O'hellige Klagetråd

0,5 cm åpning i løpet av 12 timer med rier. Ikke går det an å sove eller noe. Begynner å angre på hele greia :-(

Det er så verdt det! En rie overstått er en rie mindre til babyen din er født! :D ❤️
 
Det er så verdt det! En rie overstått er en rie mindre til babyen din er født! :D ❤️
Jeg kjenner at akkurat nå er jeg litt sur på babyen min, men aller mest på den dustete kroppen min som somler så fælt :-(
 
Jeg kjenner at akkurat nå er jeg litt sur på babyen min, men aller mest på den dustete kroppen min som somler så fælt :-(

Veldig forståelig! Må være slitsomt å ha det sånn! Skal du til jm eller no i nærmeste framtid? Prøvd modningsakupunktur? (Eller, du er kanskje moden...?)
 
Ååå har så vondt i hodet :( la meg kl 9 i går med vondt i hodet og sto opp med vondt i hodet :(
 
Trøtt, tett i nese og hode, matlei og småkvalm. I tillegg til vondt i bekkenet i dag (har heldigvis vært forskånt for det, men noe som kan komme og gå).. 11 dager til termin, og tiden går supertregt :oops: Jaja, det et vel bare å mote seg opp til litt skolearbeid og kanskje prøve på en liten gulvvask i løpet av dagen.
 
Blir gaal snart av press på ribbeina.. Er jo så vondt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Våknet opp med menssmerter og ligamentsmerter idag, kom meg nesten ikke ut av senga. I hele dag har jeg hatt så nedpress og menssmerter at jeg blir gal, og løper og tisser hele tiden, trykker på tarmene så kjennes ut som jeg må på do hele tiden, og etpar ganger har jeg tenkt shitt er det slik homoroider kjennes ut??? :confused:

Gaaah hvis det hadde nå bare vært rier så men det er sånne vonde kynnere og menssmerter og murringer og trykking osv, så det er jo ikke noe skikkelig enda og da blir det bare fælt istedet for "endelig" :p

Noen som vet om slimproppen kan gå i "biter" eller om hele kommer på en gang?
 
Skuffende lesning på førstesiden til Babyverden i dag om fastsettelse av termindato. Det står noe om at dersom man får tidligere eller på overtid første svangerskap er sannsynligheten stor for at det blir tilsvarende ved senere svangerskap. Det ser ikke ut til å stemme i mitt tilfelle i alle fall. Fikk første 6 dager før termin, og nå er det 1 dag igjen til termin med nr 2... Jaja det er vel bare å forberede seg på overtid - og dette inlegget ser ut til å passe best i klagetråden :rolleyes:
 
Har nå fått beskjed på ammepoliklinikken om å slutte å amme :-( jeg er så lei meg.
Jeg vet jo at babyen min har det fint på mme, men jegvhadde gledet meg sånn og gjorde alt jeg kunne før fødsel for at det skulle gå, og har gått gjennom mye nå siste uka for å klare det. Som de sa der, det var ikke ofte de anbefalte å gå over til mme.
Jeg har en sånn bitter følelse :-(
 
Har nå fått beskjed på ammepoliklinikken om å slutte å amme :-( jeg er så lei meg.
Jeg vet jo at babyen min har det fint på mme, men jegvhadde gledet meg sånn og gjorde alt jeg kunne før fødsel for at det skulle gå, og har gått gjennom mye nå siste uka for å klare det. Som de sa der, det var ikke ofte de anbefalte å gå over til mme.
Jeg har en sånn bitter følelse :-(

Ånei! :( Så kjipt! Hva er grunnen til det?
Du får gjøre matingen så koselig som mulig. Legge barnet ditt hud mot hud gjerne. Hjelper meg nå i perioden jeg må pumpe og gi flaske. Får liksom noe av nærheten da.
 
Kjenner den følelsen kakedeig. Jeg pumpet i 18 Mnd med eldste min pga av ammeproblemer og mme intoleranse. Men jeg fikk råd av en smart hs om å gjøre flaskemating til mamma og pappa oppgave.slik at samspill og annet ble det samme. Det ble mange fine stunder for oss. Babyen var vel 6 Mnd før andre gav henne flaske.Var en periode noen små furtne besteforeldre men de hadde jo ikke fått matet om jeg hadde ammet. Ble en fin greie for oss i allefall. En lager seg fort gode systemer for varming av mat.
 
Presset på ribbeina ble erstatta av press på isjias nerven. Blir tullete snart :-S
 
Fatter ikke at brystvorten, som har hatt beskyttelse av først skjold under amming og deretter bare har blitt pumpa, har blitt så sykt sykt sår! :( Pumpingen får tårene til å sprette, jo! :(
 
Jeg savner virkelig søvn!! :p
Er en person som godt kan sove opp til 10 timer pr natt, så da blir mine knappe 5 om jeg et heldig nå fryktelig lite :p
Har en liten gutt som er veldig våken spesielt når det er natt og mor knapt klarer og holde øyne åpne..
 
Jeg savner virkelig søvn!! :p
Er en person som godt kan sove opp til 10 timer pr natt, så da blir mine knappe 5 om jeg et heldig nå fryktelig lite :p
Har en liten gutt som er veldig våken spesielt når det er natt og mor knapt klarer og holde øyne åpne..

Samme her. Jeg har en sovebaby men det betyr ikke at jeg får nok søvn, jeg har alltid hatt et stort søvnbehov/godt sovehjerte selv...Han skal ha mat hver 2.-3. time også er det alle tingene jeg forsøker å skvise innimellom der da.... Kan ikke tro jeg har gått 10 dager uten sammenhengende nattesøvn på mer enn 3 t. Tærer på
 
Samme her. Jeg har en sovebaby men det betyr ikke at jeg får nok søvn, jeg har alltid hatt et stort søvnbehov/godt sovehjerte selv...Han skal ha mat hver 2.-3. time også er det alle tingene jeg forsøker å skvise innimellom der da.... Kan ikke tro jeg har gått 10 dager uten sammenhengende nattesøvn på mer enn 3 t. Tærer på

Håper det kommer seg og blir bedre etter hvert når det blir rutiner og de små lærer seg forskjell på natt og dag :)
 
Samboeren min er verdens beste og vi krangler nesten aldri.... Men du og du, nå er jeg likevel vanvittig irritert på ham. Forrige mandag skulle broren hans komme å hjelpe oss med noe snekkering og jeg spurte søndag om samboeren min kunne sjekke opp om broren ville ha middag her. Hørte ingenting om det og på mandags morgen tok min kjære opp ørret fra fryseren slik at det skulle tine til vi skulle ordne middag. Et par timer før maten skal være ferdig kommer han plutselig hjem og begynner å lete i fryseren etter mer fisk, da det viste seg at broren skulle ha middag - fant han ut da liksom, for var da først han kom på å spørre. I går kveld var også broren her, men da skulle han ikke ha mat, så da han sa han skulle komme og ta det siste i kveld og ingenting ble nevnt om middag, gikk jeg ut fra at det samme gjaldt i dag. Jeg tok opp flesk så det skulle rekke til oss tre som bor her og laget røre som sto til svelling. 1 time før middag kommer min kjære hjem (han skulle bare legge om dekk på bilen og dro i morges, så hva han har somla med aner ikke jeg, men i alle fall)... "Eh... Går det å lage litt mer røre?" For da hadde visst han avtalt med broren i formiddag at han skulle få middag her... Men å si fra til meg som var hjemme og forberedte middag? Neida..... To ganger på 8 dager... Så nå er jeg faktisk for en gangs skyld skikkelig IRRITERT på ham.... ARGH!!! 4 dager til termin, rimelig hormonell og har hatt 2 dårlige netter på rad, så er sikkert jeg som er litt ekstra hissig altså, men likevel......
 
Samboeren min er verdens beste og vi krangler nesten aldri.... Men du og du, nå er jeg likevel vanvittig irritert på ham. Forrige mandag skulle broren hans komme å hjelpe oss med noe snekkering og jeg spurte søndag om samboeren min kunne sjekke opp om broren ville ha middag her. Hørte ingenting om det og på mandags morgen tok min kjære opp ørret fra fryseren slik at det skulle tine til vi skulle ordne middag. Et par timer før maten skal være ferdig kommer han plutselig hjem og begynner å lete i fryseren etter mer fisk, da det viste seg at broren skulle ha middag - fant han ut da liksom, for var da først han kom på å spørre. I går kveld var også broren her, men da skulle han ikke ha mat, så da han sa han skulle komme og ta det siste i kveld og ingenting ble nevnt om middag, gikk jeg ut fra at det samme gjaldt i dag. Jeg tok opp flesk så det skulle rekke til oss tre som bor her og laget røre som sto til svelling. 1 time før middag kommer min kjære hjem (han skulle bare legge om dekk på bilen og dro i morges, så hva han har somla med aner ikke jeg, men i alle fall)... "Eh... Går det å lage litt mer røre?" For da hadde visst han avtalt med broren i formiddag at han skulle få middag her... Men å si fra til meg som var hjemme og forberedte middag? Neida..... To ganger på 8 dager... Så nå er jeg faktisk for en gangs skyld skikkelig IRRITERT på ham.... ARGH!!! 4 dager til termin, rimelig hormonell og har hatt 2 dårlige netter på rad, så er sikkert jeg som er litt ekstra hissig altså, men likevel......
skjønner deg godt jeg, greit å få beskjed, hvertfall når man har spurt..
 
AU i puppene :p og etter-rier og bekkenet ikke helt i orden enda, og øm i skuldre og rygg pga at jeg spenner meg sånn når jeg ammer fordi det er grisevondt!! men det går bedre..
 
Har nå fått beskjed på ammepoliklinikken om å slutte å amme :-( jeg er så lei meg.
Jeg vet jo at babyen min har det fint på mme, men jegvhadde gledet meg sånn og gjorde alt jeg kunne før fødsel for at det skulle gå, og har gått gjennom mye nå siste uka for å klare det. Som de sa der, det var ikke ofte de anbefalte å gå over til mme.
Jeg har en sånn bitter følelse :-(
oi, hvorfor får du ikke amme? Skjønner det er kjipt å få en sånn beskjed.. :/ men er koslig med flaske også, da kan babyen faktisk se på deg når den spiser :)
 
Back
Topp