Ny skravletråd

Førstegangs her og, med termin 29/10, selv om jeg gleder meg, begynner jeg å kjenne at stressnivået øker litt. Er jo sååå masse som blir helt annerledes fra nå av. Blir veldig fint, men er skummelt og ❤
Ja har liksom da mesta av utstyret på plass, men so e da detta med fødsel- høyre jo både positive og negative historia om da, men korleis blir akkurat min?!?! Korleis blir tida ittepå?! Plutselig sitte ein dar med verdens søtaste unge og ska ta den med heim å ha ansvaret for den... hehe da e litt små skummelt! Men blir veldig fint då :) og ikkje minst korleis blir kroppen min ittepå? Blir deilig å kunna gå litt Tura igjen, itte bekkenløysing so føle eg meg veldig ubrukelig i huset og til å gå Tura. Ikkje minst å få pusten tilbake ;) Føle du da klemme litt på lunge so du blir litt lett tungpusta?!
 
I dag var eg på ul og såg lillegull 32+6! Alt va bra og såg fint ut! Men da so va litt "skremmande" va at når eg kom inn dar va da to stykke so akkurat hadde fødd og trilla på den lille bebien sin og hadde besøk av familie. DÅ gjekk da opp for meg at i neste måne e da me so e i samme situasjon:woot: følte både glede, "redsel", spenning og alt på ein gong!!! :wtf: for oss so førstegangs foreldre e da masse følelsa på ein gong :smiley-angelic008 gler oss selfølgelig mest, men so masse nytt!!

Off, ja, kjenne no når da nærme seg meir og meir at alle forskellige følelsa kjeme fram! Da at eg snart har ein onge i hendo e litt skremmande! Men blir sikkert kjempe kjekt! Er så glad i onga!! Har heldigvis forsatt 57 daga til termin, men tio no går så forferdelig fort! Føle liksom at eg ikkje har nåko på plass heller!
 
Off, ja, kjenne no når da nærme seg meir og meir at alle forskellige følelsa kjeme fram! Da at eg snart har ein onge i hendo e litt skremmande! Men blir sikkert kjempe kjekt! Er så glad i onga!! Har heldigvis forsatt 57 daga til termin, men tio no går så forferdelig fort! Føle liksom at eg ikkje har nåko på plass heller!
Ja godt å høyra at andre har mange forskjellige følelsa no :) so lenge ein har seng, stellebord og bilstol so kjeme du eit godt stykke på vei E mange so tenke at butikkane ikkje e opne når ein har fått unge, hehe. Spørs jo Seff kor ein bur iforhold te ka so e tilgjengelig av kle og utstyr. Eg har laga meg ei lista og kryssa av itte kvart so eg har kjøpt noko! Og kanskej greit å ha noko på kanskje lista so ein må sjå om ein kjeme te å bruka i da heila. Eg har ikkje tatt heilt av, men føle dei store tinga e på plass. E so masse sånne små ting te stellebordet so eg e usikker på ka ein trenge, heldigvis e apoteket 5 min unna!
 
Ja, er sant da:) har ikkje fått kjøpt bilstol endo, men den kjeme no dinna lønningo:) elles har eg seng, vogn, stellebord å kler :) Men har ikkje fått sett da opp elle nåke ittesom me ikkje har fått flytta i leiligheten endo, men føler vell at eg har da mesta når eg får sett da fram og klart :)
 
Ja har liksom da mesta av utstyret på plass, men so e da detta med fødsel- høyre jo både positive og negative historia om da, men korleis blir akkurat min?!?! Korleis blir tida ittepå?! Plutselig sitte ein dar med verdens søtaste unge og ska ta den med heim å ha ansvaret for den... hehe da e litt små skummelt! Men blir veldig fint då :) og ikkje minst korleis blir kroppen min ittepå? Blir deilig å kunna gå litt Tura igjen, itte bekkenløysing so føle eg meg veldig ubrukelig i huset og til å gå Tura. Ikkje minst å få pusten tilbake ;) Føle du da klemme litt på lunge so du blir litt lett tungpusta?!
Godt å se at jeg ikke er alene med alle de tankene, for du tenker på mye av det samme som meg! Blir godt å få kroppen litt tilbake, kjenner jeg :) Jeg blir fortere tungpustet, spesielt når jeg går opp trapper, eller små bakker. Har aldri vært i veldig god fysisk form, men jeg har aldri blitt sliten av å gå opp trappene hjemme :p
 
Back
Topp