Takk for svar! ho jordmoren mente ho kunne se tegn på jente igår, men ho kunne ikke si det helt sikkert. 13+6Gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! ho jordmoren mente ho kunne se tegn på jente igår, men ho kunne ikke si det helt sikkert. 13+6Gutt
Kaanskje gutt..?Noen som vil tippe?Vis vedlegget 389052
Kanskje jente..?Hva tenker dere?
Blir Spennede å få vite på Ordinær. Når skal du det?Takk for svar! ho jordmoren mente ho kunne se tegn på jente igår, men ho kunne ikke si det helt sikkert. 13+6
Ja det blir veldig spennende! Ska ikke før 1/11 på ordinær, så enda lenge å være nysgjerrigBlir Spennede å få vite på Ordinær. Når skal du det?
Ja, får håpe det går fort frem til daJa det blir veldig spennende! Ska ikke før 1/11 på ordinær, så enda lenge å være nysgjerrig
Ja, veldig annerledes vinkel og mannen kunne ikke se "penis" sånn som våre 3 gutter hadde, hehe.Synes den peker mest rett frem/skrått ned tenker jente
Ja, veldig annerledes vinkel og mannen kunne ikke se "penis" sånn som våre 3 gutter hadde, hehe.
Jente <3Hva tenker dere?
Tipper gutt ut fra siste bildet. Men kan ta feil altsåKlarer noen å se noe her? 13+5 dager ca. JM syns det var vanskelig å se, fikk ikke helt rett stilling på den lille
Vis vedlegget 389100Vis vedlegget 389099Vis vedlegget 389098
Hmmm, jente...? Med mindre der et begynnelsen på testikler jeg ser under nub'enHva tror dere? Har fått vite kjønn via nipt, så er bare for artigskyld. 12+4 på ul.
Tipper jente, nå er jeg nysgjerrig for ser veldig likt ut som på min lille, vi går forhåpentligvis vite det på torsdag Når skal du røpe for ossHva tror dere? Har fått vite kjønn via nipt, så er bare for artigskyld. 12+4 på ul.
Hva tror dere? Har fått vite kjønn via nipt, så er bare for artigskyld. 12+4 på ul.
Jeg tipper også jenteHva tror dere? Har fått vite kjønn via nipt, så er bare for artigskyld. 12+4 på ul.
Hmmm, jente...? Med mindre der et begynnelsen på testikler jeg ser under nub'en
Tipper jente, nå er jeg nysgjerrig for ser veldig likt ut som på min lille, vi går forhåpentligvis vite det på torsdag Når skal du røpe for oss
Jente
Hadde jeg ikke visst kjønn fra nipt test, så hadde jeg trodd at dette kunne vært jente.. Men nipt sier gutt, så vi venter gutt nr 3Jeg tipper også jente
Næmmen! Da er vi mange som gjetta feil Gratulerer med gutt i magenHadde jeg ikke visst kjønn fra nipt test, så hadde jeg trodd at dette kunne vært jente.. Men nipt sier gutt, så vi venter gutt nr 3
Ser ut som gutt?Hva tror dere? Har fått vite kjønn via nipt, så er bare for artigskyld. 12+4 på ul.