Sterkere strek i dag. Håper jeg kommer gjennom morgendagen uten positiv EL-test eller forhøyet temp!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kommer hjem om ca to uker. Tok nettopp TO ELtester, det begynner jo å ligne på noe! Sterkere enn de har vært tidligere vertfall At det klaffer denne PP tviler jeg på. Uansett så er det ikke mange dagene til IKMKanskje eggløsning i dag ja siden tempfallet. Når kommer din kjære hjem igjen da? Håper spermen lever lenge lenge inni deg, og at du blir gravid denne pp dersom eggløsning var i dag Mulighetene er der jo
Men dersom eggløsning skjer ila noen dager nå, så kommer nokk ikm til å bli forskyvet også. Hvis du ikke har sånn mongo lutealfase som jeg har/haddeHan kommer hjem om ca to uker. Tok nettopp TO ELtester, det begynner jo å ligne på noe! Sterkere enn de har vært tidligere vertfall At det klaffer denne PP tviler jeg på. Uansett så er det ikke mange dagene til IKM
Vis vedlegget 48550
Jeg vet ikke hva jeg har, håper jeg finner ut av den denne mnd siden jeg temper det begynner vel å nærme seg slutten for de svømmerne som evt er i meg uansett, de ble plantet torsdagMen dersom eggløsning skjer ila noen dager nå, så kommer nokk ikm til å bli forskyvet også. Hvis du ikke har sånn mongo lutealfase som jeg har/hadde
Hehe, sånn er min og!! Hver gang jeg forteller at "idag er dagen" da går det ikke. Har bestilt meg Clearblue monitor nå, den forteller nøyaktig hvilke dager man kan bli gravid på, og hvilken dag det er størst sjanse. Jeg vet ikke om jeg skal fortelle han at jeg har kjøpt den en gangAhh! Da ble jeg klokere! Også med tallet 22 og ikke 2 :-D Har prøvd en el-test en gang for et par år siden, og da det kom frem et smilefjes fikk mannen presentasjonsangst så det hjalp ikke
Får ta de i "hemmelighet" en annen gang og bare forføre når tiden er inne :-D