Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tørr bare tippe på det første bildet (det til venstre), og der tipper jeg gutt!Dere kan få prøve dere på disse to. Har dessverre ikke bedre bilder. Jeg ser ingenting jeg.
Early Glimpse sa gutt til meg, Gender Experts sa jente Får kanskje vite kjønn på tirsdag, om jeg gjør det skal jeg oppdatereNoen som har prøvd early glimpse, og stemmer resultatet?
Tipper gutt på første! Lav blære og nub lik som jeg har sett andre har hatt ved guttDere kan få prøve dere på disse to. Har dessverre ikke bedre bilder. Jeg ser ingenting jeg.
Blir spennende å se. Nr 2 var mye vanskligere å få bilder av så det er eneste bilde vi har.Tipper gutt på første! Lav blære og nub lik som jeg har sett andre har hatt ved gutt
Hva med det her da?Vet ikke om det er mulig å se noe her?
Noen som har prøvd early glimpse, og stemmer resultatet?
De fikk rett på meg! Mens den erfarne jordmora tok feil hadde aldri trodd det!Noen som har prøvd early glimpse, og stemmer resultatet?
Jepp.. stemte hos meg. Sjekk også ut nub theory Queens på Facebook.. der kan man legge inn bildeNoen som har prøvd early glimpse, og stemmer resultatet?
Hvor langt er du på vei her? Ut ifra bildet tipper jeg tidlig jente. Er den hvite prikken i blæreområdet noe spesielt, eller er det bare bildet som gjorde det hvitt?Tror disse er umulige å gjette ut fra, men prøver likevel. Noen som kan se noe tolkbart her?
Vis vedlegget 388551Vis vedlegget 388552
12+5/12+6 er jeg! Nei aner ikke hva det hvite er, men JM sa at hun kunne se at lille har begynt å svelge fostervann, så kanskje det er blæra?Hvor langt er du på vei her? Ut ifra bildet tipper jeg tidlig jente. Er den hvite prikken i blæreområdet noe spesielt, eller er det bare bildet som gjorde det hvitt?
Ja sikkert Syns det var en ganske tydelig jentenub, men kan ikke være sikker12+5/12+6 er jeg! Nei aner ikke hva det hvite er, men JM sa at hun kunne se at lille har begynt å svelge fostervann, så kanskje det er blæra?
Spennende! Venter på respons fra early glimpse, bestilte den detaljerte scannen der de tegner opp det de ser, så da får vi sikkert vite hva den hvite prikken er ogsåJa sikkert Syns det var en ganske tydelig jentenub, men kan ikke være sikker
Fikk ikke vite hva det hvite er, men early glimpse skriver at de er ganske sikre på gutt. Så det blir spennende å seJa sikkert Syns det var en ganske tydelig jentenub, men kan ikke være sikker
Da har vi det oppklartFikk ikke vite hva det hvite er, men early glimpse skriver at de er ganske sikre på gutt. Så det blir spennende å se
EDIT: jeg spurte om de også kunne fortelle hva det hvite området under blæra er, og fikk til svar "Yes, it's the baby's pelvic structure." Så da fikk vi svar på det også
Vis vedlegget 388559
Husk å oppdatere oss daEarly Glimpse sa gutt til meg, Gender Experts sa jente Får kanskje vite kjønn på tirsdag, om jeg gjør det skal jeg oppdatere