NUB Teori+ Ultralyd bilder

Husk å oppdatere oss da :angelic: :D
Nå har jeg fasiten! I alle fall virka det ikke som jordmor var i tvil, og hun skrev følgende på en lapp:
" Dette ser ut til å bli ei jente :) "

Uke 15 i dag, jeg har ei lita frøken i magen! :shy: :Heartpink

Early Glimpse hadde derfor feil, mens Gender Experts hadde rett. Skal sies at fosteret da var ca. 1 cm for kort egentlig til at nub-teorien kunne stoles helt på.

Last edited:
Nå har jeg fasiten! I alle fall virka det ikke som jordmor var i tvil, og hun skrev følgende på en lapp:

Early Glimpse hadde derfor feil, mens Gender Experts hadde rett. Skal sies at fosteret da var ca. 1 cm for kort egentlig til at nub-teorien kunne stoles helt på.
Æææhh, så gøy! Gratulerer med ei lita frøken :Heartpink :D Da blir det jo fremdeles veldig spennende for oss, har liksom hørt at EG har så ofte rett, men da tar de åpenbart feil innimellom. Hvor mange % sikre skrev de at de var da de gjettet gutt for deg? Og hvor langt var du på vei/hvor lang var baby da de gjettet? :)

Æææhh, så gøy! Gratulerer med ei lita frøken :Heartpink :D Da blir det jo fremdeles veldig spennende for oss, har liksom hørt at EG har så ofte rett, men da tar de åpenbart feil innimellom. Hvor mange % sikre skrev de at de var da de gjettet gutt for deg? Og hvor langt var du på vei/hvor lang var baby da de gjettet? :)
Tusen takk!! Tenk, jeg føler meg allerede mer knyttet til magen nå som jeg vet litt mer om hvem som er inni der :Heartpink

De var faktisk 85% sikre. Tror de har tolket noe som nub, som ikke var det. Samtidig hadde de også valgt å tolke det mest uklare bildet. Fosteret mitt var da 50 mm, og målte ca. 11+4 (men var i uke 11+1 i følge IVF-termin). Gender Experts bruke et annet bilde, samt skull theory i tillegg, som begge sa jente.

Nå er jeg i uke 15+1, og hodemålet på hun i magen tilsvarer også dette.

Tusen takk!! Tenk, jeg føler meg allerede mer knyttet til magen nå som jeg vet litt mer om hvem som er inni der :Heartpink

De var faktisk 85% sikre. Tror de har tolket noe som nub, som ikke var det. Samtidig hadde de også valgt å tolke det mest uklare bildet. Fosteret mitt var da 50 mm, og målte ca. 11+4 (men var i uke 11+1 i følge IVF-termin). Gender Experts bruke et annet bilde, samt skull theory i tillegg, som begge sa jente.

Nå er jeg i uke 15+1, og hodemålet på hun i magen tilsvarer også dette.
Tusen takk for utfyllende svar! Vi er allerede i full gang med å leite etter guttenavn da vi sliter med enighet der, men har jentenavn klart om det skulle bli endring i "spådommen" :p

Skjønner så godt at tilknytningen blir desto sterkere, nå som du vet. Nå er det liksom ikke en "kjønnsløs ubestemmelig baby" lenger, men en jente! Din lille jente :D Nå kan også shoppingen for alvor begynne :woot::Heartpink

Tusen takk for utfyllende svar! Vi er allerede i full gang med å leite etter guttenavn da vi sliter med enighet der, men har jentenavn klart om det skulle bli endring i "spådommen" :p

Skjønner så godt at tilknytningen blir desto sterkere, nå som du vet. Nå er det liksom ikke en "kjønnsløs ubestemmelig baby" lenger, men en jente! Din lille jente :D Nå kan også shoppingen for alvor begynne :woot::Heartpink
Kommer til å ha guttenavn i bakhodet jeg og :laughing002 Men tror det skal litt til at en dreven ultralydjordmor tar feil i uke 15 når hun har god utsikt til det der nede. Om hun var usikker tror jeg hun hadde sagt det :p

Jaaa, min lille jente, tenk..:shy: Nå kan jeg for alvor begynne å tenke på navn, har allerede to klare favoritter. Og ja, har allerede fått tilbud om å arve masse klær fra andre med små jenter og jeg kan strikke mer klær:love017

Jeg har vært på ultralyd i dag, men gyn slet med å få noen gode bilde. Det er kanskje ikke så lett å få noe særlig om kjønn ut av disse bildene?

Vedlegg

• 306367895_661242035063104_1627034019238114731_n.jpg
    306367895_661242035063104_1627034019238114731_n.jpg
    208 KB · Visninger: 56
  • 306518004_1808655269481399_8139614389637825660_n.jpg
    306518004_1808655269481399_8139614389637825660_n.jpg
    330,3 KB · Visninger: 56
Har i dag vært på TUL med samboeren som er gravid. Jordmor kunne ikke si noe om kjønn da hun mente det pr nå var 50/50. Hva tenker dere ut i fra bildet?

Vedlegg

• 20220915_145146.jpg
    20220915_145146.jpg
    4,1 MB · Visninger: 85
Last edited:

Aww, gratulerer med en liten prinsesse i magen ❤️

Back
Topp