Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Dette er jeg heeeelt enig med!
Dere har kanskje rett. Fy fader, da blir det balubaSignerer denne!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jeg heeeelt enig med!
Dere har kanskje rett. Fy fader, da blir det balubaSignerer denne!![]()
Hvertfall så har alle de jeg kjenner fått time hos lege/jordmor med en eneste gang og fått sykemeldingen mens den søknaden behandles.Ja, kanskje det.. Vi har jo dyr som er på oppvåkning også, og da kan man også bli eksponert for det. Vi får se når (om) vi kommer så langt. Jeg skal i alle fall gjøre alt i min makt for å ikke miste igjen!
Masse lykke til i morgenLegg igjen flinkpikesyndromet hjemme, og tenk på deg selv og en evt spire! (Men altså, full forståelse for at det er en kjip samtale!).
Også synes jeg du skal snakke med lege og arbeidsgiver om svangerskapspenger! Det er jo ikke en ulempe for arbeidsgiver, da kan de få inn noen som kan gjøre alle arbeidsoppgavene og du slipper å ha dårlig samvittighet![]()
Skjønner du gruer deg. Men du har absolutt loven på din side. Har dere ikke verneombud? De burde absolutt fått avsug med engang for det er jo helseskadelig å jobbe sånn. Merker jeg blir sint. Stå opp for deg selv! Jeg Heier!
Masse lykke til i dag, håper d går greit![]()
Hvertfall så har alle de jeg kjenner fått time hos lege/jordmor med en eneste gang og fått sykemeldingen mens den søknaden behandles.![]()
Lykke til i dag, tenker på degSå ekkelt med sånne samtaler, men man bare MÅ noen ganger. Go go go!
Lykke til I dag ❤
Tusen takk for gode ord, jenter ♡ Dere har helt rett, og jeg er glad jeg endelig satt ned foten. Må bare legge samvittigheten til side og stole på at jeg har gjort rett!Masse lykke til, kjære ♡♡ nå er det deg og spire som teller!! Du har vært nok flink pike nå ♡
Tusen takk for det, vennen ♥ Tør ikke helt å tro på festedipp, men det hadde vært helt nyyydelig hvis det viser seg at det er det det er!Ser veldig fin ut den grafen. Jeg hadde festedipp 4 Dpo denne gangen og den kjemiske
. Krysser for deg
![]()
Jeg kan dessverre ikke gi noe svar på spørsmålet ditt, men vil tipse deg om å spørre på "Vi som prøver" - dette er Enkefalos sin private dagbok. Lykke tilHeijeg har ønsker meg barn lenge og lysten er større en noen gang! Jeg har måtte ventet lenge pga sykdom og operasjoner. Jeg er nå ferdig med alle operajonene og er for første gang på lenge helt frisk
spørsmålet mitt er om noen vet hvor lenge en bør vente etter en operajon med å prøve og bli gravid?
![]()
Takk for klemStor klapp på skulderen til deg!og så deilig det må være å ha samtalen overstått! Finfin graf, krysser fingrene for at den ikke bare er medisinpåvirket.
Og lykke til på utgraving da! (Fnis, snakk om å legge ny betydning i uttrykket)
Takk, det er veldig hyggelig at du heier og håper!!Gleder meg uansett til testing i morgen og håper veldig!![]()