Ny start

❤️❤️❤️ Kjære deg, sender deg en stor klem! Jeg vet ikke hva jeg skal si lenger.. Velger som alltid å være optimist og håpe at streken blir sterkere, selv om jeg har all forståelse for at du er realist.

Har du tenkt på muligheten for progesteronstøtte hvis det blir en evt neste pp?

kjære fine, gode, flotte deg <3 Jeg forstår godt bekymringen din. Du har vært gjennom mye og da blir man realist. Dette er kjempevanskelig. Dersom det ikke skulle gå nå så håper jeg at du får progesteronstøtte av gyn, eller kanskje noe annet som kan hjelpe? Det der vet nok gyn tenker jeg. Men når det er sagt, så gir ikke jeg opp enda! Jeg er fremdeles spent på ettermiddagstesten og har troen på at den er sterkere. En kjempeklem til deg <3<3
Tusen takk, fine du ♥ Ja, jeg skal helt klart høre med gyn om det er noe mer jeg kan få for at spira skal sitte hele veien til termin. Jeg har jo aldri prøvd progesteron el.l. siden problemet aldri har vært å holde på det, men å bli gravid i det hele tatt. Og nå er det jo annerledes. Jeg håper virkelig at litt progesteron kan gjøre susen. Takk for gode ord ❤❤

❤️❤️❤️ Kjære deg, sender deg en stor klem! Jeg vet ikke hva jeg skal si lenger.. Velger som alltid å være optimist og håpe at streken blir sterkere, selv om jeg har all forståelse for at du er realist.

Har du tenkt på muligheten for progesteronstøtte hvis det blir en evt neste pp?
Tusen takk for det, vennen ♥ Ja, jeg skal absolutt spørre om progesteronstøtte til neste pp. Nå klarer jo kroppen endelig å bli gravid, så nå må vi bare få den til å holde på spirene også!

4+0 - PP 20

2cb586941d927f2a3ee64998ce9c030a

Ingen oppløftende ettermiddagstest denne gangen heller. Dette er kjørt. Jeg fikk flere tester i posten i stad, så jeg tok en test til på morgenurinen, og den var like svak som den første. Så jeg var forberedt på at ettermiddagstesten også skulle være svak. Skal se på den igjen når den er tørket, men jeg synes det ser ut som den er ca like svak som morgentestene.

Brystene er helt merkbart mindre ømme også, så det er ingen tvil om hva som er i ferd med å skje. Det murrer mye i underlivet. Jeg hadde egentlig troen denne gangen siden testene var finere fra starten enn det de var sist, men nå er det jo tydelig at HCG aldri når den høyden som det gjorde sist. Jeg vet ikke hva som er best jeg, men jeg håper vi snart kan få dette overstått og se fremover mot neste pp. For et mareritt denne prøversituasjonen er..

Det positive i det negative er at du 2 mnd på rad har blitt gravid. Så med progesteron støtte har jeg trua på at det går bra :) trøsteklem til deg:)

Uff, får vondt langt inn i hjertet av deg:( <3 Hadde skikkelig troen denne gangen når du fikk så fine streker!! Håper progesteronstøtte er løsningen for deg, nå er d hvertfall ingen tvil at du kan bli gravid:) Stor klem

Det positive i det negative er at du 2 mnd på rad har blitt gravid. Så med progesteron støtte har jeg trua på at det går bra :) trøsteklem til deg:)
Ja, jeg prøver absolutt å se det positive i det. Og det ER jo positivt å bli gravid to ganger på rad etter nesten to hele år uten positiv test. Må bare komme meg over skuffelsen, så skal jeg klare å se litt lysere på det. Takk for klem ♡

Uff, får vondt langt inn i hjertet av deg:( <3 Hadde skikkelig troen denne gangen når du fikk så fine streker!! Håper progesteronstøtte er løsningen for deg, nå er d hvertfall ingen tvil at du kan bli gravid:) Stor klem
Tusen takk, kjære deg ♥ Jeg hadde også litt mer troen denne gangen, i alle fall ved de første testene. Det var så godt å endelig få tester som steg, og ikke sank, i styrke! Håper det fortsatt er håp om å få det til uten prøverør.

Dette likte jeg ikke å høre:(. Håper fortsatt at du får en sterkere fin test i morgen❤️
Nei, dette var ufattelig kjipt. Jeg merker det er litt heavy å gå gjennom dette for andre gangen på én måned. Godt det er helg og jeg kan fordøye det litt. Takk for at du fortsatt håper ♥

Håper så inderlig for deg! ♥ Og hvis det ikke går nå så håper jeg du får progesteronstøtte og at det er nok til å komme i mål med en køspire nå som kroppen din har begynt å få fullklaff. ♥ ♥ ♥

Ja, jeg prøver absolutt å se det positive i det. Og det ER jo positivt å bli gravid to ganger på rad etter nesten to hele år uten positiv test. Må bare komme meg over skuffelsen, så skal jeg klare å se litt lysere på det. Takk for klem ♡
Du er utrolig tøff synes jeg som klarer å holde motet opp så lenge. Jeg har bare prøvd snart 10 mnd og har holdt på å gi opp flere ganger allerede.stå på videre :)

Det er så vondt å lese at jeg ikke klarer utrykke det, du skulle jo få en terminspire nå

Håper så inderlig for deg! ♥ Og hvis det ikke går nå så håper jeg du får progesteronstøtte og at det er nok til å komme i mål med en køspire nå som kroppen din har begynt å få fullklaff. ♥ ♥ ♥
Takk for det ♡ Ja, jeg håper virkelig at progesteron kan hjelpe. Det føles så hjelpesløst. Så lang tid på å klare å bli gravid, for så å bare miste med en gang..

Back
Topp