Nytt år, nye muligheter :)

Helt sant, jeg hadde nok delt her jeg også om jeg mistet. Lett å glemme alle de som IKKE skriver at de mister, det er jo mange flere av de! Men klart når man har holdt mest til forum med langtidsprøvere så hører man forskjellig. Ikke at det er noe galt med det, men "normalen" blir jo noe endret. Jeg må bare prøve å slappe av. Har kjøpt babyseng forresten

Sent from my iPhone using BV Forum
Dette kommer til å gå helt fint :D Gratulere med babyseng. Hvilken har du kjøpt?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Helt sant, jeg hadde nok delt her jeg også om jeg mistet. Lett å glemme alle de som IKKE skriver at de mister, det er jo mange flere av de! Men klart når man har holdt mest til forum med langtidsprøvere så hører man forskjellig. Ikke at det er noe galt med det, men "normalen" blir jo noe endret. Jeg må bare prøve å slappe av. Har kjøpt babyseng forresten

Er liksom det. Men nå er vi gravide og må bare nyte det. Det er sååå fantastisk.
Åh så spennende. Gleder meg til jeg og kommer så langt at vi kan begynne å tenke utstyr osv... er 12 uker i slutten av juni. Men det kjennes sååå lenge til. Er jo bare 3 mai nå...

Johoooooo! :D første gang du er gravid du også sant?

Jaa ♥♥♥ Og det føles så bra. Gleder meg til første ultralyd.. spark og bevegelse.. hjertelyd. Kjøpe utstyr og innrede:)

Er liksom det. Men nå er vi gravide og må bare nyte det. Det er sååå fantastisk.
Åh så spennende. Gleder meg til jeg og kommer så langt at vi kan begynne å tenke utstyr osv... er 12 uker i slutten av juni. Men det kjennes sååå lenge til. Er jo bare 3 mai nå...
Jeg er i usa når jeg er 12 uker på veg. Da kan jeg handle litt til lille gullet ♥

disse første ukene har gått veldig seint ja!! Men nå venter jeg liksom ikke på samme måte lenger. Tidligere ventet jeg på å se om graviditeten holdt eller ikke. Nå er det ute og jeg er bare gravid, det er en befrielse! Jeg kan handle ting uten å skjule meg og snakke om det uten p vere redd for å røpe meg :D Jeg venter jo på noe nå også selvsagt, men det føles på en helt annen måte. Gled deg!! :)))

disse første ukene har gått veldig seint ja!! Men nå venter jeg liksom ikke på samme måte lenger. Tidligere ventet jeg på å se om graviditeten holdt eller ikke. Nå er det ute og jeg er bare gravid, det er en befrielse! Jeg kan handle ting uten å skjule meg og snakke om det uten p vere redd for å røpe meg :D Jeg venter jo på noe nå også selvsagt, men det føles på en helt annen måte. Gled deg!! :)))

Høres herlig ut. Tenk så fantastisk du skal bli mamma og det skal jeg og (forhåpentligvis)...
Gleder meg til å fortelle til alle. Til å slippe å gå å bekymre meg ja...
Åh nyt tiden med handling av babyutstyr og klær:)

Vi var på ikea forrige uke så da ble det denne fra stuva-serien http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/spr/79928450/ Der kan man ta av ene siden på sengen :) Jeg kjøpte den med hvite skuffer :)

Såå fin :D Må være så deilig å kunne kjøpe utstyr.. glede seg over den lille som sprella i magen. Gleder meg til det jeg ♥ Må bare komme meg over til 10-12 uker. Det går sent. 4 + 0 i dag

Såå fin :D Må være så deilig å kunne kjøpe utstyr.. glede seg over den lille som sprella i magen. Gleder meg til det jeg ♥ Må bare komme meg over til 10-12 uker. Det går sent. 4 + 0 i dag

Ahh.. går altfor sent ja;)
Mannen og jeg er enige om at vj vil bare hoppe til juli med en gang...

Ahh.. går altfor sent ja;)
Mannen og jeg er enige om at vj vil bare hoppe til juli med en gang...
Ja vi også. Er vi ikke 12 uker i slutten av juni:)?

Hihi. Joda. 28 juni er jeg 12 uker. Men i juli kan vi liksom begynne å tenke mer på det og på utstyr osv..
Jaaa! Griner med tanken ♥ Da skal jeg bare gå rundt å kose meg!!! Og strutte med den lille magen(om den kommer så tidlig)! La oss spole til juli.

Nå skravler vi vist ned hele dagboka di♥

Jaaa! Griner med tanken ♥ Da skal jeg bare gå rundt å kose meg!!! Og strutte med den lille magen(om den kommer så tidlig)! La oss spole til juli.

Nå skravler vi vist ned hele dagboka di♥

Huff. Ja kanskje feil sted å skravle. Er ihvertfall sååå glad for at du snart er over de 12 ukene. Så utrolig fantastisk... å i løpet av 2014 har dere en liten baby. Vil dere vite kjønn og sånn når dere skal på ordinær ultralyd?

Bare to små måneder igjen! Sommeren starter bra :D

Huff. Ja kanskje feil sted å skravle. Er ihvertfall sååå glad for at du snart er over de 12 ukene. Så utrolig fantastisk... å i løpet av 2014 har dere en liten baby. Vil dere vite kjønn og sånn når dere skal på ordinær ultralyd?
24.juni skal jeg på OUL, da er jeg 19 uker. Om de ser kjønnet vil vi vite det :D

24.juni skal jeg på OUL, da er jeg 19 uker. Om de ser kjønnet vil vi vite det :D

Så spennende :D

Føler meg ikke gravid. Har ikkje gjort det på tre dager, men vet ikke hvorfor. Kjenner kulen inne i magen, men har ingen symptom. Blør heller ikke, ikke en dråpe. Ingen tegn på at noe skal vere galt. Skulle ønske man kunne kjøpe egen UL-maskin så man kunne sjekke når man ville :)

Back
Topp