timer med rier. Ikke går det an å sove eller noe. Begynner å angre på hele greia :-(
 
Beina mine ser ut som to pølser med fem små utstikkere på tuppen! :( Trodde det skulle komme gradvis jeg..
Skjedde "over natta" på fredag. De er litt vonde, og det gjør vondt å feks krølle tærene sammen eller skulle reise seg på dermed "stå på tå" når man reiser seg fra huk eller gulvet. Greit nok, er 40+2 idag så kanskje jeg ikke bør klage for det er jo helt i slutten av svangerskapet, men likevel. En plage!!

Åhr. Det er ei plage, det der! Jeg holdt det i sjakk med støttestrømper før jeg fødte. Glemte jeg strømpene så ble beina hovne.
Dagen etter fødsel så de ut som elefantbein.. :( Trodde det skulle gi seg når ungen var ute... Er bedre nå da.
Men jeg vil anbefale støttestrømper på det varmeste. Jeg tvang de på da beina var verst etter fødsel også. Hehe. Hjalp litt. :) Og det hjelper på de plagene du beskriver.
Toppen noen dager igjen nå så har du babyen din her. :) Da merker du sikkert ikke noe til beina fordi du er så totaloppslukt i babyen din ❤️
 
Back
Topp