Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 9 dpo. Er tidlig enda, kan vel like gjerne vere falsk alarm? Vet ikke. Klarer ikke å ta det helt innover megKult. Er en strek der ja. Dette var spennende. Hvor mange dpo er du?
Tror du jeg har klart å jinxe meg?Hehe, får håpe jinxingen fungerer, skal innrømme at jeg har tenkt tanken selv
Klart detTror du jeg har klart å jinxe meg?
Klart det!! ) testet igjen i kveld. Sterkere strek nå enn i dagtidligBlir uansett spennende å se hvordan utviklingen blir på testene. Følger deg viss det går greit
Åh, det er jo fantastisk. (Håper jeg kan gratulere deg med spire i mage imorgen).Klart det!! ) testet igjen i kveld. Sterkere strek nå enn i dagtidlig
Hvordan går det med deg ToneMarie81? Tenker på deg, håper alt går bra med deg og spira.Klart det!! ) testet igjen i kveld. Sterkere strek nå enn i dagtidlig
Gøy å høre fra deg, og så spennende tid du har i møte både i forhold til graviditet, huskjøp og salg, ul og alt annet som skjer. Masse lykke til ihvertfallHei dere, her går det bra, tror jeg. Kvalm!!! 6 dager etter jeg fant ut at jeg var gravid så vant vi en budrunde på et hus så her går det i ett med flytting og salg av det gamle. Og jeg er kvalm store deler av dagene og ALENE!! Men skal vel ikke klage, kaster ikke opp (enda vertfall) Har time hos fastlege 20april, og gynekologen min satte meg opp på ul 23april i tillegg til at jeg har bestilt privat 20mai. Var hos gyn i forrige uke (for noe annet) og han kunne konstatere graviditet og han så bare et foster. Satte meg opp om 4uker for da var det "litt mer spennende å se". Utrolig grei lege, jeg går jo til han for noe helt annet og så setter han meg opp likevel ) fikk en ekkel følelse av at han gjorde det fordi han såg noe galt, men det er vel bare jeg som tenker aaaaalt for mye. Har vært utrolig mye i det siste og dette er første gang jeg i det hele tatt kommer på å logge meg inn her på lenge! Må bli flinkere
Tusen hjertelig Babyønske 2014 <3 Hvordan går det med deg??Gøy å høre fra deg, og så spennende tid du har i møte både i forhold til graviditet, huskjøp og salg, ul og alt annet som skjer. Masse lykke til ihvertfall
Håper på noen små oppdateringer innimellom Hvis du får tid og lyst.
Ta vare på deg selv og lille spiren
Baby ønsket for 2014 ble ihvertfall ikke oppfylt. Så får vel finne nytt nick. Fikk besøk av tanta igjen igår. Så det vil si vi er igang med pp 13. Så nå blir det å kontakte gyn osv fremover. Har jo brukt cbfm i 6 (eller ar det 7) pp, i tillegg til tempet de tre siste. Så vet jo at vi har truffet el og at egget ihvertfall har sluppet de tre siste pp.Tusen hjertelig Babyønske 2014 <3 Hvordan går det med deg??
Vet akkurat hvordan det føles. Heldigvis så er det normalt at det tar et år og mer enn det, men det virker bare så urettferdig når mange klarer det med en gang! Her gikk det 13 pp og så satt den krysser alt jeg har og kan for at det skal gå for dere nå!! Kommer til se innom det innimellom klem!Baby ønsket for 2014 ble ihvertfall ikke oppfylt. Så får vel finne nytt nick. Fikk besøk av tanta igjen igår. Så det vil si vi er igang med pp 13. Så nå blir det å kontakte gyn osv fremover. Har jo brukt cbfm i 6 (eller ar det 7) pp, i tillegg til tempet de tre siste. Så vet jo at vi har truffet el og at egget ihvertfall har sluppet de tre siste pp.
Så jeg er rett å slett utslitt av dette her. Men jeg gir ikke opp. Ønsket om en liten skatt er sååå sterkt...
Godt å høre fra deg Håper du oppdaterer litt underveis, spennende å følge degHei dere, her går det bra, tror jeg. Kvalm!!! 6 dager etter jeg fant ut at jeg var gravid så vant vi en budrunde på et hus så her går det i ett med flytting og salg av det gamle. Og jeg er kvalm store deler av dagene og ALENE!! Men skal vel ikke klage, kaster ikke opp (enda vertfall) Har time hos fastlege 20april, og gynekologen min satte meg opp på ul 23april i tillegg til at jeg har bestilt privat 20mai. Var hos gyn i forrige uke (for noe annet) og han kunne konstatere graviditet og han så bare et foster. Satte meg opp om 4uker for da var det "litt mer spennende å se". Utrolig grei lege, jeg går jo til han for noe helt annet og så setter han meg opp likevel ) fikk en ekkel følelse av at han gjorde det fordi han såg noe galt, men det er vel bare jeg som tenker aaaaalt for mye. Har vært utrolig mye i det siste og dette er første gang jeg i det hele tatt kommer på å logge meg inn her på lenge! Må bli flinkere
Skikkelig urettferdig og. Men sånn er det tydeligvis. Vi er og igang med vår 13 pp nå. Så får håpe det klaffer for oss og da Da blir det isåfall janusrbaby...Vet akkurat hvordan det føles. Heldigvis så er det normalt at det tar et år og mer enn det, men det virker bare så urettferdig når mange klarer det med en gang! Her gikk det 13 pp og så satt den krysser alt jeg har og kan for at det skal gå for dere nå!! Kommer til se innom det innimellom klem!
Uff det er så kjedelig. Iiih spent på ultralyd Oppdatere oss etterpå?POTTE tett i nesen, 24/7!!! Holder på å klikke. Ul neste torsdag, gleder meg mannen kommer hjem tirsdag og da flytter vi inn i huset )))
POTTE tett i nesen, 24/7!!! Holder på å klikke. Ul neste torsdag, gleder meg mannen kommer hjem tirsdag og da flytter vi inn i huset )))