Novemberskravla 2021!

Torsdag og det er helg for oss nå. Deilig med litt langfri:) planer imorgen er at vi skall besøke en venninne og på lørdag bytter jeg og en mamma barn:p mange lurer på hva bytt av barn er:p jeg sender vekk et av mine barn til de og tar med et deres barn til oss:) søsken kommer litt vekk fra hverandre og barna leker så fint i flere timer
 
Hun som går i andre klassen fikk vaksine imorges på skolen og er veldig trøtt hoster og sier hun føler seg ikke bra. Er det vanlig? Kan ikke huske eldste var sånn etter vaksine
 
Hun som går i andre klassen fikk vaksine imorges på skolen og er veldig trøtt hoster og sier hun føler seg ikke bra. Er det vanlig? Kan ikke huske eldste var sånn etter vaksine
Det er visstnok vanlig, ikke alle som får de samme bivirkningene
 
Fin form og negativ hurtigtest på mellomste, heldigvis.

Broren begynner å få sår hals da, dette skal søren meg ingen ende ta.
 
Han ble sint og gråt på vei inn, da rant nesa som bare det. De hadde målt temp på ham, sa de. Jeg har ikke opplevd at temp har økt til feber bare ved at han har vært hissig og blitt varm osv :) uansett hadde han ikke feber et par minutter etter da han kom hjem, så det overbeviste meg om å bare beholde den gode gamle tempmåleren (har vurdert å kjøpe panne- eller øretermometer) :p
Hatt flere som hat fått økt temp av å bli sinte osv
 
Min test var negativ, synes det er håpløst at vi ansatte lå testes hver uke nå, ingen av oss har vært smittet til nå.
 
Hahhaha flaksen har snudd rund oss nå:p vant på FN dagen i tillegg så vant jeg på basar sisst uke og nå får jeg mail at jeg har vunnet Xbox Game Pass Ultimate 3 mnd :p kanskje jeg skall satse på flaks lodd:p
 
Hun som går i andre klassen fikk vaksine imorges på skolen og er veldig trøtt hoster og sier hun føler seg ikke bra. Er det vanlig? Kan ikke huske eldste var sånn etter vaksine

Tror ikke hoste er typisk vaksine. Kanskje greit å ta test?
 
Ute i helgen, mest fredag men litt lørdag. Eine har testa positivt, muligens fleire men eg har hatt negativ test og ingen symptomer.

Smitten øke i Bergen..Kva med dykk og deira buplass?
Bor jo i Bergen her og, noe dritt…men folk må bruke munnbind igjen. Kun jeg og en til på butikken her i sted
 
Kollega fikk corona her, men alle barna og ansatte ellers negative.
 
Bor jo i Bergen her og, noe dritt…men folk må bruke munnbind igjen. Kun jeg og en til på butikken her i sted

Det var litt bedre på buss og bane men ikkje i nærheten av det da burde vere. Eg ber dei gå vekk, om dei ikkje har munnbind på.
 
7 åringen som tog vaksine i går er helt fin:) litt stiv i armen men det er vanlig. Eldste baka cola kaker selv og er så stolt han klarte det:p de førsvant fort her. Nå skall vi snart ut og handle og lage enchiladas til middag:)
 
10 åringen sin coronatest var som forvetnet negativ, hun tok negativ hurtigtest i går og er i samråd med smittteteamet derfor på skolen i dag (tok ordinr test på morgenen, men dersom hun føte seg i fin form og tok negativ test kunne hun går ilbake til skole og fritid før svaret på testen var klart, derved trengte hun ikek gå slipp av enda en skoledag)

Mann og sønn er testet i dag, mannen er "sjuk mann" mens han mener guttungen er på bedringens vei, han har jo bare infeksjonsutløst astma i tillegg da, så når han blir forkjøla blir han tett i tillegg, så nå er medisineringa skrudd opp så kommer nok pusten seg også.
 
Vi sov fram til kl 9:20. hørte barna stog opp tidligare men de gikk ned selv. Snart skall vi bytte barn:)
 
Back
Topp