Hehe. Så gøy Tror jeg går på samme smell. Skal på jobbtur til Oslo 29 august, og så de hadde ledig time på Oslo city legesenter så da blir det nok litt overtid, som jeg da kan bruke på en ekstra ulJeg gikk på en "smell" å booket time på torsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Så gøy Tror jeg går på samme smell. Skal på jobbtur til Oslo 29 august, og så de hadde ledig time på Oslo city legesenter så da blir det nok litt overtid, som jeg da kan bruke på en ekstra ulJeg gikk på en "smell" å booket time på torsdag
Ooh, veldig greit! :-DHehe. Så gøy Tror jeg går på samme smell. Skal på jobbtur til Oslo 29 august, og så de hadde ledig time på Oslo city legesenter så da blir det nok litt overtid, som jeg da kan bruke på en ekstra ul
Så stas! Kan jeg spørre hvor mye de tar? Her tar de 1450 for en UL, og det syns jeg egentlig er ganske mye for en liten kjønnsjekkHehe. Så gøy Tror jeg går på samme smell. Skal på jobbtur til Oslo 29 august, og så de hadde ledig time på Oslo city legesenter så da blir det nok litt overtid, som jeg da kan bruke på en ekstra ul
Tror det var 1250kr. Koster vel 1300kr der jeg har tatt det på sørlandsparken og 1250 i Kristiansand Dyrt for å kanskje se kjønn, men har så lyst å vite det så fort som mulig for at det kanskje kan bli mer virkelig for småsøsknene også får jeg sikkert ikke oul før i oktober, så føler det er så lenge å venteSå stas! Kan jeg spørre hvor mye de tar? Her tar de 1450 for en UL, og det syns jeg egentlig er ganske mye for en liten kjønnsjekk
Time bestilt i Kristiansand hos samme jordmor som jeg har vært hos med alle tre, til og med førstemann i 2007 Fikk time neste tirsdag! Da er jeg 14+5. Hun sa jeg fikk ny time gratis to uker senere hvis hun ikke skulle klare å se kjønn. Det var jo litt greit å viteTror det var 1250kr. Koster vel 1300kr der jeg har tatt det på sørlandsparken og 1250 i Kristiansand Dyrt for å kanskje se kjønn, men har så lyst å vite det så fort som mulig for at det kanskje kan bli mer virkelig for småsøsknene også får jeg sikkert ikke oul før i oktober, så føler det er så lenge å vente
Interessant, jeg vil være 12+3 (12+6 ifølge legen) ved min ultralyd i neste uke."Bioteknologilovens § 4-5 forbyr helsepersonell å opplyse om fosterets kjønn før utgangen av 12. uke med mindre kvinnen er bærer av alvorlig kjønnsbunden sykdom."
Fra tidsskriftet for den norske legeforening
Så gøy! Og så greit med ekstra time gratis da, hvor var dette? Jeg skal på mandagen. Da får vi oppdatere hverandreTime bestilt i Kristiansand hos samme jordmor som jeg har vært hos med alle tre, til og med førstemann i 2007 Fikk time neste tirsdag! Da er jeg 14+5. Hun sa jeg fikk ny time gratis to uker senere hvis hun ikke skulle klare å se kjønn. Det var jo litt greit å vite
Påultra på aquarama (Anne Gurine). Ja vi får oppdatere når vi vet! Blir spennendeSå gøy! Og så greit med ekstra time gratis da, hvor var dette? Jeg skal på mandagen. Da får vi oppdatere hverandre
Jente hvis du er over 12+4Endelig fikk jeg lagt til bilde. Hva tenker folk?
Jente veldig tydlig nub…Vis vedlegget 386843
Vet ikke om man klarer se noe som helst her. Sliter med å se noe nub..
Var ikke over 12 +4 da. Men NIPT sier jenteJente hvis du er over 12+4
Føler med deg ♡Da har jeg trodd jente i noen uker, etter jordmora sitt sikre svar i uke 12. Men ny UL i dag viste helt klart og tydelig at gutt nr 4 er på vei, og jeg er selvfølgelig litt skuffet over at jeg aldri fikk den jenta som jeg har ønsket meg fire graviditeter nå... Jaja. Gutter kan vi iallefall men dette var desidert fjerde og siste forsøk.
Tror det er gutt12+4 i dag jeg har to gutter fra før, og tror ganske sikkert dette er en gutt også hva tror dere? Vis vedlegget 387726
Tenker det sammeTror det er gutt