~November2022~

Ah. JEG blir så sliten av sånne sammenkomster (hvor det er i regi av enten skole eller andre som arrangerer), så jeg hadde antagelig fått til å sovne ganske fort selv :p :p
Ja, jeg blir sliten selv også, men hadde en relativt rolig krok med meg og mannen, yngstemor og bror min på enden av et bord. De to ungene som er speider satt sammen med venner.
 
Da høres det ut som dere trenger større plass, ja. Jeg ønsker meg et bad til. Og vi har bare tre unger. Det gikk greit når de var små, men nå som de er begynt å bli så store at de vil låse døra og være der alene så blir det krevende logistikk. Vi har et toalett utenom da. Men vi er fem som skal vaske og kle på oss.

Ja, huset er er bare knappe hundre kvadratmeter.. også har vi for mye ting også. Mye kan ordnes her også, men på sikt; større bolig.
 
Ja, jeg blir sliten selv også, men hadde en relativt rolig krok med meg og mannen, yngstemor og bror min på enden av et bord. De to ungene som er speider satt sammen med venner.
Kjekt med egen krok iallefall!
 
De synes jo det.
"Ugh, ble så trangt.."
"Hæ?!! Du har MASSE plass!!!"

Mini her har også sovnet ❤️ nå er det tv og taco på meg. :)
Tanken her er også større hus. Jeg har EN liten stue, ETT fungerende bad og tre soverom... Men tre barn, fjerde på vei. Trenger mer plass :)

Haha ja sånn er det :hilarious:
Det høres ut som man kunne trengt mer plass med 3-4 barn da ja, spesielt det med bad ettersom de blir større :p
 
Haha ja sånn er det :hilarious:
Det høres ut som man kunne trengt mer plass med 3-4 barn da ja, spesielt det med bad ettersom de blir større :p
Ja, dog litt usikker på hvor man evt skal bygge/kjøpe osv:)
 
Her tilbringer kvelden i badekaret med en rusbrus, prøve å senke skuldrene og nyte tanken på litt ferie :Heartred ferien blir så som så med å kanskje få fullført utrydding av pappas hus, dele alle tingene vi ønsker, få vasket. Men skal også på en liten husmorferie med bestevenninnen min. To netter i aalborg på hotell, gleder meg en hel haug!!
 
Ja, dog litt usikker på hvor man evt skal bygge/kjøpe osv:)

Ja det er jo alltids det da!
Vi tror vi har landa på hvilket område vi vil flytte til, så gjenstår mer bare å få bankens velsignelse :p
 
Ja det er jo alltids det da!
Vi tror vi har landa på hvilket område vi vil flytte til, så gjenstår mer bare å få bankens velsignelse :p

Jeg vil jo egentlig bo her, da. Sånn, i nærheten av mamma (vi eier to hester sammen, praktisk å bo nært).
Men hadde vært digg å bo ved et vann og....
 
Ååå.. gullgutten min (ene katten), kom inn med en mus. Såå stolt da.
Den var død i det minste, men jeg hadde ikke LYST til å plukke opp smådyr akkurat nå..
 
Ja, enden av et bord, ned i et hjørne av rommet, så ble det ikke så mye liv og røre der som om vi satt mer midt på

Greit å kunne trekke seg inn litt. Jeg er så introvert, blir helt eksepsjonelt sliten av sånne ting. ><
 
Jeg vil jo egentlig bo her, da. Sånn, i nærheten av mamma (vi eier to hester sammen, praktisk å bo nært).
Men hadde vært digg å bo ved et vann og....

Ja, det skjønner jeg, praktisk både med hester og barnebarn.

Ååå.. gullgutten min (ene katten), kom inn med en mus. Såå stolt da.
Den var død i det minste, men jeg hadde ikke LYST til å plukke opp smådyr akkurat nå..

Haha bra du skriver katt i parentes for jeg veit jo at du har tre døtre - hadde vært noe om det var gubben din som kom inn med jakttrofeer av denne sorten :p
 
Ja, det skjønner jeg, praktisk både med hester og barnebarn.



Haha bra du skriver katt i parentes for jeg veit jo at du har tre døtre - hadde vært noe om det var gubben din som kom inn med jakttrofeer av denne sorten :p

Ja, er akkurat det. Jentene kan jo gå dit herfra liksom.

Haha, uff, om jeg kaller HAM gullgutten, så skyt meg. :P jeg kan ikke fordra sånne oversukkersøte kallenavn på partner (det passer ikke for OSS, bare)

Neida, gutta mine er kattene det. Og han ene kom inn, la en mus på gulvet, og hoppet rett opp for å kose på magen min. Tror de må LUKTE hCG eller noe. Han synes vel at jeg burde spise litt ekstra.. ><
 
Ja, er akkurat det. Jentene kan jo gå dit herfra liksom.

Haha, uff, om jeg kaller HAM gullgutten, så skyt meg. :p jeg kan ikke fordra sånne oversukkersøte kallenavn på partner (det passer ikke for OSS, bare)

Neida, gutta mine er kattene det. Og han ene kom inn, la en mus på gulvet, og hoppet rett opp for å kose på magen min. Tror de må LUKTE hCG eller noe. Han synes vel at jeg burde spise litt ekstra.. ><

Haha ja det er samme her, gullgutt får evt være forbeholdt sønnen min :p

Rart med dyr, virker som de merker svangerskap utrolig raskt :)
 
Haha ja det er samme her, gullgutt får evt være forbeholdt sønnen min :p

Rart med dyr, virker som de merker svangerskap utrolig raskt :)

Ikke sant :p
Jeg har et par jeg kjenner, hvor de konsekvent kaller hverandre "pus"...
De er greit voksne, og jeg merker godt på.. ja, litt aversjon mot akkurat dét. :P men de får da kalle hverandre hva pokker de vil altså. :P

Ja, gjør det! Kan jo være at eierne har en tendens til å legge mye i Handlingene deres også, men... Dette er altså dag to at han kommer inn med mus han vil servere meg. Han pleier ikke egentlig komme SÅ ofte med mus.
 
Julegaver, må få litt oversikt .. tror jeg drar hjem til mamma neste helg og da er det greit å få med gavene som skal til det området
Lurt. Jeg må ordne gavene som skal bort jeg og, men haster ikke før midten av desember. Da skal stepappaen min bort for å hente brodern, så.. :)
 
Back
Topp