JenteVis vedlegget 386849
Noen som vil prøve seg på å gjette her? Vi er tre stykk som tenker det samme, men er jo så usikkert så tidlig Men gøy å gjette da.
Fosteret er 5 cm langt, og måler 11+4 (3 dager større enn IVF-termin)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JenteVis vedlegget 386849
Noen som vil prøve seg på å gjette her? Vi er tre stykk som tenker det samme, men er jo så usikkert så tidlig Men gøy å gjette da.
Sniker; gjetter jente!Vis vedlegget 386843
Vet ikke om man klarer se noe som helst her. Sliter med å se noe nub..
Tipper jente!Vis vedlegget 386849
De vil ikke si noe.. teit Men når jeg sa jeg tror det er jente så gliste JM fra øre til øre og sa ja, får vente å seHar dere spurt om de kan se kjønn når dere har vært på NIPT ultralyden? Jeg skal i morgen og lurer på om man kan spørre om det eller om det er et ikke-tema
Jente
Hehe, er det vi andre tenker og Vi får se da, plutselig er den gutt på nesteTipper jente!
Er det ikke nuben vi ser super tydelig rett ved rumpa da?? (Synes der er for lavt nede til å være lår) Isåfall ser det veldig ut som jenteVis vedlegget 386843
Vet ikke om man klarer se noe som helst her. Sliter med å se noe nub..
Jeg målte også til 11+4 i går, tirsdag.Vis vedlegget 386849
Har hørt at de ikke har lov til å si noe om kjønn på NIPT ultralyden! Men vet ikke om det stemmerHar dere spurt om de kan se kjønn når dere har vært på NIPT ultralyden? Jeg skal i morgen og lurer på om man kan spørre om det eller om det er et ikke-tema
"Bioteknologilovens § 4-5 forbyr helsepersonell å opplyse om fosterets kjønn før utgangen av 12. uke med mindre kvinnen er bærer av alvorlig kjønnsbunden sykdom."Har hørt at de ikke har lov til å si noe om kjønn på NIPT ultralyden! Men vet ikke om det stemmer
Jeg skal ha NIPT test nå kl 10 og er nesten13 uker ifølge helsekortet, så får vi se om de røper noe da"Bioteknologilovens § 4-5 forbyr helsepersonell å opplyse om fosterets kjønn før utgangen av 12. uke med mindre kvinnen er bærer av alvorlig kjønnsbunden sykdom."
Fra tidsskriftet for den norske legeforening
Jente!Endelig fikk jeg lagt til bilde. Hva tenker folk?
Syns fosteret ser litt ungt ut, hvor langt er du på vei her? Tipper jente foreløpig, men kan endre seg til gutt hvis du er under 13+0Endelig fikk jeg lagt til bilde. Hva tenker folk?
Synes dette ser ut som bildet av jenta mi!Og jeg kan jo starte, etter følelse og bilder så er jeg sikker på at vi venter en liten jente. Hva tror dere? Er veldig spent på UL 28 September Vis vedlegget 386817Vis vedlegget 386818
etter nub-teori er uke 12-14 uker gode tidspunkt å se kjønnet men fra uke 16 er det såklart tydelig på en annen måteSyns fosteret ser litt ungt ut, hvor langt er du på vei her? Tipper jente foreløpig, men kan endre seg til gutt hvis du er under 13+0
Okei, dette er den første jeg tror ganske sikkert jeg ser ordentlig på, og her gjetter jeg jenteVis vedlegget 386849
Men nub'en kan forandre seg fra jente til gutt helt frem til 13+0. Så for å være sikker på jente så bør man vente til daetter nub-teori er uke 12-14 uker gode tidspunkt å se kjønnet men fra uke 16 er det såklart tydelig på en annen måte