NYTT KAPITTEL

1.ultralyd om 11 dager.

Ellers er det mye murringer i magen. Er veldig øm der. Verker i korsryggen. Sover ekstremt dårlig og drømmer mye rart. Puppene blir mer "tunge" og ømme for hver dag som går. Er veldig følsom om dagen og angsten for at det skal gå galt har slått inn.
 
Åhhhnei jeg spotter litt brunt :sorry:
 
Skjønner du blir redd, men husk at brunt betyr gammelt og at slimhinnene er skjøre og blodfylte nå.
 
Håper virkelig det er normal spotting, men skjønner du blir redd[emoji173]
Skjønner du blir redd, men husk at brunt betyr gammelt og at slimhinnene er skjøre og blodfylte nå.

Takk for gode ord, godt med litt støtte <3
Får håpe det ikke kommer noe rødt. Vurderer å få målt hcg stigning, om det er noe vits..
 
Hvordan går det idag?
 
Hvordan går det idag?
Ingen spotting foreløbig. Sprøytene stimulerer hcg en. Kanskje jeg bare lurer kroppen til å tro den skal fortsette å være gravid. Men om 10 dager nå så får jeg ultralyd så nå vel bare gjøre som vanlig frem til da.. Takk som spør
 
Bare å vente på UL ja. På godt og vondt den støtten, men man går jo fort å venter på første UL uansett..
 
Testen ikveld var sterkere enn i går. Så det må vel bety at hcg nivået stiger.. (Nivået fra sprøytene halveres for hver dag om jeg har forstått det riktig)

Sprøyte nr 2 satte jeg ista.
 
1.ultralyd gjennomført. 5+3. Så fosteranlegg. Et sort hulrom på 8 mm. Gynekologen har stor tro på at vi ser et bankende hjerte neste gang :) en uke til neste time. Hun gang også cyste(r) på den ene eggstokken. De krymper forhåpentligvis inn i løpet av 1 trimester.
 
Så bra at du følges tett og at alt så riktig ut idag. Håper på bankende hjerte neste uke
 
Snapchat-910466215.jpg

6+3 og hjerteslag. Hjertet mitt slår doble slag for det! :) håper dette går veien.
 
Gratulerer
 
Back
Topp