O'hellige Klagetråd

Som ei bortskjemt tuppe i et av verdens rikeste land, må jeg få klage over hvor sykt vondt jeg hadde i magen etter at svigermor laget en usannsynlig god middag på mitt ønske.
Det var så godt at jeg ikke stoppet å spise da jeg var mett og det fikk jeg svi for assa :P
Til vanlig spiser jeg denne mengden men det er ikke såååå god plass inni der selv om magen har sunket!

Blæ! Kvalm av alle liggestillinger... :confused: Håper jeg er sanndrømt... Da kommer hun i så fall den 20. august :P I dag er det en sånn ekstra tung dag. Håper det blir likar i mårra! ;)

Blæh, akkurat i dag er jeg lei! Blir sliten av ingenting. Har et helt hus som burde ha vært vasket, men har null energi eller lyst :-( Håper det tar seg opp til uka. Vil gjerne ha det rent og pent til snuppa kommer.
Høres kjent ut.. Vi tok oss sammen og vasket hele leiligheten igår, og kjenner det i ryggen i dag ja! Men deilig å ha det gjort, blir nok en stund til vi får tatt en så grundig rengjøring igjen nå!

Høres kjent ut.. Vi tok oss sammen og vasket hele leiligheten igår, og kjenner det i ryggen i dag ja! Men deilig å ha det gjort, blir nok en stund til vi får tatt en så grundig rengjøring igjen nå!
Tok meg sammen og fikk vasket en del i dag :-) Tar mer i morgen. Merker at jeg ikke klarer like mye som ellers.

Såå sliten, vondt i hodet og halsbrannen har kommet for fullt! Bad day... Har bare igjen to arbeidsdager, men vurderer rett og slett å kaste inn håndkle og bruke to egenmeldingsdager. Frister ikke med to dager foran skjermen i stressende jobb med den formen her. :(

flinke dere som vasker så mye, jeg orker så vidt å ta det daglige nå.. men vaska sprinkelsenga i dag.. for et pirk :p så skal jeg snart vaske babyklær og legge det i kommoden som jeg har vaska og rydda :p ikke så ye storvasking her enda, men må det snart, håper bare kroppen ikke detter sammen :/

Blir sint og lei meg når jeg oppdaget nå nettopp at det er et lite hull i skinntrekket på vogna mi, som er NY og bare har stått på et rom siden mars.. :(

Blir sint og lei meg når jeg oppdaget nå nettopp at det er et lite hull i skinntrekket på vogna mi, som er NY og bare har stått på et rom siden mars.. :(

Så kjipt da! :( Men ta den tilbake til butikken, du. Så ordner det seg nok. :)

Samboer stod opp kl5.15 pga jobbreise. Da våknet jeg og:( Har prøvd å sove uten hell! Får sove i kveld:) Utrolig kjipt å være så trøtt uten å få sove.

Så kjipt da! :( Men ta den tilbake til butikken, du. Så ordner det seg nok. :)

Den er kjøpt i sverige, så håper mamma orker og kjøre dit for meg for jeg orker ikke en 6 timers kjøretur nå :P
Og garantien på vogna går selvfølgelig ut i september så det må skje så fort som mulig nå, ellers må jeg vell bare leve med det lille hullet da..

Den er kjøpt i sverige, så håper mamma orker og kjøre dit for meg for jeg orker ikke en 6 timers kjøretur nå :P
Og garantien på vogna går selvfølgelig ut i september så det må skje så fort som mulig nå, ellers må jeg vell bare leve med det lille hullet da..

Ååå... Forstår godt at 6 timer i bil ikke frister. Ta kontakt med de på Mail og spør hva du skal gjøre. Kanskje du kan slippe unna kjøreturen og heller sende med posten. Verdt et forsøk. Og da har du begynt prosessen før garantien går ut. :)

Ååå... Forstår godt at 6 timer i bil ikke frister. Ta kontakt med de på Mail og spør hva du skal gjøre. Kanskje du kan slippe unna kjøreturen og heller sende med posten. Verdt et forsøk. Og da har du begynt prosessen før garantien går ut. :)

Snakket med nærmeste forhandler på emmaljunga og de skulle ringe inn til de i morgen og høre om de kunne sende ny kalesje, viss ikke skulle mamma reise nedover og få den byttet om hun måtte det :)
Den fikk noen stygge merker etter at det ble litt fukt på den da det regnet når jeg tok den med i bilen også som dama i butikken syns var rart, for de skal tåle at det kommer litt fukt på de.. Det ordner seg nok :)

Får ikke sove. Er fryktelig trøtt. Har ikke sovet noe på dagen i dag, noe jeg pleier å gjøre. Tankene mine og en aktiv baby i magen holder meg nok våken. Ligger dessuten vondt. Sitter vondt. Blææææ! :( *kvalm*

Lys våken og sulten! Kunne godt tenkt meg noen timer til med søvn før frokost...

Lys våken og sulten! Kunne godt tenkt meg noen timer til med søvn før frokost...

Har akkurat spist, jeg... Får hvertfall ikke sovet noe mer hvis jeg ligger sulten i tillegg. Føler meg også lys våken, men med kun 1 times søvn til nå, så eg jeg neppe klar for å ta tak på dagen. ;)

Har akkurat spist, jeg... Får hvertfall ikke sovet noe mer hvis jeg ligger sulten i tillegg. Føler meg også lys våken, men med kun 1 times søvn til nå, så eg jeg neppe klar for å ta tak på dagen. ;)
Burde nok spist jeg og! Har vel fått en time søvn etter kl 4. Nå blir det nystekte rundstykker til frokost :) Håper det hjalp med litt mat for deg!

Burde nok spist jeg og! Har vel fått en time søvn etter kl 4. Nå blir det nystekte rundstykker til frokost :) Håper det hjalp med litt mat for deg!

Ja, det hjalp litt :) Fikk noen timers søvn til sammen til slutt. :)
Nysteikte rundstykker hørtes fortreffelig ut. Kos deg :)

Hva er det med dette været? Sol det ene øyeblikket, pøsregn det neste. Dødsvarmt, og så plutselig iskaldt :eek::confused:
Er jo helt umulig å planlegge noe som helst og ikke minst å kle seg! Bukser og jakker passer ikke lenger så jeg bor i skjørt/kjoler og joggebukse om dagen.. hadde håpet på at varmen skulle holde seg bittelitt til!

Back
Topp