Ny start

5 DPO - PP 21

Dagene går fort denne gangen, synes jeg. Det henger nok sammen med at det er veldig hektisk nå før jul. Har gått i ett kjør i hele helgen.

Det går fortsatt bra å ta Crinone. Jeg tar det ca ti min før jeg står opp, og så lever jeg som normalt. I går måtte jeg veldig på do etter de ti minuttene, og da følte jeg egentlig at alt bare rant ut igjen. Men det sto i pakningsvedlegget at det avgir progesteron i tre dager, så det er kanskje ingen fare. Det står jo ikke noe i det hele tatt om forsiktighetsregler med tanke på aktivitet etter at man har tatt det, i pakningsvedlegget, så jeg tenker at det dermed ikke kan være så farlig hva man gjør. Da ville det jo sikkert stått. I dag gikk det i alle fall bra og ingenting kom ut før i kveld. Litt blank hvitt og litt cottage cheese :P Merker fortsatt ingen bivirkninger, bare litt øm i magen. Det er nesten så jeg kunne ønske jeg merket mer for å kunne "kjenne" at det funker :)) Det ekleste er kanskje all lufta som blir sprøyta inn sammen med Crinonen. Kjenner det "futter" nedi der en liten stund etterpå :)) Hahaha..

Jeg hadde en skikkelig god følelse frem til i går, men den er borte nå. Kanskje spesielt pga tempen som stupte i går. Synes det er litt tidlig for en evt festedipp 4 DPO liksom. Men tempen hoppet opp og ned sist pp også, så det er ikke sikkert den er så til å stole på. Det er bare det at jeg så for meg kjempefin graf med progesteron.. :P

Nå er jeg mest av alt spent på samtalen med arbeidsgiver i morgen. Har helt vondt i magen. Det burde jo egentlig ikke være noen grunn til å grue seg, for jeg føler jeg har alt på det rene. Sannsynligvis har jeg vært altfor tålmodig med dem allerede. Og det er jo bare til avsug er på plass. Det er de jo i gang med å sjekke opp. Da får de kanskje et spark i baken, for normalt tar ting ekstremt lang tid. Men nei.. Jeg gleder meg ikke akkurat. Også fordi det ofte er hektisk mandag morgen, så det er få anledninger til å si ifra. Ikke noe å gjøre med. Må bare være voksen og hoppe i det :P

Jeg tror første test ryker på onsdag. Jeg har jo begynt med 8 dpo-tullet igjen :P Men jeg tror jeg skal sende en melding til gyn og høre om han kan skrive resept på Femar allerede, sånn at jeg har det klart i tilfelle det ikke går denne gangen. TR er ikke ventet før tirsdag/onsdag i neste uke, så jeg har nok tid uansett. Men det er kanskje ikke noen vits i å risikere noe.. :P Han var jo kjapp med Crinonen i alle fall :)

Nå er det natta. Spent på morgendagen. At man skal være så flink pike og ha så innmari samvittighet altså. Haha.. :P

Masse lykke til i morgen❤️ Legg igjen flinkpikesyndromet hjemme, og tenk på deg selv og en evt spire! (Men altså, full forståelse for at det er en kjip samtale!).
Også synes jeg du skal snakke med lege og arbeidsgiver om svangerskapspenger! Det er jo ikke en ulempe for arbeidsgiver, da kan de få inn noen som kan gjøre alle arbeidsoppgavene og du slipper å ha dårlig samvittighet :)

Skjønner du gruer deg. Men du har absolutt loven på din side. Har dere ikke verneombud? De burde absolutt fått avsug med engang for det er jo helseskadelig å jobbe sånn. Merker jeg blir sint. Stå opp for deg selv! Jeg Heier!

Ja, kanskje det.. Vi har jo dyr som er på oppvåkning også, og da kan man også bli eksponert for det. Vi får se når (om) vi kommer så langt. Jeg skal i alle fall gjøre alt i min makt for å ikke miste igjen!
Hvertfall så har alle de jeg kjenner fått time hos lege/jordmor med en eneste gang og fått sykemeldingen mens den søknaden behandles. :)

Lykke til i dag, tenker på deg :) Så ekkelt med sånne samtaler, men man bare MÅ noen ganger. Go go go!

Masse lykke til, kjære ♡♡ nå er det deg og spire som teller!! Du har vært nok flink pike nå ♡

6 DPO - PP 21

Det gikk som jeg forventet med arbeidsgiver. Bare noen misfornøyde grynt og litt mumling, og så ikke et ord ord mer om saken. Det er alltid slik hun reagerer på dårlige nyheter, og det er så ubehagelig, for man får jo automatisk dårlig samvittighet. Men denne gangen var jeg heldigvis veldig forberedt, og dårlig samvittighet skal jeg f*** meg ikke ha for å tenke på helsa mi og en eventuell spire! Knurr. Utrolig deilig å være ferdig med det i alle fall!

Ingenting annet som skjer nå i dpo. Det eneste jeg kan "by på", er en graf som har tatt seg veldig opp :P Men av erfaring, kan den fort falle igjen. Og så var det noe med progesteron som kan gi fin graf også ;) Men godt er det lell!

e25b651256c60ede93c2d5b046233ca5

Vanskelig å avgjøre utflod pga Crinone, men jeg tror den er ganske lik som de to (og de fleste andre..) ppene. Fortsatt lite Crinone som kommer ut, men det er mye "inni der" :)) Får kanskje ta en sånn utgravning som Lykkeliten har snakka om. Fnis :D

Masse lykke til i morgen❤️ Legg igjen flinkpikesyndromet hjemme, og tenk på deg selv og en evt spire! (Men altså, full forståelse for at det er en kjip samtale!).
Også synes jeg du skal snakke med lege og arbeidsgiver om svangerskapspenger! Det er jo ikke en ulempe for arbeidsgiver, da kan de få inn noen som kan gjøre alle arbeidsoppgavene og du slipper å ha dårlig samvittighet :)
Skjønner du gruer deg. Men du har absolutt loven på din side. Har dere ikke verneombud? De burde absolutt fått avsug med engang for det er jo helseskadelig å jobbe sånn. Merker jeg blir sint. Stå opp for deg selv! Jeg Heier!
Masse lykke til i dag, håper d går greit:)
Hvertfall så har alle de jeg kjenner fått time hos lege/jordmor med en eneste gang og fått sykemeldingen mens den søknaden behandles. :)
Lykke til i dag, tenker på deg :) Så ekkelt med sånne samtaler, men man bare MÅ noen ganger. Go go go!
Lykke til I dag ❤
Masse lykke til, kjære ♡♡ nå er det deg og spire som teller!! Du har vært nok flink pike nå ♡
Tusen takk for gode ord, jenter ♡ Dere har helt rett, og jeg er glad jeg endelig satt ned foten. Må bare legge samvittigheten til side og stole på at jeg har gjort rett!

Ser veldig fin ut den grafen:D. Jeg hadde festedipp 4 Dpo denne gangen og den kjemiske:). Krysser for deg❤️❤️

Ser veldig fin ut den grafen:D. Jeg hadde festedipp 4 Dpo denne gangen og den kjemiske:). Krysser for deg❤️❤️
Tusen takk for det, vennen ♥ Tør ikke helt å tro på festedipp, men det hadde vært helt nyyydelig hvis det viser seg at det er det det er!

Stor klapp på skulderen til deg! :D og så deilig det må være å ha samtalen overstått! Finfin graf, krysser fingrene for at den ikke bare er medisinpåvirket.❤️❤️
Og lykke til på utgraving da! (Fnis, snakk om å legge ny betydning i uttrykket :p )

Hei :) jeg har ønsker meg barn lenge og lysten er større en noen gang! Jeg har måtte ventet lenge pga sykdom og operasjoner. Jeg er nå ferdig med alle operajonene og er for første gang på lenge helt frisk :) spørsmålet mitt er om noen vet hvor lenge en bør vente etter en operajon med å prøve og bli gravid? :)

Hei :) jeg har ønsker meg barn lenge og lysten er større en noen gang! Jeg har måtte ventet lenge pga sykdom og operasjoner. Jeg er nå ferdig med alle operajonene og er for første gang på lenge helt frisk :) spørsmålet mitt er om noen vet hvor lenge en bør vente etter en operajon med å prøve og bli gravid? :)
Jeg kan dessverre ikke gi noe svar på spørsmålet ditt, men vil tipse deg om å spørre på "Vi som prøver" - dette er Enkefalos sin private dagbok. Lykke til :)

Stor klapp på skulderen til deg! :D og så deilig det må være å ha samtalen overstått! Finfin graf, krysser fingrene for at den ikke bare er medisinpåvirket.❤️❤️
Og lykke til på utgraving da! (Fnis, snakk om å legge ny betydning i uttrykket :p )
Takk for klem :D Det var veldig godt, selv om jeg fortsatt irriterer meg over reaksjonen hennes. Det er så uprofesjonelt :P Det ble ikke noe utgraving. Var for trøtt. Haha. Og jeg tør ikke ta ut noe gjennom dagen når det er lenge til ny dose i tilfelle jeg tar ut for mye :)) Haha.. Alt man skal dele ass :))

7 DPO - PP 21

Temp litt ned igjen i dag, men jeg prøver å ikke legge så mye vekt på den. Sist pp var jo som sagt mange ganger før, ingen drømmegraf, så jeg tror ikke det trenger å bety altfor mye.

Crinonerestene er litt gulere nå, og det stemmer med utfloden som pleier å bli gulere frem mot IKM. Begynner å bli litt sår der nede nå. Helt klart pga Crinonen, for det pleier jeg ikke være. Men det skulle vel bare mangle med alt som stappes inn der for tida. Knis.

Første test i morgen. Blæ. Det er så dumt å teste så tidlig, men jeg kommer ikke til å klare å la være. Har jeg først gitt meg selv lov, er det gjort :P Jeg har bare fem BT igjen, men jeg innser at jeg må bestille flere. Jeg har egentlig skikkelig dårlig råd om dagen, men det får bare være. Verre å måtte dra på apoteket for testkjøp hvis jeg trenger flere enn de fem :P Og hvis jeg blir gravid nå, vet jeg at fem tester er laaangt ifra nok :))

Har litt dårlig følelse for denne ppen. Tenker at det skal veldig mye til for å bli gravid tre pper på rad. Kroppen hadde kanskje hatt godt av en vanlig pp uansett. Få starta skikkelig på scratch. Men jeg vet jo selvfølgelig at det ikke er det jeg vil.. ;)

Back
Topp