Nu jäklar!

Uffda, hva er det med beina dine som gjør at du bekymrer deg?
Hadde betennelse i dem for noen år siden (plantar fasciitt), trodde det var borte for godt men er livredd for å få det tilbake så litt panikk når det kommer noen smerter.

Ble ny tur i treningsrommet i går. Sykkel, litt boksing og bittelitt jogging (som selvfølgelig er idiotisk mtp nevnte frykt, men herregud så deilig!).
 
Dagens innveiing: 88,1
Over en kilo ned igjen! Skjønner ikke helt hvordan det skjedde, men hadde ingen ønsker om å kontrollveie. :hilarious:
Nå blir det noen late påskedager, begrenset med bevegelsesmuligheter rundt hytta med en baby. Og mannen har kjøpt noen kilo sjokolade. :hungry:
 
Hurra for innveiinga i dag! Det er jo dritbra :D
 
Mannen jagde meg ned i trimrommet da lille skulle sove i ettermiddag. Ble litt sykkel, litt step, litt boksing og litt kjapp gåing i motbakke på tredemølla.
Han har funnet noen bilder av meg fra da vi ble sammen. Da veide jeg 70 kilo.
Uvisst om bildefunn og jaging skal ses i sammenheng. :hilarious:
 
Snille mannen din ❤️ Tipper at det er fordi han støtter deg 100% og heier på deg slik som vi andre gjør her inne ❤️ Stå på videre! :)
 
Som ventet ble deg en påske med lite bevegelse og mye snop. Straff: 89,4 i går. :shy:
Da var det nedtrapping på sjokolade (bare noen få ruter til kaffen), støvsuging av huset og en tur på nesten 70 minutter. Måtte for moro skyld sjekke i dag: 89,1.
Bør være tilbake litt nede på 88 om en uke.
Innfører godtestopp (med mulighet for bittesmå unntak til helgekaffen ... :rolleyes:), og tilbake med en form for fysisk aktivitet hver dag.
På hytta besto aktiviteten mest av å gå på do (ca 50 skritt én vei), og å komme seg ned/opp den ca meterhøye snøkanten. :hilarious:
IMG_20210402_123548.jpg
 
Høres ut som du har hatt en fin påske da! Du er tilbake på 88 før du vet ordet av det :happy:
 
Aktiviteten har tatt seg opp igjen etter fråtsedagene, heldigvis.
Gikk tur på tirsdag, mens i går ble det en time på treningsrommet. Førsten halvtime med høy intensitet, men mange bytter på hva jeg gjorde: Step med lette vekter, boksing, lett kettlebells og sykkel til slutt.
Deretter gjorde jeg øvelser for både bekken og mage. Bekkenøvelsene har jeg pleid å gjøre på stuen, mens mageøvelsene var nye. Gir ikke så mye kaloriutslag, men viktig likevel.
Screenshot_20210408_084745_com.fitbit.FitbitMobile.jpg
 
Jeg har heldigvis vært i mer aktivitet enn aktiviteten her kan tyde på. :hilarious:

Fitbit-en registrerte exercise seks dager i forrige uke, så det er jo veldig bra! Dagene flyter sammen så jeg husker ikke hva jeg har gjort ...

Søndag og mandag var litt intense her med lille, så da var det i hvert fall ikke plass til treningsrommet i hverdagen. Håper å komme meg dit i dag. Selv om jeg får vel så mye kalorier ut av å gå tur så er det utrolig deilig å bli skikkelig svett og det blir jeg ikke på trilletur, selv om jeg holdt så høy fart opp bakkene i går at det var krevende å prate.

Veide meg i dag, og kan bare slå fast én ting: Det har rabla for vekta!
Viste 86,1 kilo. Det er tre kilo ned det. Skeptisk, men blir spennende neste uke!

Spiste noen sjokoladebiter til kaffen og litt potetgull i helgen, ellers har ikke godtestoppen blitt utfordret. Hvis det er effektivt, sko det bli rimelig enkelt å holde på det. :D

Fornøyd med at jeg ikke går bananas i matskapet støtt, selv om det er mye innetid og lett tilgjengelig.

Fant ut at jeg skulle ta mål også i dag, for å ikke bare se blindt på vekt.

Under puppene: 90,5
Midje: 87, 5
Tjukkemagen: 104
Hofte: 108
Overarm: 38
 
Jeg har heldigvis vært i mer aktivitet enn aktiviteten her kan tyde på. :hilarious:

Fitbit-en registrerte exercise seks dager i forrige uke, så det er jo veldig bra! Dagene flyter sammen så jeg husker ikke hva jeg har gjort ...

Søndag og mandag var litt intense her med lille, så da var det i hvert fall ikke plass til treningsrommet i hverdagen. Håper å komme meg dit i dag. Selv om jeg får vel så mye kalorier ut av å gå tur så er det utrolig deilig å bli skikkelig svett og det blir jeg ikke på trilletur, selv om jeg holdt så høy fart opp bakkene i går at det var krevende å prate.

Veide meg i dag, og kan bare slå fast én ting: Det har rabla for vekta!
Viste 86,1 kilo. Det er tre kilo ned det. Skeptisk, men blir spennende neste uke!

Spiste noen sjokoladebiter til kaffen og litt potetgull i helgen, ellers har ikke godtestoppen blitt utfordret. Hvis det er effektivt, sko det bli rimelig enkelt å holde på det. :D

Fornøyd med at jeg ikke går bananas i matskapet støtt, selv om det er mye innetid og lett tilgjengelig.

Fant ut at jeg skulle ta mål også i dag, for å ikke bare se blindt på vekt.

Under puppene: 90,5
Midje: 87, 5
Tjukkemagen: 104
Hofte: 108
Overarm: 38
 
Får en liten extra boost av fitbit:hilarious::hilarious: motiverende klokke!
Det er såå vanskelig å ikke hoppe i matskapet når barna er lagt, så bra jobba!:D Holder på med 30 dager uten godteri, hardt når alt er tilgjengelig:dead::p
Veldig lurt med mål, skikkelig motiverende når man ser at målene krymper:D:D
 
Jeg har heldigvis vært i mer aktivitet enn aktiviteten her kan tyde på. :hilarious:

Fitbit-en registrerte exercise seks dager i forrige uke, så det er jo veldig bra! Dagene flyter sammen så jeg husker ikke hva jeg har gjort ...

Søndag og mandag var litt intense her med lille, så da var det i hvert fall ikke plass til treningsrommet i hverdagen. Håper å komme meg dit i dag. Selv om jeg får vel så mye kalorier ut av å gå tur så er det utrolig deilig å bli skikkelig svett og det blir jeg ikke på trilletur, selv om jeg holdt så høy fart opp bakkene i går at det var krevende å prate.

Veide meg i dag, og kan bare slå fast én ting: Det har rabla for vekta!
Viste 86,1 kilo. Det er tre kilo ned det. Skeptisk, men blir spennende neste uke!

Spiste noen sjokoladebiter til kaffen og litt potetgull i helgen, ellers har ikke godtestoppen blitt utfordret. Hvis det er effektivt, sko det bli rimelig enkelt å holde på det. :D

Fornøyd med at jeg ikke går bananas i matskapet støtt, selv om det er mye innetid og lett tilgjengelig.

Fant ut at jeg skulle ta mål også i dag, for å ikke bare se blindt på vekt.

Under puppene: 90,5
Midje: 87, 5
Tjukkemagen: 104
Hofte: 108
Overarm: 38

Oi, 3 kilo ned på én uke, der fikk brått jeg litt ekstra motivasjon til å holde meg unna sjokkisen også!
Du er kjempeflink, både med aktivitet og til å unngå matfella når man tråkker hjemme :joyful:
 
Får en liten extra boost av fitbit:hilarious::hilarious: motiverende klokke!
Det er såå vanskelig å ikke hoppe i matskapet når barna er lagt, så bra jobba!:D Holder på med 30 dager uten godteri, hardt når alt er tilgjengelig:dead::p
Veldig lurt med mål, skikkelig motiverende når man ser at målene krymper:D:D
Stjal måleideen fra deg. :happy:

I dag er jeg ekstra stolt: Mannen tok seg en sjokoladebit, og jeg hoppet ikke på. :D
 
Oi, 3 kilo ned på én uke, der fikk brått jeg litt ekstra motivasjon til å holde meg unna sjokkisen også!
Du er kjempeflink, både med aktivitet og til å unngå matfella når man tråkker hjemme :joyful:
Jeg klarer liksom ikke helt å tro på den vekta før jeg får det bekreftet på neste veiing. Men tanken er så fin at jeg vil ikke dobbeltsjekke før veie-onsdag. :joyful:
Utover at det var veldig mye, så har jeg ingen grunn til å tro at det har klikka for vekta altså. Mannen opplevde ikke samme fallet, for å si det slik, og synes i grunnen det er litt urettferdig. :hilarious:
 
Trilletur sammen med mannen tirsdag.

Treningsrommet onsdag. Brukte ca 35 minutter på diverse: Step, kettlebells, slynge, sykkel og boksing. Kjørte ganske intenst, så var temmelig skutt og ikke akkurat knock-out-tendenser på de siste slagene. Gjorde også øvelser for de dype magemusklene, så får forhåpentligvis betalt for det på sikt.

I dag: Trilletrimtur alene, gikk så raskt som jeg maktet, og ble skikkelig svett. Riktignok godt hjulpet av en nok alt for varm jakke.

Spiser for mye til middag, men ellers om dagen har jeg god kontroll på matmengden. Heldigvis lager mannen sunne middager, så det får stå sin prøve. :love2
 
Så flink du er til å holde deg aktiv! Og hvis en kanskje litt for stor middagsporsjon er alt, ja da skal du vøre fornøyd altså! :joyful:
 
Back
Topp