Null symtomer

Så å si ingen symptomer her utenom trøtthet og litt større pupper (?) Er 11+5 i dag og skulle ønske jeg kunne kjenne noe form for graviditet :smiley-angelic002 OTUL 13+1 og den kan ikke komme fort nok!
Noen her som har fått litt mage? Eller kjenner noe på magen? Smile
Føler ikke magen har direkte vokst (skal sies at jeg har noen kilo på magen fra før så vil nok ta lengre tid før det vises uansett). MEN, jeg og samboer kjenner at magen er litt hardere helt nederst. Selv etter toalettbesøk. Så noe foregår nok :laughing002
 
Ingen symptomer annet enn trøtt fortsatt, vonde pupper og generelt levere energi enn normalt. Men ser allerede ut som jeg er 6mnd på vei o_O
Er nr 4, så ikke så rart:hilarious: fikk mage fort sist og, men den stoppa å bli større etter ca 6mnd. Er nå 11+ 5
 
Så å si ingen symptomer her utenom trøtthet og litt større pupper (?) Er 11+5 i dag og skulle ønske jeg kunne kjenne noe form for graviditet :smiley-angelic002 OTUL 13+1 og den kan ikke komme fort nok!
Noen her som har fått litt mage? Eller kjenner noe på magen? Smile
Samme symptomer som deg, altså veldig lite :) :nailbiting:
Men er veldig oppblåst, ser ut som jeg er langt på vei allerede. Er barn nr to da, så det har kanskje noe å si.
Kan jo ikke være «ekte» mage allerede, altså full av baby :hilarious: så regner med det er bare luft
 
Samme symptomer som deg, altså veldig lite :) :nailbiting:
Men er veldig oppblåst, ser ut som jeg er langt på vei allerede. Er barn nr to da, så det har kanskje noe å si.
Kan jo ikke være «ekte» mage allerede, altså full av baby :hilarious: så regner med det er bare luft
Hvor langt er du på vei? :love7
Er barn nr 2 her også, så trudde jeg skulle begynne å kjenne antydning til noe hardt i magen til nå :smiley-angelic002
Men kjennes magen din hard ut og er det hele magen eller bare nederst den et oppblåst? :happy:
 
Hvor langt er du på vei? :love7
Er barn nr 2 her også, så trudde jeg skulle begynne å kjenne antydning til noe hardt i magen til nå :smiley-angelic002
Men kjennes magen din hard ut og er det hele magen eller bare nederst den et oppblåst? :happy:
8+3.
Kjenner at det er litt mer enn bare luft ja. Når jeg ligger kjenner jeg kanten på livmor helt nederst
 
To dager uten kvalme men bare trøtt. Så returnerte kvalmen idag. 8+4 idag
 
Back
Topp