Gjetter jente. Synes nubben ligger litt "nede"Vis vedlegget 386843
Vet ikke om man klarer se noe som helst her. Sliter med å se noe nub..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjetter jente. Synes nubben ligger litt "nede"Vis vedlegget 386843
Vet ikke om man klarer se noe som helst her. Sliter med å se noe nub..
Så gøy Tror jeg får vite det mer sikkert på tirsdag ved ordinær ultralyd (13+ 4 da). Så spent altsåTror jente!
Du får oppdatere på tirsdag Jeg fikk ikke sett kjønn ved 13+2, men det var ikke jordmor sin feil... Den hadde fest inni der, og lå knapt stille, så vi fikk ikke sett skikkelig der nede. Så jeg har bestilt privat UL om et pae uker Satser på din mini er hakket mer samarbeidsvillig enn min..Så gøy Tror jeg får vite det mer sikkert på tirsdag ved ordinær ultralyd (13+ 4 da). Så spent altså
Jeg sendte også inn til to ulike sånne tjenester, og fikk to ulike svar, så jeg hadde ikke sett på det son en fasit nei Nå var mitt foster kanskje akkurat noen dager for lite da.Vis vedlegget 387877
Sendte for gøy inn til earlyglimpse så blir jo spennende å se. Jeg tror fortsatt gutt men
Tror ikke jeg tørr gjette her jeg.. Men veldig morro med aktiv spire på ultralyd, det må jo være et godt tegn!Var på TUL i går, spira stupte kråke og var opp ned. Så er ikke lett å se, men kanskje noen kan gjette alikevel?
Ja helt enig, og morkaka ligger bak så blir nok mye action å føle etterhvertTror ikke jeg tørr gjette her jeg.. Men veldig morro med aktiv spire på ultralyd, det må jo være et godt tegn!
Da blir det vel ikke lenge til du kjenner bevegelse da, skikkelig morro! Deler av min morkake ligger visst over mormunnen, så håper den flytter på seg snart. Så får vi se hvor den ender oppJa helt enig, og morkaka ligger bak så blir nok mye action å føle etterhvert
Det skal jeg gjøre Å nei, om det skjer til meg så blir det en ny privat time på meg også om ett par uker jaDu får oppdatere på tirsdag Jeg fikk ikke sett kjønn ved 13+2, men det var ikke jordmor sin feil... Den hadde fest inni der, og lå knapt stille, så vi fikk ikke sett skikkelig der nede. Så jeg har bestilt privat UL om et pae uker Satser på din mini er hakket mer samarbeidsvillig enn min..
Skjønner deg godt, jeg tar en smugkikk om halvanna uke (uke 15)Frister veldig med en privat ul for å få vite kjønn. Jeg har ikke fått time til oul enda, men tipper det blir seint i oktober, og det er jo så leeenge til!!!
Ja men vurderer sterkt en privat ultralyd er så nysgjerrigJeg sendte også inn til to ulike sånne tjenester, og fikk to ulike svar, så jeg hadde ikke sett på det son en fasit nei Nå var mitt foster kanskje akkurat noen dager for lite da.
Er det ved OUL du får titta på mageboeren igjen?
Jeg er likens selv, har bestilt ny UL i uke 15, 4 uker før OULJa men vurderer sterkt en privat ultralyd er så nysgjerrig
Mannen synes det er teit å bruke penger på, og jeg er litt enig, men samtidig..... jeg har såååå lyst! Og det er noe med det savnet etter å se lillebaby også ❤Skjønner deg godt, jeg tar en smugkikk om halvanna uke (uke 15)
Skjønner akkurat hva du mener, jeg har sett på mageboeren 4 ganger allerede, det gir meg trygghet å ro å se at ting utvikles som de skal. Og da synes jeg faktisk de pengene er verdt det. Sparer heller inn litt andre stederMannen synes det er teit å bruke penger på, og jeg er litt enig, men samtidig..... jeg har såååå lyst! Og det er noe med det savnet etter å se lillebaby også ❤
Skjønner veldig godt hva du mener! Vi fikk jo høre på UL i går at det sannsynligvis var ei jente, men det siste døgnet har så mange sagt «sikker på at du kan stole på det så tidlig da?» at det frister å lurkikke en gang til.. pluss at det var så koselig og fint å se den lille svømme inni der!Mannen synes det er teit å bruke penger på, og jeg er litt enig, men samtidig..... jeg har såååå lyst! Og det er noe med det savnet etter å se lillebaby også ❤
JenteVi har også vært på TUL og alt ser perfekt ut gynekologen var ganske klar på hva hun trodde det var, men at det fortsatt er usikkert. Noen som vil prøve seg?