Jeg er også veldig bekymret. Hjelper ikke å lese på kvinneguiden osv, men så dum er vel jeg at jeg har gjort i flere timer. Var på ultralyd 7+0(da trodde jeg også at dem ikke kom til å finne noe) og fikk se bankende hjerte og alt så helt perfekt ut. Etter det så har symptomene dabbet av VELDIG.. Hadde mensmurringer, halsbrann, oppblåst og veldig ømme pupper.. Nå er mensmurringene borte, og hadde bare halsbrann i går i løpet av hele forrige uke Har bittelitt ømme pupper, men i overigår så kjente jeg ikke noe av det heller. Er LITT øm i dag. Er 8+0 nå. Er fortsatt veldig oppblåst på kveldene da. Veldig bekymret over det. Men bestilt ny privat UL når jeg er 9+0. Vet det er liten sjanse for å miste etter man har sett hjertet banke på UL. Men syns det er vanskelig å tro på når så mange symptomer forsvinner. Føler meg liksom som vanlig.
Sa det til gynekologen forrige uke at jeg var bekymret siden hadde hatt så lite symptomer, men hun sa egt bare at da var jeg heldig Sikkert meg som er hysterisk men.. Håper det går fint på ultralyd..
Sa det til gynekologen forrige uke at jeg var bekymret siden hadde hatt så lite symptomer, men hun sa egt bare at da var jeg heldig Sikkert meg som er hysterisk men.. Håper det går fint på ultralyd..
Mest sannsynlig så er det jo det! Vennene mine sier bare jeg skal være glad for at jeg har så lite symptomer, men jeg vil heller ha mye symptomer enn å være så bekymret som nå, hvis det gir mening?

Hvordan går det med deg??