Novemberskravla 2021!

:hilarious: Hadde aldri skjedd her! Han på femten sover til noen drar han ut av senga, uansett hvilken dag..

Min trettenåring er fortsatt A menneske. Han var etter lillesøster, men sto nok opp ca 7. Da går han på badet og vasker og kler på seg. Og tilbake i senga med nettbrett eller Nintendo switch.

Søstrene på 5 og 10 har også stått opp, men ingen av dem har vært på badet, de sitter i pysj/morgenkåpe/onepiece/pledd til noen tvinger dem til å gå på badet.

God morgen
Lite søvn , jeg spiste tydeligvis ett eller annet i går som ga meg skikkelig reaksjon, så jeg var våken fra 1.30-6… Våknet like kvalm og med smerter i magen.
Plan dor dagen er egentlig bursdag til nevø, satser på formen kommer seg utover dagen så jeg får blitt med

God bedring

Søstrene på 5 og 10 har også stått opp, men ingen av dem har vært på badet, de sitter i pysj/morgenkåpe/onepiece/pledd til noen tvinger dem til å gå på badet.
Som mellomste her.. går i pysj hele dagen om ho kan :bag:

Plan for dagen her er familie-julefest på speideren med opptagelse av nye speidere, nye skjerf til 5. Og 8. Klasse (dvs mine to, og deres jevngamle, der er vel et par på hvert trinn)
Så vi må lage noe mat å ha med til felles matbord. Pizzaboller, tror jeg.

Som mellomste her.. går i pysj hele dagen om ho kan :bag:

Dette har mine regelrett lært av svigermor, og hennes yngste datter.

Jeg har alltid lært ungene at vi står opp når vi står opp. Vi kler på oss. Mang en sommer hos svigermor har gitt jentene smaken på alternativet.

Dette har mine regelrett lært av svigermor, og hennes yngste datter.

Jeg har alltid lært ungene at vi står opp når vi står opp. Vi kler på oss. Mang en sommer hos svigermor har gitt jentene smaken på alternativet.
Her kommer det litt an på hva og når.. å gå i dusjen klokka halv seks er liksom ikke helt min greie. Da har jeg på meg koseklær og prøver å halvsove på sofaen litt før resten av verden våkner :hungover::hilarious:

Her kommer det litt an på hva og når.. å gå i dusjen klokka halv seks er liksom ikke helt min greie. Da har jeg på meg koseklær og prøver å halvsove på sofaen litt før resten av verden våkner :hungover::hilarious:

På den tiden holder jeg meg i senga.

Halvsove. Eller helst sove. Eller sløve og surfe på nett. I senga.

Dusje gjør jeg ikke på morgenen uansett.

Men mener egenelig de som står opp ibgrisotta, her i huset er det etter seks da, likevel kan ha kledd på seg før frokost. Som slett ikke er så tidlig.

Screenshot_20211107_123208_com.contextlogic.wish.jpg Screenshot_20211107_123204_com.contextlogic.wish.jpg spøkefullt sendt til mannen, en til deg og en til meg?

(vet ikke om det skumleste er at han bare sier "bare bestill"...eller at jeg hadde gjort er tom jeg fikk en sånn camping i rødt eller rosa evt hvitt. Eller at jeg ser for meg at jeg skulle tatt den på meg når vi nærmer oss dag 8-9-whatever dag det smeller av svigers ferien ;))

Litt uleselig? Hans sier I love it when my wife let me go disk golfing
Min sier I don't need therapy I just need to go camping

Barna skall ha fotball avslutningsfest nest uke og jeg har meld meg på at bake før de:)
Skall bake cupkakes for de.Da lurer jeg på skall man rekne 1 cupkakes per barn? Da jeg ser og at det er 1 annen som har også meld seg på og hun skall bake sjokoladekake?
Kanskje det er fler som melder seg på.

Jaja, da ble jeg ringt ang syk minstemann. De sa at det var som lufta gikk ut av en ballong da de kom inn etter å ha vært ute, og de målte feber på ham:facepalm:
Det vil jo aldri gi seg her i huset :nailbiting:

Jaja, da ble jeg ringt ang syk minstemann. De sa at det var som lufta gikk ut av en ballong da de kom inn etter å ha vært ute, og de målte feber på ham:facepalm:
Det vil jo aldri gi seg her i huset :nailbiting:
God bedring

Syns det er tragisk at en toårig må vente helt til 20 desember før hu får kommet til barnelegen mtp utredning av astma og allergi.. men sånn er det bare..
Ring og sett deg på kort varsel. Så kan det hende dere får komme in før

Back
Topp