Novemberskravla 2021!

Min gutt har en god venn der vi har hele familien god kontakt og er hos hverandre. Jeg skall bake julekaker til guttens besteforeldre :) Men vett liksom ikke når jag evt skall levere de:oops: har lust at de skall kose seg litt før jul og.
Vill oxå gi pga helsetilstand deres ikke er så bra nå og tenker at de har godt av at slippe tenkte på baking av kaker :) Så når kan jeg evt levere de?
 
Veiledning med BUP nå kl 8:30 og jeg har verkelig ingen lyst til det idag:oops: ikke vil gutten heller gå idag på veiledning:( han har begynt si at hvorfor må jeg reise in til BUP og ikke de andre barna. Jeg vil ikke
 
Jentungen på snart 10 år har rappet vinterskoene mine, de passer og jeg har IKKE små føtter.
HJELP!!!
 
Jentungen på snart 10 år har rappet vinterskoene mine, de passer og jeg har IKKE små føtter.
HJELP!!!

Jeg har enda et skonummer eller to å gå på mot min 10 åring. Men broren på 13 har tatt mkn størrelse. Men han knabber i liten grad mine sko da. Annet enn et par joggesko som han bruker som innesko når det er åpen hall.
 
Jeg har enda et skonummer eller to å gå på mot min 10 åring. Men broren på 13 har tatt mkn størrelse. Men han knabber i liten grad mine sko da. Annet enn et par joggesko som han bruker som innesko når det er åpen hall.
Jeg har størrelse 39, syns det er mye for en som snart er 10.
Guttungen på 14 bruker 43 mener jeg på (mannen bruker 46/47)
 
Jeg har størrelse 39, syns det er mye for en som snart er 10.
Guttungen på 14 bruker 43 mener jeg på (mannen bruker 46/47)

Det er stort ja. Jeg har 37 sånn ca, og min 10 åring har 35-36, mens 13 åringen har 37-38
Men de slekter jo da på meg. Og mannen har vel 42
 
Back
Topp