God bedring til mini. Hoppes dere fekk litt søvn.Lille mini er syk, og sover i min seng i natt. Gubben måtte innta sofaen, han. Håper vi får sovet noe i alle fall!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til mini. Hoppes dere fekk litt søvn.Lille mini er syk, og sover i min seng i natt. Gubben måtte innta sofaen, han. Håper vi får sovet noe i alle fall!!
Ja sant det lurer jeg oxå på.Hvor får barn energien fra? Klatrer overalt![]()
Takk! Gikk omsider litt bedre. Hun synes det var tryggere å sove med mamma, så da greide hun å slappe avGod bedring til mini. Hoppes dere fekk litt søvn.
Kos dere!I dag blir det småbarnsvømming![]()
Uff.. håper dere får sove bedre i natt!For en natt med lite søvn. Og i tillegg så forsov vi oss. Våkne 7:32. Full fare frukost og ut døra med barna
Usikker på om jeg har husket å gratulere deg med den lille spiren.Jeg greide tråkke på noe gamle rugeegg som ei and har ruget på, i fjøset i dag...
Jeg legger vekt på gamle, og legger inn stikkord som.. råtne kyllinglik..
Sånn om noen vil forestille seg lukta som bredde seg i fjøset...
Og som nygravid... Fy fader...
"Heldigvis" er lukten så ille at mamma brakk seg også, så ingen reaksjon på at jeg reagerte på lukten![]()
Usikker på om jeg har husket å gratulere deg med den lille spiren.
Uansett, usj, det hørtes ille ut den lukta.
Når man har senebetennelse i muskelen ned til kneet, så man må bruke mart kart i Sverige, da føler man seg høy i hatten.
YaiksJeg greide tråkke på noe gamle rugeegg som ei and har ruget på, i fjøset i dag...
Jeg legger vekt på gamle, og legger inn stikkord som.. råtne kyllinglik..
Sånn om noen vil forestille seg lukta som bredde seg i fjøset...
Og som nygravid... Fy fader...
"Heldigvis" er lukten så ille at mamma brakk seg også, så ingen reaksjon på at jeg reagerte på lukten![]()
Au....?!Når man har senebetennelse i muskelen ned til kneet, så man må bruke mart kart i Sverige, da føler man seg høy i hatten.
Det er en sånn en elektrisk greie med kurv foran så jeg slipper å gå, det er særdeles ubehagelig.Hæ, kart?
Og senebetennelse høres ikke noe behagelig ut!!
Veldig!Au....?!
Visste ikke du hadde en tilFerdig på jobb og hjemme igjen. Må vel prøve å få pakket inn litt av de gavebe som ligger her,men ikke så lett med en 3 åring rundt beina.