Ny start

CD 12 - PP 21

5ed9ffd22fae8c006ec28af78f36543a

Ganske svak strek i dag. På Letrozol har det jo som oftest gått fra helt helt svak til kjempesterk dagen etter, så testene gir meg egentlig ingen pekepinn på noe som helst lenger.

Det murrer noe voldsomt, ganske mye mer enn jeg er vant til, tror jeg. Det er kanskje fordi dette er rett etter to kjemiske på rad. Noen ganger føler jeg at jeg kjenner bare fordi jeg kjenner etter, men i dag har det vært kjempehektisk og jeg har ikke hatt tid til å kjenne etter, og likevel kjenner jeg det stikker, river og sliter :P Vi får bare håpe det er positivt! Litt mer utflod de siste dagene, og det er litt mer slimete uten at det er helt eggehvite enda.

Nå gleder jeg meg sååå til helg, for da er det endelig pynting til jul. Hurraaa! Jeg er alene hjemme i dag og skal kose meg masse. Planen er å sette på julemusikk og begynne å pynte så smått. Vi får se hva jeg orker, men er jeg først i gang, pleier det å gå av seg selv ;) Julegalskapen lenge leve :P

Ha en fin helg, dere som er innom og titter ♡♡

CD 13 - PP 21

1f69a3e9586e6573a0236f8b8f90719d

Sen morgentest i dag. Suuupersvak. Jeg liker det best sånn siden den har vært veldig svak før positiv. Får håpe det er sånn denne gangen også. :)

Håper positiv er rett rundt neste sving...!:D

Kom igjen, gullegget!!! :D

Har ikke vert på bv på en stund nå. Så bra at du raskt fikk resept på crincrone. Håper det går på første forsøk så du slipper mer av disse berg og dalbanene :-( Men nå heier vi fram gullegget!!! <3

Heier fortsatt i kulissene :D god advent <3

Krysser fingrene for at det hopper til positiv i løpet av de nærmeste dagene :)
Håper positiv er rett rundt neste sving...!:D
Kom igjen, gullegget!!! :D
Håper på snarlig eggløsning! God helg, kos deg med adventspynting og kos:-)
Har ikke vert på bv på en stund nå. Så bra at du raskt fikk resept på crincrone. Håper det går på første forsøk så du slipper mer av disse berg og dalbanene :-( Men nå heier vi fram gullegget!!! <3
Heier fortsatt i kulissene :D god advent <3
Tusen takk for at dere heier, jenter ♡♡ Det er så godt å ha dere!

CD 14 - PP 21

Testen var cirka lik i dag som i går, men tempen gikk ned på før-EL-temp i det minste, så det kan vel hende det nærmer seg. Skikkelig super-eggehvite (:P ) i går, så jeg kan egentlig ikke helt skjønne at det skal drøye veldig mange dagene. Men det er helt ok at EL ikke har vært enda, for vi har vært særdeles late på aksjefronten.

Litt sliten i dag etter å ha hatt gjester i går, og nå skal jeg videre på barselsbesøk. My favourite thing in the world.. ;) Bare å komme seg gjennom det og bli ferdig med det.

Heia gullegget! :)

Ta en ekstra god sniff på barselbesøk, det sies jo at det skal gjøre underverker for eggstokkene ;) Heia gullegget! :D

Happy humping og heia gullegget :D lykke til på barselbesøk - håper det setter fart i produksjonsanlegget :D det er jo lov å håpe :)

Back
Topp