NUB Teori+ Ultralyd bilder

Det sier magefølelsen min også, så dette blir spennende :Heartred
Ikke sant, gleder meg masse til UL selv i slutten av mnd ❤️ vi vipper litt på gutt og jente, syntes det enne UL ser ut som gutt og andre jente

• Elsker
Reactions: CdC
Ikke sant, gleder meg masse til UL selv i slutten av mnd ❤️ vi vipper litt på gutt og jente, syntes det enne UL ser ut som gutt og andre jente
Ikke lenge igjen nå :Heartred Jeg forstår ikke helt nub, men det er veldig spennende uansett. Jeg må vente noen dager lengre enn deg. Har i begynnelsen av oktober.

Ikke lenge igjen nå :Heartred Jeg forstår ikke helt nub, men det er veldig spennende uansett. Jeg må vente noen dager lengre enn deg. Har i begynnelsen av oktober.
Nei, men dagen har gått/går så ekstremt sagte. September har aldri vært så lang før :chicken: får håper oktober går litt fortere for er mange som har UL da. Blir Spennede å få vite hva vi alle skal ha ❤️

• Elsker
Reactions: CdC
De mente klart jente første gang, så tydelig gutt andre gang, så jeg antar at OUL også sier gutt :p selv om ei jente er høyeste ønske etter 3 gutter fra før:happy8
Mulig det ja - og skjønner deg utrolig godt! Får vite i disse dager om jeg forblir guttemamma eller om jeg får ei frøken i flokken. Har ikke helt troa, meeen - det er jo en sjans!

Noen som vet om det er nub man ser så vidt her?

Vedlegg

• 80F98B0A-A0B0-4549-A69B-2F0C953E161B.jpeg
    80F98B0A-A0B0-4549-A69B-2F0C953E161B.jpeg
    480,3 KB · Visninger: 90
Hva tenker dere?

Vedlegg

• EC7AFE65-03E2-4292-A00C-F9BCC0ADA136.jpeg
    EC7AFE65-03E2-4292-A00C-F9BCC0ADA136.jpeg
    101,7 KB · Visninger: 58
Back
Topp