Hei på deg.Slenger meg ned på novemberskravling
Jeg er også regner som nærkontakt, så har ratt hurtigtest i dag, neg heldigvis. Har vært påpasselig på jobb og brukt munnbind og hansker.
Ellers har jeg tannverk herfra til ***. Var hos tannlegen fredag og borte i en jeksel, ganske dypt hull, så tannlegen har virkelig irritert nerven min. Var en helt j**lig helg med nattevakter og tannverk. I går fikk jeg skrevet ut paralgin forte. Tok to og kjente at det var litt vel mye
Kjennes ørlite grann bedre i dag, så hååååper jeg slipper rotfylling
Ellers er alle tre ungene kommet hjem fra skolen. Nå står lekser for tur og så er det middag og fritidsaktiviteter i ettermiddag..
Har vært og kjøpt hurtigtester nå slik at mannen kan ta når han kommer hjem, og har nok til resten av familien dersom den blir positiv. Han har ikke vært så mye innpå den personen som fikk svak positiv hurtigtest før i dag så vi regner nesten med at den vil være negativ siden han også er fullvaksinert.
Blir også håpløs svimmel av 2*paralgin forte så det tar jeg ikke. Syns også 1 g parasett kombinert med 800 mg ibux fungerer mye bedre (ja, det høres mye ut, men det er det legen har foreskrevet).
Har akkurat hentet minstemann, de 2 eldste kom seg hjem fra skolen på egenhånd.
Skal straks i gang med middagen og så skal frøkna på speideren. Så lenge vi etter reglene ikke er i karantene lever vi som normalt.

Nå er jo heldigvis de fleste vaksinerte som gjør at det blir mindre arbeid rundt hver smitta, så nå kan vi håndtere ganske store smittetall før det blir travelt