Nytt år, nye muligheter :)

Føler meg ikke gravid. Har ikkje gjort det på tre dager, men vet ikke hvorfor. Kjenner kulen inne i magen, men har ingen symptom. Blør heller ikke, ikke en dråpe. Ingen tegn på at noe skal vere galt. Skulle ønske man kunne kjøpe egen UL-maskin så man kunne sjekke når man ville :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Du er nok gravid, men har bare ikke de plagsomme symptomene=) Du er vel over 12 uker nå er du ikke?
En kan vel skaffe en dopler til å høre hjertelyd med?

Jeg er 13 på onsdag, men har ikke vært på ul siden jeg var 10. Håper sånn det går bra!!!

Jeg er 13 på onsdag, men har ikke vært på ul siden jeg var 10. Håper sånn det går bra!!!

Dette kommer til å gå kjempe fiint :D Mange får mer energi i uke 12/13 og symtomene forsvinner. Alt er nok akkurat slik det skal :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1400646943.196156.jpg
Helt perfekt :) er 14+0 idag, men jordmoren jeg var til i går mente jeg var mer. Har hatt termin 22.nov, men fastlegen mener 20.nov og jordmoren i går mente et sted mellom 15-20.nov. Blir spennende på OUL om en mnd :)

15 uker i dag :) 4 uker til vi får vite kjønn (kanskje) :D

I følge min utrekning er jeg nå 18+4. Jordmor på privat UL mente da jeg var i uke 13 at jeg kunne vere en uke mer. OUL på tirsdag og JEG GLEDER MEG SÅNN!! Har fått beskjed tidligere om at alt ser fint ut, så da er det kjønnet jeg er mest spent på over helgen. IIIIIIIIIIIIHHH!!! :)

I følge min utrekning er jeg nå 18+4. Jordmor på privat UL mente da jeg var i uke 13 at jeg kunne vere en uke mer. OUL på tirsdag og JEG GLEDER MEG SÅNN!! Har fått beskjed tidligere om at alt ser fint ut, så da er det kjønnet jeg er mest spent på over helgen. IIIIIIIIIIIIHHH!!! :)
Åh så spennende. Gleder meg til å høre hvordan det gikk:)

21 uker i dag! En aktiv liten krabat :) Av og til ser jeg med det blotte øye at han sparker, og med hendene er det ingen problem å kjenne det for andre. Har lest at man vokser fort i uke 20-25 - cant wait :D

Back
Topp