NYTT KAPITTEL

3 dpo
Oppblåst og irritabel - med andre ord alt er som normalt.
 
4-5 dpo
Murringer/stikkinger i magen
Og rare nipler.. de klør og er ømme. Det pleier de ikke å være. Sist de var det var i januar, første gang jeg ble gravid.
 
6 dpo
Sukkerkick og humørsvigning fra helvete! Første graviditetstest ryker på torsdag. Spent på om det er noe på gang. Ingen følelse foreløpig. Føler meg så gravid som det jeg gjorde sist menstruasjon for å si det sånn :p
 
Lykke til :-)
 
9 dpo og jeg er ganske sikker på at det ikke er en graviditet på gang, orker ikke engang å styre med å ta tester. Forventer mensen om 3-4 dager. Det er like greit. Den siste tiden har vært utrolig tung, og jeg føler det har vært nedtur etter nedtur ikke bare når det gjelder spontanabortene, men andre ting som har skjedd i det siste. Når skal ting begynne å gå min vei? Humøret mitt har vært som et uvær i det siste også, jeg ser frem til lysere tider:

Det står i horoskopet mitt for perioden nå:
If you’re none too happy with your lot, remember all things change.

: )
 
IMG_20130529_185153.jpg


13dpo:
Var så kvalm at jeg spydde i går, super kvalm i dag. Mensen skulle ha kommet i går, så jeg tok en test i dag. Bombesikker om at ingen strek ville komme frem. Har ikke engang giddet å teste den perioden her fordi jeg har vært så sikker på det. Og jaggu kom det ikke streker frem på alle testene.. Supersvak! Men strek er strek?

Tar en digital i morgen, er den positiv da ringer jeg legen å ber hun ta kontakt med gynekologen for meg for full oppfølging. Tør ikke ta gleden på forskudd enda.. Har skjønt at jeg ikke kan kvitte meg fra denne dagboka her så lett. Men ja, orker ikke en tredje abort. Tør ikke juble før om mange uker eventuelt.
 
GRATULERER!! Jeg krysser alt for at spira sitter akkurat så lenge den skal! :)

Tør ikke si takk helt enda :P
Men hvis det er noe på gang, så håper jeg virkelig alt går bra.. :)
 
Jeg håper iallefall det går bra med både deg og vidunderet! :) Har fulgt deg en stund gjennom dagboken din, og synes at du virkelig fortjener at det går din vei nå! :)
 
Jeg håper iallefall det går bra med både deg og vidunderet! :) Har fulgt deg en stund gjennom dagboken din, og synes at du virkelig fortjener at det går din vei nå! :)

Takk for det <3 fine ord!
 
Oooh my damn :D er i samme situasjon som deg :D gleder meg til å se hvordan det har gått med deg i morgen:)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hvis det er noe på gang denne gangen håper jeg av hele mitt hjerte at denne gangen er deres tur! Fy flate, det er deg virkelig unnet! Så mye som du har gått gjennom.. Jeg håper og krysser fingrene for at dette er gangen! :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hvis det er noe på gang denne gangen håper jeg av hele mitt hjerte at denne gangen er deres tur! Fy flate, det er deg virkelig unnet! Så mye som du har gått gjennom.. Jeg håper og krysser fingrene for at dette er gangen! :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app


Takk for det <3 Håper det går denne gangen!
 
Oooh my damn :D er i samme situasjon som deg :D gleder meg til å se hvordan det har gått med deg i morgen:)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app


Får virkelig håpe alt går bra denne gangen :) Alle gode ting er 3, håper jeg ;-) Lykke til til deg!
 
Clearblue digital viste gravid 1-2 uker i dag, så det er ikke noe tvil :)
Etter å ha sendt sms med legen min trenger jeg bare å vente på innkallelse til gynekolog. Håper det blir fortløpende!! Det er jo tross alt de første ukene som er de viktigste..
Ellers er jeg kvalm hver dag.. Bortsett fra det, ikke så mange symptomer.
Spotter så vidt litt "beige", men håper det ikke er noe farlig.

Jeg har halsbetennelse så ligger rett ut på sofaen. Kjedelig!
 
Får virkelig håpe alt går bra denne gangen :) Alle gode ting er 3, håper jeg ;-) Lykke til til deg!
Takk skal du ha :D
Krysser fingerne for at denne sitter i 9 månder :D

Gratulerer så mye til deg og din kjære:d:D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Venter fremdeles på innkallelse til sykehuset eller priv gynekolog. I morgen tar jeg kontakt med de for å høre hvordan det går.
Jeg spotter litt beige-aktig, og tidligere i dag var det litt lyserosa. Hvem vet hva det kan være.. Orker ikke henge meg opp i det. Har ingen forhåpninger, så prøver å ta det som det kommer.
Har fått vondt i den ene puppen, men kvalmen har gitt seg.
 
Venter fremdeles på innkallelse til sykehuset eller priv gynekolog. I morgen tar jeg kontakt med de for å høre hvordan det går.
Jeg spotter litt beige-aktig, og tidligere i dag var det litt lyserosa. Hvem vet hva det kan være.. Orker ikke henge meg opp i det. Har ingen forhåpninger, så prøver å ta det som det kommer.
Har fått vondt i den ene puppen, men kvalmen har gitt seg.
Det er din tur nå:) dette kommer til å gå fint :)


App<3
 
Jeg er misfornøyd. Den beskjeden jeg fikk var at jeg skulle få oppfølging fra dag 1 pga habituell abort. Jeg har ikke fått time før 18 juni og da måtte jeg mase meg til å få timen 2 uker tidligere enn hva de hadde satt. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Jeg har problemer med at jeg spontanaborterer, da er det viktig med oppfølging fra starten av. Jævla system. Jeg tok en digital test her om dagen. Da var jeg 5+1, men den viste 1-2 :/ For meg virker det ut som et dårlig tegn. Hcgen er tydeligvis ikke så høy som den burde være. Jeg kjenner stikk i magen, så NOE skjer jo inni der.. men kanskje det utvikles så treigt at det bare ender opp som en ny spontanabort. Det gjør meg trist, at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger, fort nok..
 
Min 3.spontanabort.
Jeg har hele tiden tenkt at alle gode ting er tre.
Men det viser seg at i mitt tilfelle er alle vonde ting tre.

Jeg har time hos gynekolog på kvinneklinikken om halvannen uke. Skal utredes for habituell abort.
 
Back
Topp