Null symtomer

Oi! Sykehus faktisk.. hva har skjedd for at du havnet der?? :confused:
Jeg heiv ut et innlegg her for ca. 1 uke siden - men mange som ikke har fått det med seg :hilarious:

Jeg ble lagt inn med ny runde hg (hyperemesis gravidarum) sist tirsdag.
Har fått eksperimentert med kvalmestillende og væskebehandling.

Var på perm lørdag-i dag. Men det gikk ikke bra.. har så sinnsyke svimmelanfall at det er helt utrolig. Blir helt ubrukelig med mindre jeg ligger stille.. :arghh:

Er visst ekstremt dehydrert..
 
Jeg heiv ut et innlegg her for ca. 1 uke siden - men mange som ikke har fått det med seg :hilarious:

Jeg ble lagt inn med ny runde hg (hyperemesis gravidarum) sist tirsdag.
Har fått eksperimentert med kvalmestillende og væskebehandling.

Var på perm lørdag-i dag. Men det gikk ikke bra.. har så sinnsyke svimmelanfall at det er helt utrolig. Blir helt ubrukelig med mindre jeg ligger stille.. :arghh:

Er visst ekstremt dehydrert..
Så utrolig kjedelig med hg! Masse god bedring Håper du blir bedre fort!
 
Jeg heiv ut et innlegg her for ca. 1 uke siden - men mange som ikke har fått det med seg :hilarious:

Jeg ble lagt inn med ny runde hg (hyperemesis gravidarum) sist tirsdag.
Har fått eksperimentert med kvalmestillende og væskebehandling.

Var på perm lørdag-i dag. Men det gikk ikke bra.. har så sinnsyke svimmelanfall at det er helt utrolig. Blir helt ubrukelig med mindre jeg ligger stille.. :arghh:

Er visst ekstremt dehydrert..
Oi!! Stakkars deg :confused: Håper du blir god snart og kan nyte graviditeten litt mer!!:love7
 
Dere som er førstegangsfødende, noen som har begynt å få mage? 8+5 idag, og spent på ultralyd i morgen kveld ettersom symptomene fortsatt ikke har meldt seg :)
 
Dere som er førstegangsfødende, noen som har begynt å få mage? 8+5 idag, og spent på ultralyd i morgen kveld ettersom symptomene fortsatt ikke har meldt seg :)
Da jeg var gravid første gang, begynte jeg å se en liten kul rundt uke 14-15 :)
Har forøvrig veldig lite symptomer denne gangen, og alt var fint på UL i dag ❤️
 
Jeg har stor mage spesielt på kvelden, ellers så har jeg fortsatt lite symptomer etter de ble borte forrige uke.. hatt 2 dg med littegrann halsbrann og BITTELITT ømme pupper av og til denne uka.. Så spent på ultralyd..
 
Symptomer og enda mer mangelen på symptomer gjør meg helt tullete i hodet. Kvalmen for eksempel, kan føle meg skikkelig kvalm, så drar jeg på jobb og da er den plutselig borte. Så da er jeg jo sikkert ikke kvalm i utgangspunktet, men hodet som fucker med meg :smiley-ashamed004
De to andre svangerskapene var fulle av symptomer og oppkast, og nå er jeg i uforskammet god form, ikke rart jeg tror noe er galt.
 
Mistet ømme bryst også. 7+0 i dag. Ultralyd neste onsdag kan ikke komme fort nok…
 
Hvordan går det med dere her? 10+0 her idag, og fortsatt lite symptomer. Ultralyd på 9+0 sist uke viste positive ting. Men når kan ikke ultralyd på 11+6 komme fort nok :Heartred
 
Hvordan går det med dere her? 10+0 her idag, og fortsatt lite symptomer. Ultralyd på 9+0 sist uke viste positive ting. Men når kan ikke ultralyd på 11+6 komme fort nok :Heartred
Hei.
11+2 idag, har hatt veldig lite symptomer siden uke 9. hadde tidlig ultralyd 9+2 og alt sto bra til. Føler meg nesten som meg selv med svake symptomer og nyter det :smiley-angelic003 neste ultralyd er 20 juli (privat), da er jeg akkurat 12 uker på vei. Er alt i orden da skal vi dele det med familie:)
 
Hvordan går det med dere her? 10+0 her idag, og fortsatt lite symptomer. Ultralyd på 9+0 sist uke viste positive ting. Men når kan ikke ultralyd på 11+6 komme fort nok :Heartred
8+3 idag, og det lille jeg kjente til kvalme er helt borte. Har lite energi og er trøtt, men har ca overbevist meg selv om at det er andre grunner til det enn graviditet :hilarious:
Mulig puppene er litt større men har lagt på meg noen kilo siden mars, så sikkert derfor.
Skal på UL 11+4, det er jo eeevigheter til.
 
Så å si ingen symptomer her utenom trøtthet og litt større pupper (?) Er 11+5 i dag og skulle ønske jeg kunne kjenne noe form for graviditet :smiley-angelic002 OTUL 13+1 og den kan ikke komme fort nok!
Noen her som har fått litt mage? Eller kjenner noe på magen? Smile
 
Jeg har prøvd å kjenne etter om det er en kul på magen når jeg ligger på ryggen. Stod på nett at man kan kjenne en liten kul når livmora trekker seg oppover eller vokser? Husker ikke helt. Men har ikke kjent noe til det selv enda. Er veldig oppblåst på kvelden da, som jeg ser flere skriver :) rundt 7 uker
 
Så å si ingen symptomer her utenom trøtthet og litt større pupper (?) Er 11+5 i dag og skulle ønske jeg kunne kjenne noe form for graviditet :smiley-angelic002 OTUL 13+1 og den kan ikke komme fort nok!
Noen her som har fått litt mage? Eller kjenner noe på magen? Smile
Jeg merker ingen ting på magen ..
 
Jeg har prøvd å kjenne etter om det er en kul på magen når jeg ligger på ryggen. Stod på nett at man kan kjenne en liten kul når livmora trekker seg oppover eller vokser? Husker ikke helt. Men har ikke kjent noe til det selv enda. Er veldig oppblåst på kvelden da, som jeg ser flere skriver :) rundt 7 uker
Du kan som regel først kjenn den fra uke 12 når livmora kommer over skambeinet. Jeg vil si at det kjennes mer ut som en «kant» enn kul. Enkelt å kjenne når den først dukker opp ☺️
 
Back
Topp