Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir Spennede å se
Kan hende det. Blæren ligger lavt, og det er enda tidlig - så nuben kan reise seg merVis vedlegget 386960
Jeg valgte og dra på privat ultralyd nå fordi forrige svangerskap var det noe galt med fosteret. Har time til tul og Nipt om 2 uker, men var så urolig. Han målte fosteret til 11+6. Han nevnte at han tror det er gutt. Hva tenker dere?
Early glimpse og jordmor er tydeligvis uenige Jeg håper jordmor har rett!!
Vis vedlegget 386961
Termin 26.februar og jordmor uttalte seg i går, 12+6 som hun estimerte meg til. Samme bildene jeg sendte til dem. Men hun studerte og forklarte ganske godt underveis når hun skulle prøve å finne ut detteIkke enkelt å bli klok på
Når har du termin? Og når uttalte jordmor seg?
Spennende! Jeg har termin 25. Feb i følge ultralyd og har super lyst å bestille ny TUL for å finne ut kjønn... Var 12+1 å da kunne hun ikke si noeTermin 26.februar og jordmor uttalte seg i går, 12+6 som hun estimerte meg til. Samme bildene jeg sendte til dem. Men hun studerte og forklarte ganske godt underveis når hun skulle prøve å finne ut dette
Samme her, men føler meg litt teit om jeg bestiller UL bare for å få vite kjønnetSpennende! Jeg har termin 25. Feb i følge ultralyd og har super lyst å bestille ny TUL for å finne ut kjønn... Var 12+1 å da kunne hun ikke si noe
Enig! Hahaha, har tenkt på å gå til noen andre daSamme her, men føler meg litt teit om jeg bestiller UL bare for å få vite kjønnet
Enig! Hahaha, har tenkt på å gå til noen andre da
Samme her, men føler meg litt teit om jeg bestiller UL bare for å få vite kjønnet
Ååå, det hadde ikke falt meg inn at kunne skje Takk for tips! Skal prøve å holde megKan være greit å «spare» en UL til etter ordinær også. I tilfelle de ikke klarer å se kjønn skjedde med oss!
Helt likt mitt, så tipper jenteHva tror vi her da folkens? Jeg klarer ikke å finne ut av dette selv
Ser ut som jente nå. Men hvor langt er du på vei? Nub teorien er fra 12+0, så før det kan alle ligne på jenterHva tror vi her da folkens? Jeg klarer ikke å finne ut av dette selv
Samme her mannen spurte gyn om hun så kjønnet, hun trodde kanskje, men var ikke lett fordi bena var hele tiden i veien. Så sa hun at vi nok ikke kom til å se det på bildene hjemme fordi alle har en tut som stikker ut, ikke bare gutter. Så vet ikke om det betyr at hun trodde jente men kikka jo på de bildene, og i 4D syns jeg at jeg ser en Nub som stikker 90* rett opp, og ikke ut til siden, så syns det ligna på en gutt nå vil jeg bare ha en til UL for å bekrefte det, hehe. Men mannen er nok ikke gira på å ut med mer pengerSpennende! Jeg har termin 25. Feb i følge ultralyd og har super lyst å bestille ny TUL for å finne ut kjønn... Var 12+1 å da kunne hun ikke si noe
Syns den var vanskelig, jeg tenkte min var jente, men ei side som skal være eksperter på sånt sa det var gutt Syns din har nub-en ca. like langt fra ryggraden som min, så da får jeg gjette gutt da Men det blir bare gjettingHva tror vi her da folkens? Jeg klarer ikke å finne ut av dette selv
Jeg gikk på en "smell" å booket time på torsdagSamme her mannen spurte gyn om hun så kjønnet, hun trodde kanskje, men var ikke lett fordi bena var hele tiden i veien. Så sa hun at vi nok ikke kom til å se det på bildene hjemme fordi alle har en tut som stikker ut, ikke bare gutter. Så vet ikke om det betyr at hun trodde jente men kikka jo på de bildene, og i 4D syns jeg at jeg ser en Nub som stikker 90* rett opp, og ikke ut til siden, så syns det ligna på en gutt nå vil jeg bare ha en til UL for å bekrefte det, hehe. Men mannen er nok ikke gira på å ut med mer penger