Null symtomer

Varierer mellom å ha null symptomer og mens lignende smerter på kveld/natt. Bitte bittelitt ømme pupper nå og da. 5+3 idag. Fikk 1-2 på clearblue fredag 16 og 3+ fredag 23. Er tydeligvis stigning, men føler meg ikke særlig preg.
 
Litt ømme og synlig større bryst, tidvis forbigående murringer, svimmelhet, kvalme og trøtthet er eneste symptomer jeg har bitt meg merke i [og uteblitt mens].

Merker mer til de overnevnte etterhvert som jeg kommer lenger ut i forløpet.
 
Jeg er 5+1 og merker heller ikke noe annet enn ømme pupper. Var på biopsi i går pga celleforandringer, og tok UL på slutten for å sjekke at alt var ok. Da la de merke til at jeg var gravid, og kunne bekrefte at det var et svangerskap. Skal tilbake om 2 uker for tidlig-UL :love017 hadde ikke trodd det selv om jeg ikke fikk se det i går :wacky:
Oi, visste du ikke at du var gravid før de oppdaga det på ultralyd?:oops: Eller hadde du tatt test i forveien?
 
Oi, visste du ikke at du var gravid før de oppdaga det på ultralyd?:oops: Eller hadde du tatt test i forveien?
Hadde tatt test som var positiv, men siden jeg ikke har noen symptomer (bortsett fra uteblitt mens) så føltes det ikke helt virkelig :confused005
 
Hadde tatt test som var positiv, men siden jeg ikke har noen symptomer (bortsett fra uteblitt mens) så føltes det ikke helt virkelig :confused005
Åja sånn, gratulerer så mye med graviditeten :Heartred tenkte at dette måtte vært en utrolig artig måte å finne ut at man er gravid :bag:
 
Flere her som fortsatt ikke har symptomer? 8+1
Lite symptomer, men har litt.. bittelitt murring av og til, og en sjelden gang ømme bryst, men det er det.. forrige gang var jeg skikkelig kvalm fra uke 6-7 til ca 14, så synst det er rart..
ifølge ultralyd er jeg 8+3 nå
 
Lite symptomer, men har litt.. bittelitt murring av og til, og en sjelden gang ømme bryst, men det er det.. forrige gang var jeg skikkelig kvalm fra uke 6-7 til ca 14, så synst det er rart..
ifølge ultralyd er jeg 8+3 nå
Ah, okei! Hadde litt smålig kvalme ett par dager tidligere i uka men det var med det :oops:
 
Fortsatt veldig få symptomer. Litt vondt rundt niplene av og til, og om det går lang tid fra jeg spise kjenner jeg meg litt uggen, men uten om det - nada. 6+2 i dag
 
9+6 og samme her! Ingen symptomer utenom litt ømme bryster i ny og ne, samt trøttere. Kan ikke skjønne at det er noe der inne..
Tul i morgen for å sjekke før vi tar ferie :love7
 
Her var det særs lite symptom heilt fram til dagen etter jordmor time på 7+1 der eg ytra at eg syns det var for lite symptom. Dagen etter så er det plutselig meir enn nok
 
Back
Topp