NUB Teori+ Ultralyd bilder

Bestilte fra thegenderexpert og de bomma.
Er så spennende å høre om tilfeller hvor det bommes, for jeg opplever at både de og earlyglimpse så ofte har rett :p Har jo fått en prediction fra earlyglimpse og nub theory queens selv (som var enige med hverandre), men ingenting er jo spikret enda, så er fortsatt spent på endelig svar på oul om 1.5 uke ca :)

Er så spennende å høre om tilfeller hvor det bommes, for jeg opplever at både de og earlyglimpse så ofte har rett :p Har jo fått en prediction fra earlyglimpse og nub theory queens selv (som var enige med hverandre), men ingenting er jo spikret enda, så er fortsatt spent på endelig svar på oul om 1.5 uke ca :)
Earlyglimpse bomma her :P The gender experts hadde rett da

Sant! Er jo gode odds for å treffe da men her sa de jente og har hatt to ultralyder siden der vesle stolt viste frem utstyret er veldig spennende å vente på! Våkna kl. 05.00 før ultralyd. Også er en helt annen følelse når jeg vet litt mer om «hvem» som er der nede lykke til

Så spennende:nailbiting::happy: ser du nub på begge bildene?
Nei, ser bare på det nederste :) Er jo ganske tidlig enda, så kan godt være det er jente altså, men syns det foreløbig ligner på gutt.. Har selv bilde fra rundt samme tid, og syns nub-en på din var "høyere oppe" (jeg har jente i magen)

Så spennende:nailbiting::happy: ser du nub på begge bildene?
Det er en nub som står rett ut, så den kan gå begge veier. Ingen tegn på gutt enda, føler jeg har sett uttallige nub'er det siste året. Men det er tidlig enda, nuben kan reise seg helt frem til 13+0 dersom det faktisk er en gutt. Hilsen hun som venter gutt nr 3

Det er en nub som står rett ut, så den kan gå begge veier. Ingen tegn på gutt enda, føler jeg har sett uttallige nub'er det siste året. Men det er tidlig enda, nuben kan reise seg helt frem til 13+0 dersom det faktisk er en gutt. Hilsen hun som venter gutt nr 3
Skjønner! Skal på ny ul snart, så kanskje jeg får vite mer da. Om man er i uke 15-16 burde det være ganske bankers å se kjønn, om den vil vise seg frem?:woot:

Back
Topp