PP1, OKTOBER 2021 = TR
PP2, NOVEMBER 2021 = KJEMISK
PP3, DESEMBER 2021 = KJEMISK
PP4, JANUAR 2022 = KJEMISK
PP5, FEBRUAR 2022 = GRAVID!
Ok.
Kort fortalt.
Vi er nygifte, har til sammen 5 barn fra før, men ingen sammen.
Det vil vi gjøre noe med nå.
Whoop, whoop, hurra for oss, hurra for kjærligheten og alt det der.
Men seriøst.
Dette skulle være gøy, skulle det ikke?!
Jeg har altså fjernet den dritten som har hindret oss i å få barn før, også kalt hormonspiral.
Og jeg er i første prøveperiode, pp1 som de lærde kaller det.
Jeg fikk mensen 29.september, så den kom ganske fort.
OG VARTE LENGE!
Jeg har da for f**n aldri hatt mensen i 10 dager.
Så forsvant den, og Flo sa det bare var å pøke på, for nå var det sjanse om EL.
Den appen kan ikke vite det med sikkerhet, når jeg ikke vet hvor lang syklusen min har planer om å være.
Men vi gjorde som vi alltid gjør, både med og uten sabotør i dåsa:
Pøka på.
Og nå sitter jeg her 9dpo, eller 10 i følge appen... men i følge utfloden jeg hadde så veit jeg ikke om jeg er 8, 9 eller 10. Har oppført og følt meg som en gravid de siste dagene, og mannen støtter opp som en helt!
I går fikk jeg mat fra Burger King og sjokolade, sikkert for å være på den sikre siden.
I dag har eldstejenta bursdag, og blir 18.
Jeg var 22 da jeg fikk henne.
Og det blir stor fest til helgen!
Blir det vin eller champagnebrus på'a mor, tro?
Veit da faen... ops, glemte å sensurere den!
Eneste jeg veit er at jeg er dritforvirret og kommer til å bli helt ute av meg om TR finner ut at hu skal dukke opp med sin uønskede tilstedeværelse, for 5-6 dager etter det Flo mente var tid for EL, hadde jeg så satans vondt... festesmerter, tenkte jeg.
Jeg griner for ALT! Kan ikke se på sykehus-serier på Netflix, med mindre jeg er klar for å grine litt.
Og i dag... våknet opp kvalm som fy, og sitter her og spiser rester fra i går.
Siden mannen var usikker på hvilken vegan-burger jeg ville ha, kjøpte han begge.
Så i dag har jeg altså burger til frokost, foran meg.
Har ikke begynt å spise.
For jeg er tross alt kvalm.
Og er dette PMS, skal jeg skrive et langt klagebrev til Eva og forbanne henne at hun spiste det jævla eplet og lot alle oss kvinner i så mange år, stå igjen og ta straffen.
PP2, NOVEMBER 2021 = KJEMISK
PP3, DESEMBER 2021 = KJEMISK
PP4, JANUAR 2022 = KJEMISK
PP5, FEBRUAR 2022 = GRAVID!
Ok.
Kort fortalt.
Vi er nygifte, har til sammen 5 barn fra før, men ingen sammen.
Det vil vi gjøre noe med nå.
Whoop, whoop, hurra for oss, hurra for kjærligheten og alt det der.
Men seriøst.
Dette skulle være gøy, skulle det ikke?!
Jeg har altså fjernet den dritten som har hindret oss i å få barn før, også kalt hormonspiral.
Og jeg er i første prøveperiode, pp1 som de lærde kaller det.
Jeg fikk mensen 29.september, så den kom ganske fort.
OG VARTE LENGE!
Jeg har da for f**n aldri hatt mensen i 10 dager.
Så forsvant den, og Flo sa det bare var å pøke på, for nå var det sjanse om EL.
Den appen kan ikke vite det med sikkerhet, når jeg ikke vet hvor lang syklusen min har planer om å være.
Men vi gjorde som vi alltid gjør, både med og uten sabotør i dåsa:
Pøka på.
Og nå sitter jeg her 9dpo, eller 10 i følge appen... men i følge utfloden jeg hadde så veit jeg ikke om jeg er 8, 9 eller 10. Har oppført og følt meg som en gravid de siste dagene, og mannen støtter opp som en helt!
I går fikk jeg mat fra Burger King og sjokolade, sikkert for å være på den sikre siden.
I dag har eldstejenta bursdag, og blir 18.
Jeg var 22 da jeg fikk henne.
Og det blir stor fest til helgen!
Blir det vin eller champagnebrus på'a mor, tro?
Veit da faen... ops, glemte å sensurere den!
Eneste jeg veit er at jeg er dritforvirret og kommer til å bli helt ute av meg om TR finner ut at hu skal dukke opp med sin uønskede tilstedeværelse, for 5-6 dager etter det Flo mente var tid for EL, hadde jeg så satans vondt... festesmerter, tenkte jeg.
Jeg griner for ALT! Kan ikke se på sykehus-serier på Netflix, med mindre jeg er klar for å grine litt.
Og i dag... våknet opp kvalm som fy, og sitter her og spiser rester fra i går.
Siden mannen var usikker på hvilken vegan-burger jeg ville ha, kjøpte han begge.
Så i dag har jeg altså burger til frokost, foran meg.
Har ikke begynt å spise.
For jeg er tross alt kvalm.
Og er dette PMS, skal jeg skrive et langt klagebrev til Eva og forbanne henne at hun spiste det jævla eplet og lot alle oss kvinner i så mange år, stå igjen og ta straffen.
Last edited: