NUB Teori+ Ultralyd bilder

Screenshot_20220818-114640__01.jpg
Jeg valgte og dra på privat ultralyd nå fordi forrige svangerskap var det noe galt med fosteret. Har time til tul og Nipt om 2 uker, men var så urolig. Han målte fosteret til 11+6. Han nevnte at han tror det er gutt. Hva tenker dere?

Vis vedlegget 386960
Jeg valgte og dra på privat ultralyd nå fordi forrige svangerskap var det noe galt med fosteret. Har time til tul og Nipt om 2 uker, men var så urolig. Han målte fosteret til 11+6. Han nevnte at han tror det er gutt. Hva tenker dere?
Kan hende det. Blæren ligger lavt, og det er enda tidlig - så nuben kan reise seg mer

• Omsorg
Reactions: CdC
Termin 26.februar og jordmor uttalte seg i går, 12+6 som hun estimerte meg til. Samme bildene jeg sendte til dem. Men hun studerte og forklarte ganske godt underveis når hun skulle prøve å finne ut dette :p
Spennende! Jeg har termin 25. Feb i følge ultralyd og har super lyst å bestille ny TUL for å finne ut kjønn... Var 12+1 å da kunne hun ikke si noe :-)

Hva tror vi her da folkens? Jeg klarer ikke å finne ut av dette selv :hilarious:

Vedlegg

• A1138E63-282A-4766-A62D-7312F98C28E2.jpeg
    A1138E63-282A-4766-A62D-7312F98C28E2.jpeg
    128,4 KB · Visninger: 68
Spennende! Jeg har termin 25. Feb i følge ultralyd og har super lyst å bestille ny TUL for å finne ut kjønn... Var 12+1 å da kunne hun ikke si noe :)
Samme her :shy: mannen spurte gyn om hun så kjønnet, hun trodde kanskje, men var ikke lett fordi bena var hele tiden i veien. Så sa hun at vi nok ikke kom til å se det på bildene hjemme fordi alle har en tut som stikker ut, ikke bare gutter. Så vet ikke om det betyr at hun trodde jente :P men kikka jo på de bildene, og i 4D syns jeg at jeg ser en Nub som stikker 90* rett opp, og ikke ut til siden, så syns det ligna på en gutt:hilarious: nå vil jeg bare ha en til UL for å bekrefte det, hehe. Men mannen er nok ikke gira på å ut med mer penger :P

Hva tror vi her da folkens? Jeg klarer ikke å finne ut av dette selv :hilarious:
Syns den var vanskelig, jeg tenkte min var jente, men ei side som skal være eksperter på sånt sa det var gutt :P Syns din har nub-en ca. like langt fra ryggraden som min, så da får jeg gjette gutt da :hilarious: Men det blir bare gjetting

Samme her :shy: mannen spurte gyn om hun så kjønnet, hun trodde kanskje, men var ikke lett fordi bena var hele tiden i veien. Så sa hun at vi nok ikke kom til å se det på bildene hjemme fordi alle har en tut som stikker ut, ikke bare gutter. Så vet ikke om det betyr at hun trodde jente :p men kikka jo på de bildene, og i 4D syns jeg at jeg ser en Nub som stikker 90* rett opp, og ikke ut til siden, så syns det ligna på en gutt:hilarious: nå vil jeg bare ha en til UL for å bekrefte det, hehe. Men mannen er nok ikke gira på å ut med mer penger :p
Jeg gikk på en "smell" å booket time på torsdag :angelic: :smiley-ashamed004

Mannen hadde heller ikke tenkt over muligheten sist og ble ganske skuffa!:p her var det navlestrengen som lå i veien. Bestilte time litt senere i 3D og fikk vite kjønn!:)

Back
Topp