~November2022~

Søndag morgen. Jeg har scrollet gjennom butikkenes søndagstilbud og neste ukes kundeaviser. Vært gjennom spillene mine og fb (som blir bare kjedelige og kjedeligere)

Jeg begynner å kjenne på presset av alt jeg skulle gjort. Sikkert snart på tide å stå opp og begynne å rydde dette huset. En god start ville være å kvitte oss med alt av klær vi ikke bruker, altså jeg mistenker skapene til ungene er fulle av det som er for smått. Og mitt eget.... Det jeg bruker havner somregel ikke i skapet.

Basert på alle haugene med klær. Og at vi vet at vi får inn ca 3 søppelsekker med klær hvert år. Og slett ikke får ut like mye.... Ja, det bygger seg opp med klær alle plasser. Må få tatt grep
 
Min datter vil gjerne ha ett hoppetau, vi skal til Sverige på tirsdag og om vi får tak i ett så har jeg en tanke..
Min svigermor er ufør og alene og har dårlig samvittighet for at hu ikke får kjøpt gave til frøkna hvert år, men vi har full forståelse for det.
Er det galt å spørre om vi skal pakke inn det hoppetauet hvis vi finner det og skrive at det er fra farmor? Hvis hu vil vippse over den sannsynligvis ikke veldig store summen, så kan hu det, men ikke noe hu må. Og det er noe min datter har veldig lyst på og snakker om hver dag, så tenker det ville vært en flott gave fra farmor :)
Så fint tenkt av deg. Jeg har flere ganger kjøpt in gaver til barna og sakt det er fra farmor eller mormor pga de 2 mødrene vår bor så langt vekk og har ikke mulighet at kjøpe. Men sier aldri til barna at jeg har kjøpt pakket in.
 
Søndag morgen. Jeg har scrollet gjennom butikkenes søndagstilbud og neste ukes kundeaviser. Vært gjennom spillene mine og fb (som blir bare kjedelige og kjedeligere)

Jeg begynner å kjenne på presset av alt jeg skulle gjort. Sikkert snart på tide å stå opp og begynne å rydde dette huset. En god start ville være å kvitte oss med alt av klær vi ikke bruker, altså jeg mistenker skapene til ungene er fulle av det som er for smått. Og mitt eget.... Det jeg bruker havner somregel ikke i skapet.

Basert på alle haugene med klær. Og at vi vet at vi får inn ca 3 søppelsekker med klær hvert år. Og slett ikke får ut like mye.... Ja, det bygger seg opp med klær alle plasser. Må få tatt grep
Søndags morgen ja. Da tenker meg og deg litt likt. Har ocå en del klær som må vaskes.
Skifte på senge tøy. Men idag skall de 2 eldste få ta av senge tøy. De har godt av at gjør litt de oxå.
 
Søndags morgen ja. Da tenker meg og deg litt likt. Har ocå en del klær som må vaskes.
Skifte på senge tøy. Men idag skall de 2 eldste få ta av senge tøy. De har godt av at gjør litt de oxå.
Ahh. Det er sant ja, på tide å skifte sengetøy her også.

I ettermiddag skal vi på årsfest på speideren, og ha med et fat med mat til felles bord. På formiddagen er planen at i alle fall noen av oss ta en liten visitt hos mine foreldre. Lenge siden noen av ungene har sett dem. Unntatt mellomste da siden de var med på turnkonkurransen i går, de hadde jo to barnebarn som deltok
 
Husarbeid her. Vaske 2 maskiner. Hev en maskin i torketummel og hang ut 1 maskin . Tatt av alla sengetøy . Nå gjenstår at støvsuge og sette på nytt sengetøy.
Hjemmelaget pizza til middag og svenske kanelboller skall snart stekes .
Har fått gjort den del ja.
 
Ferdig på jobb og fire uker ferie venter (var sykemeldt i sommer. Har noen få ting jobbmessig som må utføres, men ellers er det ferie!). Da kan vi få gjort mye i huset! Fy søren å sliten jeg er denne uka, strever med å holde øynene oppe og gleder meg til ungene legger seg :shy:
 
Ferdig på jobb og fire uker ferie venter (var sykemeldt i sommer. Har noen få ting jobbmessig som må utføres, men ellers er det ferie!). Da kan vi få gjort mye i huset! Fy søren å sliten jeg er denne uka, strever med å holde øynene oppe og gleder meg til ungene legger seg :shy:
Juleferie eller?(føle seg dum)
 
Nei, var sykemeldt i sommer både før og i ferien min pga pappa var syk, mye å gjøre på jobb før ferie, ungene, så holdt på å møte veggen. Så da får jeg den nå, og måtte ta ut ferien før uka 49 :)
Å jeg skjønner. Du får kose deg :Heartpink
 
God kveld!
Holder på å legge ungen nå, sånn at jeg kan få egentid :p
Hva gjør dere i kveld?
 
Slapper av, frøkna skal snart i dusjen, så skal hu legges, så skal jeg dusje. Det skal bli godt det! Så prøve å holde meg våken til kl 01:00 :p

Digg å dusje, jeg hoppet inn samtidig som minste i stad. Var liksom like greit :p

Hva skjer kl 01?​
 
Nei ikke helt enda, haha! Skravler, hiver smokken og «mista sokka» også kalt dratt dem av selv :hilarious: men det pleier å ha ordna seg innen 19:30.

IMG20221106185938.jpg
Her har vi "reise seg og være litt sur".
Litt vrang i dag, og synes veldig synd i seg selv. Hun har fått pupp, kos og sang, så.. :p
Må nok inn å legge på nytt igjen.
 
Vis vedlegget 391687
Her har vi "reise seg og være litt sur".
Litt vrang i dag, og synes veldig synd i seg selv. Hun har fått pupp, kos og sang, så.. :p
Må nok inn å legge på nytt igjen.

Ja hun her veksler mellom å ligge i senga si eller krabbe opp i min seng. :p sprinkelsenga er fortsatt bedside bare med senka bunn :hilarious:
 
Back
Topp