Nu jäklar!

Selvskryt kommer fra hjertet, sier'em.

Vis vedlegget 361096

Det sagt, Fitbit-en lyver på fredagen. En drøy halvtime er vel mer sant.
Jeg skjønner hva den har regnet som aktivitet på resten, men jeg er ikke enig.
B-u-l-l-s-h-i-t, som jeg sa til mannen, og annonserte at Fitbit hadde sparken. :hilarious:

(Jeg sjalet opp mini og sto og vugget/gynget på ham. Vet fra før at det utløser skritt, men aktivitet? Gynget ikke intenst!)
Hahaha:hilarious:

Men uka ser jevnt over veldig bra ut:happy:
 
Jippi!

80,3 kilo. Dette går veien!

I det siste har jeg trent mer intenst og målrettet enn tidligere takket være denne digitale treningen jeg har meldt meg på. Føler meg allerede sterkere i kroppen og det er digg! Hurra! Kjenner også at det gjør noe med overskuddet.

Det kjipe er at kroppen har fått sjokk, så jeg må ta ned intensiteten litt. Spesielt hoftene har vært ganske så vonde. Jeg er visst ikke 20 år lenger. :banghead:

På en måte litt overrasket, jeg har jo vært masse i aktivitet over tid, men samtidig: Treningen byr på øvelser som slett ikke inngår i det ordinære, daglige bevegelsesmønsteret. Håper det går seg til, nå som jeg er så godt i gang.
 
Jippi!

80,3 kilo. Dette går veien!

I det siste har jeg trent mer intenst og målrettet enn tidligere takket være denne digitale treningen jeg har meldt meg på. Føler meg allerede sterkere i kroppen og det er digg! Hurra! Kjenner også at det gjør noe med overskuddet.

Det kjipe er at kroppen har fått sjokk, så jeg må ta ned intensiteten litt. Spesielt hoftene har vært ganske så vonde. Jeg er visst ikke 20 år lenger. :banghead:

På en måte litt overrasket, jeg har jo vært masse i aktivitet over tid, men samtidig: Treningen byr på øvelser som slett ikke inngår i det ordinære, daglige bevegelsesmønsteret. Håper det går seg til, nå som jeg er så godt i gang.
Hurra! :D
Nå er du jammen ikke langt unna å se et nytt titall!(under 80, jeg syntes det var kjempegøy å se et slikt nytt tall :D)
 
Veiing torsdag: 79,8 kilo :happy093
Kult å se nytt titall, men blir nesten nervepirrende å se om jeg fortsatt er på "rette siden" neste gang eller om det var bare er blaff. :cool14

Har vært til kiropraktor mtp hoftesmertene. Viser seg at jeg hadde/har en låsing i ryggen som forårsaket det, så ikke ren overbelastning.
Jeg har likevel tatt ned intensiteten litt fordi jeg innser at det tross alt er nesten 10 år siden sist jeg var skikkelig godt trent.

Men hey, sjekk denne inspirasjonsdama her!
https://instagram.com/trainwithjoan?utm_medium=copy_link
 
Veiing torsdag: 79,8 kilo :happy093
Kult å se nytt titall, men blir nesten nervepirrende å se om jeg fortsatt er på "rette siden" neste gang eller om det var bare er blaff. :cool14

Har vært til kiropraktor mtp hoftesmertene. Viser seg at jeg hadde/har en låsing i ryggen som forårsaket det, så ikke ren overbelastning.
Jeg har likevel tatt ned intensiteten litt fordi jeg innser at det tross alt er nesten 10 år siden sist jeg var skikkelig godt trent.

Men hey, sjekk denne inspirasjonsdama her!
https://instagram.com/trainwithjoan?utm_medium=copy_link
Knallbra :D gøy med nytt tall!
 
Veiing torsdag: 79,8 kilo :happy093
Kult å se nytt titall, men blir nesten nervepirrende å se om jeg fortsatt er på "rette siden" neste gang eller om det var bare er blaff. :cool14

Har vært til kiropraktor mtp hoftesmertene. Viser seg at jeg hadde/har en låsing i ryggen som forårsaket det, så ikke ren overbelastning.
Jeg har likevel tatt ned intensiteten litt fordi jeg innser at det tross alt er nesten 10 år siden sist jeg var skikkelig godt trent.

Men hey, sjekk denne inspirasjonsdama her!
https://instagram.com/trainwithjoan?utm_medium=copy_link
Bra jobbet, og så deilig å komme ned på nytt tall :) Sikkert en god avgjørelse å gå ned på intensiteten, for å forebygge skader. Så bra du fikk løst opp i låsningene.
Selv prøver jeg å finne en balanse med smertene å aktivitet. Innser at jeg ikke greier å starte opp med treningen helt smertefritt. Men finnes kanskje en gylden middelvei..

Wow..herlig dame, for et forbilde.
 
Var litt spent før veiing i dag. Både fordi jeg jo fokuserer på styrketrening nå (om enn med lavere intensitet), og fordi mannen gjør sitt for å bremse nedgangen ved å servere brownies. 79,3 kilo i dag. :dance018
Fornøyd med det, altså!

Tok også nye mål i dag, er jo alltid spennende selv om jeg jo nå kjenner på klærne at det endrer seg. Har ingen mål på lår, men har ei bukse som jeg fylte helt ut i lårene for noen måneder siden – nå er den temmelig romslig.

(Måledatoer: 14. april -> 2. juni -> 29. juli)

Under puppene: 90,5 -> 90 -> 88
Midje: 87,5 -> 86,5 -> 83
Hofte: 108 -> 102 -> 98
Overarm: 38 -> 35,5 -> 34
Tjukkemagen: 104 -> 100,5 -> 95
 
Hurraa :smiley-bounce016
Du har vært kjempeflink! :D
 
På et tidspunkt, aner ikke når, kjøpte jeg en Jotunheimen turbukse. Det var nok et godt tilbud, for den har aldri vært brukt.
Kanskje tok jeg en sjans, kanskje ville den passe «snart».
Uansett så har den bare ligget så lenge i skapet at jeg trodde det var bare en fargefeil på hyllen.
Så fikk jeg øye på den i dag. Prøvde den, og den passer! Litt romslig rundt magen (!) faktisk.
Jøss.
 
På et tidspunkt, aner ikke når, kjøpte jeg en Jotunheimen turbukse. Det var nok et godt tilbud, for den har aldri vært brukt.
Kanskje tok jeg en sjans, kanskje ville den passe «snart».
Uansett så har den bare ligget så lenge i skapet at jeg trodde det var bare en fargefeil på hyllen.
Så fikk jeg øye på den i dag. Prøvde den, og den passer! Litt romslig rundt magen (!) faktisk.
Jøss.
Så gøy,kudos til deg :D Da merker man virkelig fremgangen:)
 
Dagens veiing: 78,8 kilo.
Fortsetter å tikke nedover. Det er aktiviteten som gjør det, ikke potetgullet jeg spiste i helgen.:facepalm::joyful:

Må si jeg er ganske fornøyd med meg selv, har klart dette uten å føle at jeg slanker meg – bare med aktivitet og bevissthet rundt hva jeg spiser (les: basically droppa snop).

Neste utfordring nå blir å ikke fyke opp igjen når jeg snart begynner å jobbe. Det vil garantert bli mye mindre aktivitet i hverdagen.
 
Gårsdagens veiing: 78,5 kilo.
Kan vel trygt sies å være en minimal nedgang, men jeg er fornøyd. Merker at treningen begynner å gi resultater i form av muskler så yey. :think005

Ukens nedtur: Jeg har begynt å krympe i lengden (også)! :wideyed:
Har alltid, mener jeg, blitt målt til 174–175-ish. Men da jeg skulle få nytt pass hos politiet denne uken så var jeg bare 170!

BMI er noe jeg overhodet ikke bryr meg om, men jeg kjente jo på en viss tilfredshet over at jeg nærmet meg normal i stedet for overvekt. Ikke nå lenger. :meh:
 
Gårsdagens veiing: 78,5 kilo.
Kan vel trygt sies å være en minimal nedgang, men jeg er fornøyd. Merker at treningen begynner å gi resultater i form av muskler så yey. :think005

Ukens nedtur: Jeg har begynt å krympe i lengden (også)! :wideyed:
Har alltid, mener jeg, blitt målt til 174–175-ish. Men da jeg skulle få nytt pass hos politiet denne uken så var jeg bare 170!

BMI er noe jeg overhodet ikke bryr meg om, men jeg kjente jo på en viss tilfredshet over at jeg nærmet meg normal i stedet for overvekt. Ikke nå lenger. :meh:
Hvordan er det mulig? :eek::nailbiting:
 
Gårsdagens veiing: 78,5 kilo.
Kan vel trygt sies å være en minimal nedgang, men jeg er fornøyd. Merker at treningen begynner å gi resultater i form av muskler så yey. :think005

Ukens nedtur: Jeg har begynt å krympe i lengden (også)! :wideyed:
Har alltid, mener jeg, blitt målt til 174–175-ish. Men da jeg skulle få nytt pass hos politiet denne uken så var jeg bare 170!

BMI er noe jeg overhodet ikke bryr meg om, men jeg kjente jo på en viss tilfredshet over at jeg nærmet meg normal i stedet for overvekt. Ikke nå lenger. :meh:

Har hørt om at eldre kan krympe et par cm, men du må jo være altfor ung til det :eek:

Hva stod i ditt gamle pass?
 
Hvordan er det mulig? :eek::nailbiting:
Har hørt om at eldre kan krympe et par cm, men du må jo være altfor ung til det :eek:

Hva stod i ditt gamle pass?

Aner ikke hvordan dette er mulig. Men mannen har også krympet sammenlignet med tidligere mål. Vi har kontrollert hjemme, og hun hos politiet sa de nettopp hadde kontrollert der.

Kanskje centimetrene blir stadig kortere? Slik som størrelsene i klesbutikken blir stadig mindre? :hilarious:

Sto 174 i mitt gamle pass. :wideyed:

Jeg har jo passert 40 da, men trodde ikke man begynte å krympe så tidlig. :facepalm:
 
Morsommere enn lengde. De fleste av disse jakkene er det mange, mange år siden jeg kunne bruke. Nå passer alle. :smug:

IMG_20210813_122444.jpg
 
Back
Topp