Stikker innom for å ønske alle dere fantastiske damer ei riktig god helg :-D Om det er ei helt vanlig helg, jobbhelg eller ferie, kos dere masse <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, så utrolig hyggeligStikker innom for å ønske alle dere fantastiske damer ei riktig god helg :-D Om det er ei helt vanlig helg, jobbhelg eller ferie, kos dere masse <3
Det skravles alle andre plasserNå får denne havner litt vel langt ned jenter. Åssen går det med dere?
Sliter med søvnen selv, ellers går det greit. Stresser litt med kjøp og salg av boligDet skravles alle andre plasserHer går det veldig fint i grunn
Sliter med å få sove om natta, og klarer ikke sove lenge, lengre. Det er litt trist
Hvordan går det med deg?
![]()
Ikke stress for mye daSliter med søvnen selv, ellers går det greit. Stresser litt med kjøp og salg av bolig![]()
Da gjere eg òg kvar dag, men legge meg i ein stol å søve i pausen.. ZzzzzzzzzHolder på å sovne på jobb -.-
Skulle ønsket jeg og kunne det, men da blir dagen min så mye verre. Får hodepine og blir svimmel resten av dagen.Da gjere eg òg kvar dag, men legge meg i ein stol å søve i pausen.. Zzzzzzzzz
Uff da va ikkje noko særlig... Jobba du fult no då eller litt redusert?!Skulle ønsket jeg og kunne det, men da blir dagen min så mye verre. Får hodepine og blir svimmel resten av dagen.
Jeg får vist ikke varsel fra BV lenger. Så nå meldingen :/.. Jeg har 80% stilling, så den jobber jeg fult.Uff da va ikkje noko særlig... Jobba du fult no då eller litt redusert?!
Hvor jobber du?Uff da va ikkje noko særlig... Jobba du fult no då eller litt redusert?!
So bra dåJeg får vist ikke varsel fra BV lenger. Så nå meldingen :/.. Jeg har 80% stilling, så den jobber jeg fult.![]()
Eg jobba på eit kontor( reisebyrå) so har redusert te 50% pga trøttheten min. Har fått lenger reisevei, so no pendla eg i 3 Tima totalt. Kom fram te isamråd med lege at da va godt å ta da litt roligare no siå eg e sk trøtt. I dag har eg har hatt "fri" og sov masse, so eg kjenne da e godt å lytta te kroppen!Hvor jobber du?
Det var et stykke å pendle daEg jobba på eit kontor( reisebyrå) so har redusert te 50% pga trøttheten min. Har fått lenger reisevei, so no pendla eg i 3 Tima totalt. Kom fram te isamråd med lege at da va godt å ta da litt roligare no siå eg e sk trøtt. I dag har eg har hatt "fri" og sov masse, so eg kjenne da e godt å lytta te kroppen!
Ja altså 3 Tima t/r, hadde aldri greid 3 Tima ein veiDet var et stykke å pendle da. Hele 3 timer? Oi. Så godt at du har en lege som hører på dine behov. Her har min lege ikke engang vurdert sykemelding, selv om jeg har fortalt at jeg sliter med trøtthet på jobb -.-
Synes fortsatt 3 t totalt er mye. Vet ikke om jeg hadde klart det.Ja altså 3 Tima t/r, hadde aldri greid 3 Tima ein veimen får du noko tilrettelegging på jobb? Sånn at du kan unngå sm evt? Få ein plass du kan slappa av ein halvtime eller noko. E du so trøtt at du ikkje fungera i jobb so må han jo Sm deg. Kan jo evt sei at da går ut øve konsentrasjonen og kvaliteten på jobb at du e so trøtt, so kortare daga kunne jo vore greit kanskje?! Hos meg so ville ikkje sjefen tilrettelegga, so då va da ikkje noko Anna utvei enn sm.
Du får kjenna litt på kroppen din ka du føle og huska at no e da ein liten å ta vare på òg. Da burde jo lege og arbeidsgjevar skjønna.