Novemberskravla 2021!

Kontroll av fingeren senere. Spent på om det blir operasjon eller ikke:confused::p
 
God morgen mandag igjen. Er på vei til samtale i bhg. Jenta er hjemme med pappaen . Fotballl idag møte seinare . Ønsker alle en fin dag
Fotball her i dag og, på guttungen. Frøkna har kun 1 gang i uken:) Ha en fin dag du/dere også
 
Som de fleste vet her inne så har jeg en 5 åring med diagnose. Fram til ett år siden spiste han kunn tørre skiver ingenting på. rundstykke ingenting på. Han spiste kun vanilje yoghurt, pomefritt , risengrøt. Middag var det ikke snakk om at han spiste. Og nå jammen spiser han alt mulig fortjellig mat:) BUP BHG og vi har jobbet en hel del med nye matvarer og vart en god rollemodell og det har gitt veldig god resultat :)
Her sitter han og har spist 3 pizzasnurr med kjøttdeig mais og svarte oliver i:) jeg er glad han fikk diagnose så tidlig og vi har fått masse hjelp. Jeg er så stolt av gullgutten min:love7
Helt fantastisk :)
 
Fotball her i dag og, på guttungen. Frøkna har kun 1 gang i uken:) Ha en fin dag du/dere også
Ja her har bare gutten fotball 1 gang i uken fram til etter nyttår. Jenta har pause og begge 2 skall ha fotballs fest i morgen:)
 
Ja da er utviklingsamtale over for alle 3 barna.
9 åringen jobbe litt med at ikke snakke så mye :p
Men læraren sa jeg er så glad og stolt at jeg har en elev som deg som kan så utrolig mye og har lyst at dele med andre:)

7 åringen sliter litt med lesing men det jobber vi med:) hun har klaget en hel del at hun gruer at gå på skolen pga en jenta i klassen:( og at hun er av og til lei seg på skolen. Dette visst jeg kommer til at skje vidare fra bhg for det er samma jenta som klappa til min jenta når vår jenta hadde bursdag og feire sammen med jentene fra bhg. Nå er det til oss foreldre at prøve snakke og ordne opp eller så må læraren vidare og søke hjelp.

5 åringen går det fint med i bhg og veldig kjekt at få høre at han er så social og viser empati for andre:) det var en kjekk tilbake melding da han har barne autisme .

Da var dagen snart over og jeg skall bara lage krem til kaken fordi imorgen har jeg bursdag:)

God natt til dere
 
Last edited:
Da er snart dagen over. Idag har jeg bursdag og det var en rar bursdag:p begge barna sko på fotball avslutning i fortjellige tider så fikk Till slutt samlet alle hjemme kl 19:50:rolleyes:. Blev sein kake og leggetid men men det får vær. Jeg er helt utslitt og skall snart legge meg
 
Da er snart dagen over. Idag har jeg bursdag og det var en rar bursdag:p begge barna sko på fotball avslutning i fortjellige tider så fikk Till slutt samlet alle hjemme kl 19:50:rolleyes:. Blev sein kake og leggetid men men det får vær. Jeg er helt utslitt og skall snart legge meg

Gratulerer med dagen
 
Leggetid, kjenner jeg

Har sittet og jobbet et par timer, men jeg er trøtt, og landskampen på tv viser jo at det er minimal sjangs for at det blir akruelt å boikotte eller ikke det vm i et land som slett ikke har menneskerettighetene helt på plass .

Lei av å jobbe, bør ha to skjermer for det jeg skal til med, orker ikke gå på loftet,(Hvor vi har hjemmekontor med to skjermer tilkoblet en docking jeg kan koble til pc'n min) går heller og legger meg, så tar jeg resten på jobb i morgen og det ordner seg. Kampen er ikke verd å sitte oppe for og jeg er trøtt .

Natta
 
Da er snart dagen over. Idag har jeg bursdag og det var en rar bursdag:p begge barna sko på fotball avslutning i fortjellige tider så fikk Till slutt samlet alle hjemme kl 19:50:rolleyes:. Blev sein kake og leggetid men men det får vær. Jeg er helt utslitt og skall snart legge meg
Gratulerer med dagen
 
Så, kl 12.15 var jeg omsider ferdig med en forferdelig formiddag på jobb, med ikke den beste starten på dagen med en katt som fikk et slags epileptisk anfall. Så får jeg tlf fra bhg om at minsten hadde fått feber og var slapp. Får ikke tak i samboer som sover etter fjerde nattevakt (12t vakt), så må bare løpe fra jobb og la de andre ta over for meg (hadde bare et oppdrag igjen).

Får ham hjem, og han setter seg i godstolen for å slappe av. Syns han smatter endel, men tenkte han var tørst. Så hører jeg fra samboer at "M spyr!" :meh:
Rett i badekaret der han fortsetter å spy litt til, kledde av, dusje ham og nå sitter han i en (vasket og tildekket) godstol og virker bedre :p
 
Så, kl 12.15 var jeg omsider ferdig med en forferdelig formiddag på jobb, med ikke den beste starten på dagen med en katt som fikk et slags epileptisk anfall. Så får jeg tlf fra bhg om at minsten hadde fått feber og var slapp. Får ikke tak i samboer som sover etter fjerde nattevakt (12t vakt), så må bare løpe fra jobb og la de andre ta over for meg (hadde bare et oppdrag igjen).

Får ham hjem, og han setter seg i godstolen for å slappe av. Syns han smatter endel, men tenkte han var tørst. Så hører jeg fra samboer at "M spyr!" :meh:
Rett i badekaret der han fortsetter å spy litt til, kledde av, dusje ham og nå sitter han i en (vasket og tildekket) godstol og virker bedre :p

Heftig

God bedring til minsstemann. Og krysser fingrene for at ikke flere av dere smittes.
 
Back
Topp