Novemberskravla 2021!

Datteren min er syk hver uke nå de siste 6 ukene. Borte fra bhg 1-2 dager hver uke. Med feber og hoste. Hun skal ta corona test idag igjen. I tillegg så klarte broren hennes å klippe i fingeren hennes med en hekkesaks(!) hun hadde super flaks, da hun kun har ett halv dypt kutt i pekefingeren. Var på sjekk hos legen også. Men det gjør fortsatt veldig vondt, men glad hun slapp å sy! Så mye greier for henne om dagen dessverre, stakkars liten :Heartpink

*Redigerte skrivefeil
Huff, så uheldig :Heartred

Blir helt svett bare ved tanken;) Fipper endel gjorde jobben vanskelig ved å ikke være fullstendig ærlig på hvor og hvem de hadde vært med.
Jobber selv i helsevesenet og holder på å bli gal av munnbind og smittevask.

Vi har heldigvis ikke hatt så stor utfordring med at folk ikke sier hvor de har vært, men det har selvsagt vært litt. Det som har skapt mest utfordring og merarbeid for oss er egentlig de som tar for lett på det og går på jobb/skole med symptomer, og til tross for at de er bekrefta nærkontakter. Gir mye ekstratelefoner og frustrasjon for både oss og dem. Men heldigvis er de fleste flinke til å gjøre det de skal :)
Gleder meg til pandemien er over :laughing002

Datteren min er syk hver uke nå de siste 6 ukene. Borte fra bhg 1-2 dager hver uke. Med feber og hoste. Hun skal ta corona test idag igjen. I tillegg så klarte broren hennes å klippe i fingeren hennes med en hekkesaks(!) hun hadde super flaks, da hun kun har ett halv dypt kutt i pekefingeren. Var på sjekk hos legen også. Men det gjør fortsatt veldig vondt, men glad hun slapp å sy! Så mye greier for henne om dagen dessverre, stakkars liten :Heartpink

*Redigerte skrivefeil
. Huff, så slitsomt for både henne og deg.

God bedring

*Redigerte skrivefeil
Stakkars liten:Heartred god bedring til henne

*Redigerte skrivefeil
Stakkars lille, masse god bedring

Jeg vil sove!! Må på apoteket og kjøpe stretchmateriale i morgen, så kanskje jeg får sovet litt

God morgen. Nå er barna på vei til skole og bhg.
Så kommer mannen hjem en tur og jeg gleder meg til han skall på jobb kl 10:p
Trenger litt aleinetid før meg selv

God morgen!

Her er det planleggingsdag, så alle tre ungene er hjemme fra skolen. Minste skal på guttehåndballdag. Jeg har fri i dag og mannen er som vanlig hjemme, han er student og studerer hjemmefra.
Lurte på om jeg skal ta en tur på IKEA. Har noen julegaver å kjøpe..

Her har jeg to sjuke unger hjemme fra skolen og koronatesting om et par timer.

Blir så frustrert over enkelte lærere altså! Lurer på hvor mange sjanser en lærer skal få

Jeg fryser, eller kjeder meg, eller er godtesyk, eller rastløs, venter, sulten, et eller annet. Det bare føles FEIL

Hjemme med sykt barn, er ikke blitt SYK, men er kanskje på den veien, alt bare føles.... liksom noe er galt. Ubehagelig, ikke vondt, bare dumt. Bare feil.

Blæ.

Dum dag. Snart helg. Men jeg har ikke noe fredagsfølelse, jeg sitter hjemme med halvveis hjemmekontor for andre dag på rad og aner ikke hvordan helga blirt avhengig av hvor lang tid det tar å få svar på de coronaprøvene

Blåser liv i skravling på forumet igjen, kjenner igjen noen fra sist gang jeg tittet innom ☺️ Og det er lenge siden nå

Jeg fryser, eller kjeder meg, eller er godtesyk, eller rastløs, venter, sulten, et eller annet. Det bare føles FEIL

Hjemme med sykt barn, er ikke blitt SYK, men er kanskje på den veien, alt bare føles.... liksom noe er galt. Ubehagelig, ikke vondt, bare dumt. Bare feil.

Blæ.

Dum dag. Snart helg. Men jeg har ikke noe fredagsfølelse, jeg sitter hjemme med halvveis hjemmekontor for andre dag på rad og aner ikke hvordan helga blirt avhengig av hvor lang tid det tar å få svar på de coronaprøvene
Noen dager er bare sånn… Alt er bare drit egentlig.. Håper dagen i morgen blir bedre :Heartblue:Heartred

Noen dager er bare sånn… Alt er bare drit egentlig.. Håper dagen i morgen blir bedre :Heartblue:Heartred

Håper det. Sovnet på sofaen, lagt meg nå, men er lys våken og mannen snorker og minstemor våkna mens jeg var på badet og ligger her sammen med oss. Hoster og er litt varm.

Men jeg sovner vel snart.

God morgen, det er lørdag.

Jeg håper vi får svar på testene av jentene i formiddag, mellomste er invitert i bursdag i ettermiddag. Og hun er jo ikke forkjøla eller noe, så det er egentlig nesten rart at vi testet henne, men et eller annet er galt, så vi begynte i en ende og evt legen neste uke. Siden minstemor ER dønn forkjøla og skulle testes uansett.

Back
Topp