Novemberskravla 2021!

Så, kl 12.15 var jeg omsider ferdig med en forferdelig formiddag på jobb, med ikke den beste starten på dagen med en katt som fikk et slags epileptisk anfall. Så får jeg tlf fra bhg om at minsten hadde fått feber og var slapp. Får ikke tak i samboer som sover etter fjerde nattevakt (12t vakt), så må bare løpe fra jobb og la de andre ta over for meg (hadde bare et oppdrag igjen).

Får ham hjem, og han setter seg i godstolen for å slappe av. Syns han smatter endel, men tenkte han var tørst. Så hører jeg fra samboer at "M spyr!" :meh:
Rett i badekaret der han fortsetter å spy litt til, kledde av, dusje ham og nå sitter han i en (vasket og tildekket) godstol og virker bedre :p
God bedring får hoppas det ikke fortsetter og at dere bli smitta
 
Jeg har den jobben jeg har, og ser mye "spesielt". Men blir jammen ikke fortrolig med oppkast og andre ting som kommer ut av munnen :p :depressed:
Nettopp omgang nr 2 med oppkast og påfølgende vask av møbel, tøy, unge og meg :depressed:
 
Jeg har den jobben jeg har, og ser mye "spesielt". Men blir jammen ikke fortrolig med oppkast og andre ting som kommer ut av munnen :p :depressed:
Nettopp omgang nr 2 med oppkast og påfølgende vask av møbel, tøy, unge og meg :depressed:
Jeg tørker heller bæsj enn oppkast :hilarious::yuck:
 
God kveld alle sammen
 
Meg og jenta har baket kakemenn :p
Så sier jeg ikke gå for nær brette for de er veldig varm. Så rett etterpå kommer hun bort i det med armen og brenner seg:( stakkarn, men heldigvis så har vi alltid brannkrem i kjøleskapet:) det er gullværd
 
God kveld til deg:) hvordan går det med deg?
Sakte men sikkert bedre.
Legen var veldig fornøy når jeg var der på tirsdag.
Har riktignok en litt dårlig dag i dag, men den dårlig dag er bedre enn hele tiden :)
Håper på å kunne begynne med delvis å komme tilbake på jobb igjen fra midten av desember
 
Meg og jenta har baket kakemenn :p
Så sier jeg ikke gå for nær brette for de er veldig varm. Så rett etterpå kommer hun bort i det med armen og brenner seg:( stakkarn, men heldigvis så har vi alltid brannkrem i kjøleskapet:) det er gullværd
Så koselig da, men slikt skjer
Har kjøpt inn til de første julekakene, vi får se når jeg orker det.
Har lyst til å begynne med julekakene i løpet av neste uke, er vel 5 slag jeg skal lage og 2-3 av dem sammen med barna
 
Sakte men sikkert bedre.
Legen var veldig fornøy når jeg var der på tirsdag.
Har riktignok en litt dårlig dag i dag, men den dårlig dag er bedre enn hele tiden :)
Håper på å kunne begynne med delvis å komme tilbake på jobb igjen fra midten av desember
Så godt at høre at du er på bedrings vei:)
 
Så koselig da, men slikt skjer
Har kjøpt inn til de første julekakene, vi får se når jeg orker det.
Har lyst til å begynne med julekakene i løpet av neste uke, er vel 5 slag jeg skal lage og 2-3 av dem sammen med barna
Ja fikk lyst på kakemenn:) jeg vil helst begynne på julekaker allreden nå:p
Barna har allrede satt en list hva de vil bake:)
Jeg er ju en bakemonster:p så her baker vi mye og skall gi vekk til 5 av barnas venner m familie. Han eldste har en beste venn og her skall vi tillegg dette året bake til vennens mormor og morfar:)
 
Ja fikk lyst på kakemenn:) jeg vil helst begynne på julekaker allreden nå:p
Barna har allrede satt en list hva de vil bake:)
Jeg er ju en bakemonster:p så her baker vi mye og skall gi vekk til 5 av barnas venner m familie. Han eldste har en beste venn og her skall vi tillegg dette året bake til vennens mormor og morfar:)

Kakemenn (julemenn kaller vi dem da. På dialekt julemanna. Noe som for noe år siden fikk noen journalister til å tro at det hadde noe med manna å gjøre. Manna fra himmelen er jo bibelsk. Men det er bare det at på sunnmørsdialekt så er det at "menn" blir "manna") baker vi oftest første helga i desember, der ligger inne som en aktivitet i kalenderen til ungene.

Gleder meg til jul. Men det er heise mye å gjøre med huset før den tid.
 
Kakemenn (julemenn kaller vi dem da. På dialekt julemanna. Noe som for noe år siden fikk noen journalister til å tro at det hadde noe med manna å gjøre. Manna fra himmelen er jo bibelsk. Men det er bare det at på sunnmørsdialekt så er det at "menn" blir "manna") baker vi oftest første helga i desember, der ligger inne som en aktivitet i kalenderen til ungene.

Gleder meg til jul. Men det er heise mye å gjøre med huset før den tid.
Ja der sier du noe :) er så vant at si kakemenn derfor så kaller vi de kakemenn her:p
Her har jenta cafe på skolen hver fredag. Da sitter de i sammen og kan dele med andre :) hun hadde lyst at bake julemenn og dele med alle i klassen.

Ja stemmer at det er mye at gjør:oops: en travel tid
 
253FE909-2890-4A3C-A510-41A24EA29E2E.jpeg Fytti katta. Helt ubrukelig. Ikke kjøre bil, ingenting :p
 
Back
Topp