Ser ikke ordentlig nub. Fikk du flere bilder ?12+4 i dag jeg har to gutter fra før, og tror ganske sikkert dette er en gutt også hva tror dere? Vis vedlegget 387726
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke ordentlig nub. Fikk du flere bilder ?12+4 i dag jeg har to gutter fra før, og tror ganske sikkert dette er en gutt også hva tror dere? Vis vedlegget 387726
Nei bare detSer ikke ordentlig nub. Fikk du flere bilder ?
Ville muligens gjetta guttHva tenker dere om denne? Hodet er ikke med på bildet her så ser litt. Gjetning her er mest for gøy da legen var veldig sikker på hvilket kjønn denne babyen harVis vedlegget 387767
Hmmm, jeg klarer ikke se nub her, dessverre
Tror kanskje ikke hele nub'en vises i bildet, så er litt usikker på om jeg tørr gjette... Men om jeg må ta en sjans, sier jeg gutt!Hva tenker dere om denne? Hodet er ikke med på bildet her så ser litt. Gjetning her er mest for gøy da legen var veldig sikker på hvilket kjønn denne babyen harVis vedlegget 387767
Jente tror jeg. Hva sa legen ?Hva tenker dere om denne? Hodet er ikke med på bildet her så ser litt. Gjetning her er mest for gøy da legen var veldig sikker på hvilket kjønn denne babyen harVis vedlegget 387767
Jente tror jeg. Hva sa legen ?
Tror kanskje ikke hele nub'en vises i bildet, så er litt usikker på om jeg tørr gjette... Men om jeg må ta en sjans, sier jeg gutt!
Legen var veldig sikker på at dette var en liten jente. Vi synes jo det var litt ekstra stas siden vi har en gutt alleredeVille muligens gjetta gutt
Hva trodde legen?
Så gøy!! Gratulerer! Var vanskelig å tolke siden en ikke så hele nub'en Gratulerer så masse med jente i magenLegen var veldig sikker på at dette var en liten jente. Vi synes jo det var litt ekstra stas siden vi har en gutt allerede
Hmm tror ikke jeg ser nubben her
Hva med dette, er den synlig her?Hmm tror ikke jeg ser nubben her
JenteHva tenker dere om denne? Hodet er ikke med på bildet her så ser litt. Gjetning her er mest for gøy da legen var veldig sikker på hvilket kjønn denne babyen harVis vedlegget 387767
Jente
GuttHva med dette, er den synlig her?
Fikk bare disse to bildene.
Aner ikke kjønn, men ser ut som h*n sutter på tommelen?? Hællanommen!!Vis vedlegget 387841
Er det noen som kan tyde kjønnet på dette knøttet? 12 uker
Tror jente!Hva tror dere her? Jeg tror kanskje jente men vet ikke om det er nubben jeg ser eller om det kan være noe annet