Nytt år, nye muligheter :)

Førstegangsprøver. Klarer ikke å forestille meg at jeg skal bli gravid. JEG!! Ser andre som vinker adjø til tempeforum o.l og melder seg inn i forum som angir måneden de skal bli mødre, og jeg bare klarer ikke å se for meg at dette en dag skal vere meg. Ikke fordi jeg tror at jeg ikke kan få barn, men det er bare så fjernt. Jeg. Bli mor. Barn i magen. Noen som vokser inni meg. Fødsel. Hjelp? Eller.. HERRE som jeg gleder meg :D

På badet står nå pyridoksin, bidronninggele, wild yam krem, og i kjøleskapet står grapefruktjuice. I posten i dag kom monitoren og jeg er meget klar for at TR skal komme så jeg får sette og gang. Litt overdrevet? Kanskje. Men jeg velger å tro (og det hadde vert så typisk meg) at jeg jinxer meg selv ved å bruke så mye penger. Prøvd så lenge, ikke fått til, bruker tusenvis av kroner, får til med en gang. "Bortkastede penger" ville man tenkt i hvilken som helst annen situasjon, men hva er vel noen tusenlapper mot en lite nøste? :)

Hehe, får håpe jinxingen fungerer, skal innrømme at jeg har tenkt tanken selv :P

Ringte fastlege 28.jan, i dag fikk jeg time hos gyn 27.mars! Tenker at det ikke er så ille lenge (selv om jeg gjerne skulle vert der i morgen)? Da har jeg vertfall tre mnd med temping å legge frem, pluss all "selvmedisineringen" jeg har begynt med :p Håper de er positive til det i stedet for å mene at jeg kan ha tullet det enda mer til. Mandag kommer My Man hjem, og da er det happy baby making for alle penga!!

Spennende å følge deg videre nå altså. Håper monitoren er det som skal til;-) (og alt det andre). Frister litt å prøve bidronninggele og wildyam her og, men tror jeg venter til pp 12. Denne pp skal mannen bort rundt el så (teite teite innsatsstyrke).
Masse lykke til ihvertfall.

Spennende å følge deg videre nå altså. Håper monitoren er det som skal til;-) (og alt det andre). Frister litt å prøve bidronninggele og wildyam her og, men tror jeg venter til pp 12. Denne pp skal mannen bort rundt el så (teite teite innsatsstyrke).
Masse lykke til ihvertfall.
Bah!! Det ER så kjipt når de reiser bort!! Satser på vi får det til nå neste gang, så slipper jeg og dra til gynekologen (for den grunnen iallfall) :) Vi er på PP14 nå, har ikke oversikt over hvor mange av PPene han har vert borte av de, men tipper rundt 5 så vi kan si vi er i PP9 da :p håper all investeringen har noe for seg :)

Endelig! På CD2. Av normalt 30 o_O Tenk om det har vært slik i et år uten at jeg har visst om det, og gjort noe med det?!! For man kan vel gjøre noe med det?

Vis vedlegget 48659
Sniker :) Har også funnet ut jeg har el på cd21 men nå har jeg lengre syklus en deg! Har alltid kjent el symptomer på cd14 men det har visst hvert noe annet :p takk og lov for el tester :)

Sniker :) Har også funnet ut jeg har el på cd21 men nå har jeg lengre syklus en deg! Har alltid kjent el symptomer på cd14 men det har visst hvert noe annet :p takk og lov for el tester :)
Jeg har hatt stabile sykluser ja, så nå blir det spennende å se hvordan det blir ift TR. Håper EL har vert forskjøvet og dermed TR også :) lov å håpe! Jeg har aldri merket noe til EL og heller ikke hatt oversikten på når i syklusen jeg får den. Veldig spent på om den kommer imorgen slik jeg tror. Men da blir lutealfasen i det korteste laget :/

Jeg og!!

Fortsatt ingen mensen, men har hatt murringer nederst i magen siden fredag. Må tisse OFTE og er sikker på TR er kommet hver gang jeg er på do. Mannen kom hjem idag og vi har allerede rukket en runde i høyet. Tenkte kanskje det ville utløse mensen som jeg føler er på vei, men neida. Ikm var 6.feb, men siden EL kom på CD22 så er vel TR og sen. 12 dpo idag, spennende dager!! :)

Godt at lutealfasen ikke er på bærtur i det minste da :)

Positiv EL test + Max på monitoren i dag. Fikk ikke tempet pga hyttetur, men regner med det viser på grafen likevel siden jeg har hatt to små stigninger de siste dagene likevel, får bare se. Uansett; snakkessss :p

Må oppdatere litt her slik jeg har noe å se tilbake på. Sist PP kom EL seint, på CD22. Normal lutealfase på 14 dager før TR kom med et SMELL! Det startet med at jeg fra fredagen følte den kom, hadde veldig vonde bryst og luringer i magen. Dette pågikk til torsdagen(!) da TR kom. Jeg måtte gå hjem fra jobb pga smertene i venstre del av magen og jeg endte med doktor fordi jeg ble så redd. Blødde litt på papiret når jeg sto opp den morgonen, men etter det var det full stopp, bare voldsomme smerter utover dagen (var hjemme halv elleve fra jobb). Etter jeg kom hjem ble det verre og verken ibux på jobb eller paralgin forte hjemme hjalp på smertene. Jeg la meg og ble liggende til jeg ringte doktor, dette var uvanlig for å vere meg. Mine menser kommer og går nesten umerkbart, aldri som dette (antydninger i desemberTRen). Vel vel, det ble tatt blodprøver, ikke gravid og fin CRP. Jeg gråt og var redd (pga smertene), men ble litt lettet over at jeg endelig begynte å blø da jeg satt der nede. Legen sa jeg bare måtte vente til gyntimen i slutten av mars for hun kunne ikke finne ut noe mer. Jeg nevnte endometriose, og hun sa at det selvsagt kunne vere det, men at jeg ikke måtte ta sorgene på forskudd.

NOE skjer i alle fall med kroppen min! Jeg husker det var vondt i desember også, og i går, første dagen med Max på monitoren OG positiv ELtest, hadde jeg kjempevonde stikkinger på høyre, nedre del av magen. Ikke si at jeg skal begynne å KJENN ELene mine også :cool:

Max på monitoren idag også, negativ på ELtest. Tempet en time senere idag enn vanlig + drakk noen øl før jeg la meg i går, så det har vel kanskje økt tempen noe. Jeg stoler på monitoren og tenker at EL er i enten i dag eller i går (siden jeg hadde disse stikkingene). Anyways, hadde sex i går og ble liggende med rompa høyt og se to episoder av How I met your mother :p

Jeg ble spådd før helgen (eller sett, hva det nå heter). Jeg har et åpent sinn angående dette, i tillegg til å vere litt skeptisk. Jeg velger å ta med meg det som ble spådd og kjenner at det ble litt lystigere av hele greiene, så får tiden bare vise om det stemmer. Jeg har sett andre gi denne jenta gode tilbakemeldinger her på forumet, så jeg tenkte PYTT!! Jeg trenger litt spenning :D hun snakket kun fremtid så jeg fikk på en måte ikke "testet" om hun snakker sant, men det hun skriver om livet mitt kan stemme, selv om en del av det kan lesest bare her inne på dagboken min (som at hun føler noe kommer i veien for EL mine, og at det er derfor det tar tid, at jeg vil bli videre testet ift at vi ikke har fått det til enda i mars og litt sånne ting) mitt spm til henne var når kom jeg til å bli gravid; I følge henne kjenner jeg første tegn til graviditet i mai (da er mannen min hjemme!), og jeg vil få en gutt i februar 2015 (hun så tallene 8 og 18). Hun så forbokstaven O (det stemmer på gutt). Hun mente jeg kom til å lage en vognpose i Jan 2015. Jeg holder faktisk på å lage et vognteppe som går fryyyktelig seint. Kanskje jeg makker meg til å gjøre den ferdig i jan2015? :p Alt i alt synes jeg det var artig å lese, og spes når det inkluderte en graviditet om så kort tid. Så gjenstår det å se. Hun sa det ville vere et lett og uproblematisk svangersksp, med en touch av hormonubalanse mot slutten. Hehe.

Er det bare meg eller? Nå er streken enda sterkere, men nå er det 30 min siden jeg testet. På bildet var det 4-5 min. Hjertebank..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    82 KB · Visninger: 112
  • image.jpg
    image.jpg
    29,7 KB · Visninger: 111
Back
Topp