vanskelig, men tipper jenteNoen som kan tippe kjønn her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vanskelig, men tipper jenteNoen som kan tippe kjønn her?
Det sier magefølelsen min også, så dette blir spennendevanskelig, men tipper jente

Ikke sant, gleder meg masse til UL selv i slutten av mndDet sier magefølelsen min også, så dette blir spennende![]()
Ikke lenge igjen nåIkke sant, gleder meg masse til UL selv i slutten av mndvi vipper litt på gutt og jente, syntes det enne UL ser ut som gutt og andre jente
Jeg forstår ikke helt nub, men det er veldig spennende uansett. Jeg må vente noen dager lengre enn deg. Har i begynnelsen av oktober.Nei, men dagen har gått/går så ekstremt sagte. September har aldri vært så lang førIkke lenge igjen nåJeg forstår ikke helt nub, men det er veldig spennende uansett. Jeg må vente noen dager lengre enn deg. Har i begynnelsen av oktober.
får håper oktober går litt fortere for er mange som har UL da. Blir Spennede å få vite hva vi alle skal ha Jente?Ganske så søt! Dette er fra uke 14. Hun mente jo hva det var, men det var motsatt fra uke 12. Så det ganske så tydelig selv, men hva mener dere?
Vis vedlegget 388823
De mente klart jente første gang, så tydelig gutt andre gang, så jeg antar at OUL også sier guttJente?

Mulig det ja - og skjønner deg utrolig godt! Får vite i disse dager om jeg forblir guttemamma eller om jeg får ei frøken i flokken. Har ikke helt troa, meeen - det er jo en sjans!De mente klart jente første gang, så tydelig gutt andre gang, så jeg antar at OUL også sier guttselv om ei jente er høyeste ønske etter 3 gutter fra før
![]()
Det var ei lita jente var på ultralyd i gårTror det er gutt![]()
Var på ultralyd i går, og det var helt tydelig ei lita jenteJeg er likens selv, har bestilt ny UL i uke 15, 4 uker før OUL![]()
Så gøy, gratulerer så masse!!Det var ei lita jente var på ultralyd i går

Ville sagt jenteNoen som vet om det er nub man ser så vidt her?
Ja det er riktigVille sagt jente![]()
Tror det er nub-en som sees helt nederst, og da stemmer nok NIPT-resultatene, heheNoen som vet om det er nub man ser så vidt her?
GuttNoen som vil tippe?Vis vedlegget 389052
Hva tenker dere?