Nu jäklar!

Dagens veiing: 90,4.
400 gram ned fra forrige onsdag.

Utløser ikke noe jordskjelv, men skjer til tross for at mannen har fôret meg med ferske boller og potetgull. Konfrontert med anklagen påpeker han at det er nesten tomt for sjokolade i kjøleskapet. :rolleyes:
 
Synes du er kjempeflink jeg! :woot:
Og det går rette veien! xsmile9
 
Dagens veiing: 90,4.
400 gram ned fra forrige onsdag.

Utløser ikke noe jordskjelv, men skjer til tross for at mannen har fôret meg med ferske boller og potetgull. Konfrontert med anklagen påpeker han at det er nesten tomt for sjokolade i kjøleskapet. :rolleyes:
400 gram er bra altså! Bra jobba! :talk017
 
I dag har jeg ikke spist sjokolade! :wideyed: (Ennå ... :wacky:)

Har gått tur hver eneste dag denne uken. Det er jeg fornøyd med. Dagens tur var mer kos enn trim, sånn tempomessig, men var nå uansett i bevegelse i halvannen time.

Maten har jeg ganske grei kontroll på. Som regel brødskiver eller omelett til frokost, yoghurt med frokostblanding til lunsj (så får jeg b12-dosen jeg trenger) og middag etter at babyen har lagt seg (typisk i 20-tiden). Spiser kanskje noen nøtter eller knekkebrød mellom lunsj og middag.
I dag ble lunsjen en sånn energibar-greie. Tok den egentlig med for å spise på vei til trilleturen, men glemte den så det ble etterpå.

Så, ja, maten er under kontroll. Snopet, derimot. :D
 
Er så innmari fornøyd med at jeg har kommet meg over kalorimålet hver dag denne uken! Har også passert 10k skritt. Yey!

Lørdag la vi trilleturen til nabokommunen, siden vi uansett skulle innom en butikk der. Runden vi gikk tok en time temmelig nøyaktig.
Screenshot_20210321_012111.jpg

Lørdag kveld måtte jeg riktignok ha ganske høy aktivitet på badet i forbindelse med tannpussen for å komme over på skritt, men hey – det er aktivitet det også!

Unnet meg et par sjokoladebiter, og spiste opp potetgullet fra forrige lørdag. Var ikke kjempemye igjen, men utroligbstolt over at det har fått ligge i fred i skapet en hel uke!

Nydelig solnedgang mens lille spiste kveldsmat. IMG_20210320_223936.jpg
 
Er så innmari fornøyd med at jeg har kommet meg over kalorimålet hver dag denne uken! Har også passert 10k skritt. Yey!

Lørdag la vi trilleturen til nabokommunen, siden vi uansett skulle innom en butikk der. Runden vi gikk tok en time temmelig nøyaktig.
Vis vedlegget 351958

Lørdag kveld måtte jeg riktignok ha ganske høy aktivitet på badet i forbindelse med tannpussen for å komme over på skritt, men hey – det er aktivitet det også!

Unnet meg et par sjokoladebiter, og spiste opp potetgullet fra forrige lørdag. Var ikke kjempemye igjen, men utroligbstolt over at det har fått ligge i fred i skapet en hel uke!

Nydelig solnedgang mens lille spiste kveldsmat. Vis vedlegget 351959
Åh, skulle ønske jeg var like flink som deg ❤️❤️❤️ Vanvittig bra jobba!
 
Her skal det ikke gås et skritt mer i dag! Screenshot_20210322_224500.jpg
Fikk litt rundtomkring i sentrumsområdet etter helsestasjonsbesøk i dag. Gleder meg til bakken tørker opp, så jeg kan ta noen avstikkere der det ikke er asfalt. Kjenner kroppen vil ha godt av det.
 
I går var jeg sjuuukt snopsugen, men greide heldigvis å begrense meg til den vanlige sjokoladebiter til kaffen.
En slitsom dag der lille brøt alle avtaler om spising og soving, ikke en gang trilleturen ble sovet helt igjennom.
Nådde likevel alle relevante mål – og la meg i 21-tiden! Så da synes Fitbit-en at jeg har sovet nok også. :happy:

Dagens veiing: 89,4 kilo.
Det er nøyaktig én kilo ned på en uke, det. Yey!
:dance011
 
Slitsomt med sånne dager ja! Men duverden så like dager vi hadde i går! La meg også i 21-tiden, og klarte å begrense meg til sjokolade til kaffen til tross for stort søtsug :hilarious:

Så deilig med en kilo ned :D:D
 
Nå er det vår!
IMG_20210324_151847.jpg
Ble ny "langtur" i dag (den er ganske nøyaktig 10k skritt), selv om jeg startet turen med å si at så langt kunne vi ikke gå i dag.
I morgen må jeg høre på meg selv. Begynner å kjenne på kroppen at det blir alt for mye asfalt. Og at jeg burde vært hos kiropraktor med bekkenlåsningen, men med dagens smittesituasjon frister det ikke.
I morgen blir det antakelig sentrumsvandring. Fortsatt asfalt da, sannsynligvis, for ellers er det nok mye gjørme.

Gjør knipeøvelser så å si hver kveld, forresten. Ikke så mye tri, men like viktig - minst!
 
Kortere tur i dag, til stranda!
Har både passert 11k skritt og kalorimålet, men nå er jeg så maroder i kroppen at i morgen tror jeg ganske sikkert at jeg må gjøre noe annet enn å gå. :confused:

IMG_20210325_225234.jpg
 
Som sagt, så gjort.
I dag: Mest sykkel, litt step med lette vekter som oppvarming.
Har ikke vært i trimrommet siden i fjor.
Kjempetakknemlig for at mannen gir meg mulighet. :love7
IMG_20210326_143508_edit_62748983537820.jpg
 
Fy søren du er god til å stå på!!! :smiley-bounce016
Nåja. Er kommet dit nå at jeg blir rastløs om jeg ikke gjør noe. I dag gikk jeg kveldstur med søpla bare for å komme ut. (Tar 15–20 min tur/retur.)

Lat ellers.

Og utakknemlig nok: I går var første gang jeg hadde en dag med aktivitet, men likevel ikke nådde kalorimålet. :banghead:
Manglet tre kalorier! :hungover:

(Til mitt forsvar: Sovna like over 21, da.)
 
I dag ble det langrunden igjen. Venta til sola ble overmannet av skyer, og fikk noen få dråper på tampen.
Beina mine bekymrer meg.
IMG_20210328_144950.jpg
 
Uffda, hva er det med beina dine som gjør at du bekymrer deg?
 
Back
Topp