NUB Teori+ Ultralyd bilder

Hehe. Så gøy:shy: Tror jeg går på samme smell. Skal på jobbtur til Oslo 29 august, og så de hadde ledig time på Oslo city legesenter :hilarious: så da blir det nok litt overtid, som jeg da kan bruke på en ekstra ul:angelic:
Så stas! Kan jeg spørre hvor mye de tar? Her tar de 1450 for en UL, og det syns jeg egentlig er ganske mye for en liten kjønnsjekk :p

Så stas! Kan jeg spørre hvor mye de tar? Her tar de 1450 for en UL, og det syns jeg egentlig er ganske mye for en liten kjønnsjekk :p
Tror det var 1250kr. Koster vel 1300kr der jeg har tatt det på sørlandsparken og 1250 i Kristiansand :) Dyrt for å kanskje se kjønn, men har så lyst å vite det så fort som mulig for at det kanskje kan bli mer virkelig for småsøsknene:angelic: også får jeg sikkert ikke oul før i oktober, så føler det er så lenge å vente :P

Tror det var 1250kr. Koster vel 1300kr der jeg har tatt det på sørlandsparken og 1250 i Kristiansand :) Dyrt for å kanskje se kjønn, men har så lyst å vite det så fort som mulig for at det kanskje kan bli mer virkelig for småsøsknene:angelic: også får jeg sikkert ikke oul før i oktober, så føler det er så lenge å vente :p
Time bestilt i Kristiansand hos samme jordmor som jeg har vært hos med alle tre, til og med førstemann i 2007 :p Fikk time neste tirsdag! Da er jeg 14+5. Hun sa jeg fikk ny time gratis to uker senere hvis hun ikke skulle klare å se kjønn. Det var jo litt greit å vite :cool:

Time bestilt i Kristiansand hos samme jordmor som jeg har vært hos med alle tre, til og med førstemann i 2007 :p Fikk time neste tirsdag! Da er jeg 14+5. Hun sa jeg fikk ny time gratis to uker senere hvis hun ikke skulle klare å se kjønn. Det var jo litt greit å vite :cool:
Så gøy! Og så greit med ekstra time gratis da, hvor var dette? :D Jeg skal på mandagen. Da får vi oppdatere hverandre :)

Vil noen gjette her?❤️

Vedlegg

• 4AF0213C-7237-44A5-88BD-87E38BA8B777.jpeg
    4AF0213C-7237-44A5-88BD-87E38BA8B777.jpeg
    190,6 KB · Visninger: 104
Da har jeg trodd jente i noen uker, etter jordmora sitt sikre svar i uke 12. Men ny UL i dag viste helt klart og tydelig at gutt nr 4 er på vei, og jeg er selvfølgelig litt skuffet over at jeg aldri fikk den jenta som jeg har ønsket meg fire graviditeter nå... Jaja. Gutter kan vi iallefall :p men dette var desidert fjerde og siste forsøk.

Da har jeg trodd jente i noen uker, etter jordmora sitt sikre svar i uke 12. Men ny UL i dag viste helt klart og tydelig at gutt nr 4 er på vei, og jeg er selvfølgelig litt skuffet over at jeg aldri fikk den jenta som jeg har ønsket meg fire graviditeter nå... Jaja. Gutter kan vi iallefall :p men dette var desidert fjerde og siste forsøk.
Føler med deg ♡

Back
Topp