Heivår2023
Blir kjent med forumet
Ja, det er det virkelig! Skal oppdatere etter neste ul, så får vi se hva jm sierEr kjempe spent på hva du får selv nå, er alltid morro å gjette på Nub
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det virkelig! Skal oppdatere etter neste ul, så får vi se hva jm sierEr kjempe spent på hva du får selv nå, er alltid morro å gjette på Nub
Gøy!! Jeg skal oppdatere etter neste ulTipper jente! Du må oppdatere
Tipper jente, ser ut som Nub går veldig rett fremSniker litt her. Er det noen som tør å gjette kjønn her?
Jente, nub i nøytral posisjon - men høy blæreSniker litt her. Er det noen som tør å gjette kjønn her?
Det var jente! Mange som hadde rettTipper jente! Du må oppdatere
Gratulerer så myeDet var jente! Mange som hadde rett
På siste bildet ville jeg tippet jente, men det var veldig vanskelig å se hva som var hva.Går det ann å se noe her?
Litt vanskelige bilder. Har du fler?Går det ann å se noe her?
Fikk kun disse 3 på OUL, de 3 jeg postet før fra TUL er ennå værre å tyde.Litt vanskelige bilder. Har du fler?
Var på tidlig ultralyd idag 14+4 og fikk bekreftet med 99% sikkerhet at det var jenteEarlyglimpse tippet også jente. Har 2 gutter fra før av men ønsker meg gjerne jente, selvom jeg går med en guttefølelse. Blir spennende og se
Heldig!Var på tidlig ultralyd idag 14+4 og fikk bekreftet med 99% sikkerhet at det var jente
Tipper guttSniker fra juni Ops. Såg ikke denne tråden! Anelser på min lille? Oul 02.02.23
Har den magefølelsen (og et ønske om gutt denne gangen,om det er lov i si?)Tipper gutt
Så klart det er lov Vi skal også ha gutt, ligner på NUB til vår baby når skal du på OUL?Har den magefølelsen (og et ønske om gutt denne gangen,om det er lov i si?)
Så spennende! Gratulerer Har en jente på 2 år så hadde vært gøy med en gutt nå. Skal på oul 2.feb. Føles lengeee tilSå klart det er lov Vi skal også ha gutt, ligner på NUB til vår baby når skal du på OUL?