Dobbelpost.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte Gender Experts, de brukte skull theory og gjettet jente, og det stemteNoen som har prøvd early glimpse, og stemmer resultatet?
Nå har jeg fasiten! I alle fall virka det ikke som jordmor var i tvil, og hun skrev følgende på en lapp:Husk å oppdatere oss da![]()
![]()

Æææhh, så gøy! Gratulerer med ei lita frøkenNå har jeg fasiten! I alle fall virka det ikke som jordmor var i tvil, og hun skrev følgende på en lapp:
" Dette ser ut til å bli ei jente"
Uke 15 i dag, jeg har ei lita frøken i magen!![]()
Early Glimpse hadde derfor feil, mens Gender Experts hadde rett. Skal sies at fosteret da var ca. 1 cm for kort egentlig til at nub-teorien kunne stoles helt på.
Tusen takk!! Tenk, jeg føler meg allerede mer knyttet til magen nå som jeg vet litt mer om hvem som er inni derÆææhh, så gøy! Gratulerer med ei lita frøken![]()
Da blir det jo fremdeles veldig spennende for oss, har liksom hørt at EG har så ofte rett, men da tar de åpenbart feil innimellom. Hvor mange % sikre skrev de at de var da de gjettet gutt for deg? Og hvor langt var du på vei/hvor lang var baby da de gjettet?
![]()
Tusen takk for utfyllende svar! Vi er allerede i full gang med å leite etter guttenavn da vi sliter med enighet der, men har jentenavn klart om det skulle bli endring i "spådommen"Tusen takk!! Tenk, jeg føler meg allerede mer knyttet til magen nå som jeg vet litt mer om hvem som er inni der
De var faktisk 85% sikre. Tror de har tolket noe som nub, som ikke var det. Samtidig hadde de også valgt å tolke det mest uklare bildet. Fosteret mitt var da 50 mm, og målte ca. 11+4 (men var i uke 11+1 i følge IVF-termin). Gender Experts bruke et annet bilde, samt skull theory i tillegg, som begge sa jente.
Nå er jeg i uke 15+1, og hodemålet på hun i magen tilsvarer også dette.

Kommer til å ha guttenavn i bakhodet jeg ogTusen takk for utfyllende svar! Vi er allerede i full gang med å leite etter guttenavn da vi sliter med enighet der, men har jentenavn klart om det skulle bli endring i "spådommen"
Skjønner så godt at tilknytningen blir desto sterkere, nå som du vet. Nå er det liksom ikke en "kjønnsløs ubestemmelig baby" lenger, men en jente! Din lille jenteNå kan også shoppingen for alvor begynne
![]()
Men tror det skal litt til at en dreven ultralydjordmor tar feil i uke 15 når hun har god utsikt til det der nede. Om hun var usikker tror jeg hun hadde sagt det
Nå kan jeg for alvor begynne å tenke på navn, har allerede to klare favoritter. Og ja, har allerede fått tilbud om å arve masse klær fra andre med små jenter og jeg kan strikke mer klær
Namn på bilde viss du vil være anonymHar i dag vært på TUL med samboeren som er gravid. Jordmor kunne ikke si noe om kjønn da hun mente det pr nå var 50/50. Hva tenker dere ut i fra bildet?
Jeg greier ikke se noe nub på akkurat det bildet.. Tror lårbeinet er i veienHar i dag vært på TUL med samboeren som er gravid. Jordmor kunne ikke si noe om kjønn da hun mente det pr nå var 50/50. Hva tenker dere ut i fra bildet?

Aww, gratulerer med en liten prinsesse i magenNå har jeg fasiten! I alle fall virka det ikke som jordmor var i tvil, og hun skrev følgende på en lapp:
" Dette ser ut til å bli ei jente"
Uke 15 i dag, jeg har ei lita frøken i magen!![]()
Early Glimpse hadde derfor feil, mens Gender Experts hadde rett. Skal sies at fosteret da var ca. 1 cm for kort egentlig til at nub-teorien kunne stoles helt på.
Jeg har ett bilde tilJeg greier ikke se noe nub på akkurat det bildet.. Tror lårbeinet er i veien![]()
Tipper gutt herJeg har ett bilde til
Tipper guttJeg har ett bilde til
GuttJeg har ett bilde til