Ååå Enkefalos <3 jeg HÅPER på det siste!!!!!! :**Åh, godt EL endelig kom da! Da har du noe å gå ut ifra Håper dere får god hjelp og at spiren sitter fort (...eller at han har supersvømmere og du allerede er gravid og IKM bare forskjøvet? Hehe )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå Enkefalos <3 jeg HÅPER på det siste!!!!!! :**Åh, godt EL endelig kom da! Da har du noe å gå ut ifra Håper dere får god hjelp og at spiren sitter fort (...eller at han har supersvømmere og du allerede er gravid og IKM bare forskjøvet? Hehe )
Klart det fungerer, bare å hive seg medHehe, får håpe jinxingen fungerer, skal innrømme at jeg har tenkt tanken selv
Bah!! Det ER så kjipt når de reiser bort!! Satser på vi får det til nå neste gang, så slipper jeg og dra til gynekologen (for den grunnen iallfall) Vi er på PP14 nå, har ikke oversikt over hvor mange av PPene han har vert borte av de, men tipper rundt 5 så vi kan si vi er i PP9 da håper all investeringen har noe for segSpennende å følge deg videre nå altså. Håper monitoren er det som skal til;-) (og alt det andre). Frister litt å prøve bidronninggele og wildyam her og, men tror jeg venter til pp 12. Denne pp skal mannen bort rundt el så (teite teite innsatsstyrke).
Masse lykke til ihvertfall.
Sniker Har også funnet ut jeg har el på cd21 men nå har jeg lengre syklus en deg! Har alltid kjent el symptomer på cd14 men det har visst hvert noe annet takk og lov for el testerEndelig! På CD2. Av normalt 30 Tenk om det har vært slik i et år uten at jeg har visst om det, og gjort noe med det?!! For man kan vel gjøre noe med det?
Vis vedlegget 48659
Jeg har hatt stabile sykluser ja, så nå blir det spennende å se hvordan det blir ift TR. Håper EL har vert forskjøvet og dermed TR også lov å håpe! Jeg har aldri merket noe til EL og heller ikke hatt oversikten på når i syklusen jeg får den. Veldig spent på om den kommer imorgen slik jeg tror. Men da blir lutealfasen i det korteste laget :/Sniker Har også funnet ut jeg har el på cd21 men nå har jeg lengre syklus en deg! Har alltid kjent el symptomer på cd14 men det har visst hvert noe annet takk og lov for el tester
Om TR kommer imorgen ja, ikke ELSniker Har også funnet ut jeg har el på cd21 men nå har jeg lengre syklus en deg! Har alltid kjent el symptomer på cd14 men det har visst hvert noe annet takk og lov for el tester
Det blir spennende å se. Krysser fingrene for at den ikke kommer!!Om TR kommer imorgen ja, ikke EL
så spennende! . Jeg synes jeg kan skimte strek der!Er det bare meg eller? Nå er streken enda sterkere, men nå er det 30 min siden jeg testet. På bildet var det 4-5 min. Hjertebank..