NUB Teori+ Ultralyd bilder

Har dere spurt om de kan se kjønn når dere har vært på NIPT ultralyden? Jeg skal i morgen og lurer på om man kan spørre om det eller om det er et ikke-tema :p

Har dere spurt om de kan se kjønn når dere har vært på NIPT ultralyden? Jeg skal i morgen og lurer på om man kan spørre om det eller om det er et ikke-tema :p
De vil ikke si noe.. teit :hilarious: Men når jeg sa jeg tror det er jente så gliste JM fra øre til øre og sa ja, får vente å se :happy:

Ser dere noen her?
Fortsatt litt usikker på hva som kikker etter og er kanskje akkurat litt for tidlig
received_606376031193576.jpeg

Har hørt at de ikke har lov til å si noe om kjønn på NIPT ultralyden! Men vet ikke om det stemmer

Ja får håpe de er sikker på det de ser :)
Jeg fikk ikke vite kjønn før uke 20 sist :wideyed:

Sitatet fortsetter: "Etter 12. uke kan det gis opplysning om fosterets kjønn. Det er en uskreven regel blant norske leger og jordmødre at man bare opplyser om fosterets kjønn dersom foreldreparet spør spontant, og når den som utfører ultralydundersøkelsen, føler seg helt sikker."

Endelig fikk jeg lagt til bilde. Hva tenker folk?
Syns fosteret ser litt ungt ut, hvor langt er du på vei her? Tipper jente foreløpig, men kan endre seg til gutt hvis du er under 13+0

Syns fosteret ser litt ungt ut, hvor langt er du på vei her? Tipper jente foreløpig, men kan endre seg til gutt hvis du er under 13+0
etter nub-teori er uke 12-14 uker gode tidspunkt å se kjønnet :) men fra uke 16 er det såklart tydelig på en annen måte

etter nub-teori er uke 12-14 uker gode tidspunkt å se kjønnet :) men fra uke 16 er det såklart tydelig på en annen måte
Men nub'en kan forandre seg fra jente til gutt helt frem til 13+0. Så for å være sikker på jente så bør man vente til da :)

Back
Topp