~November2022~

For en natt med lite søvn. Og i tillegg så forsov vi oss. Våkne 7:32. Full fare frukost og ut døra med barna
 
Jeg greide tråkke på noe gamle rugeegg som ei and har ruget på, i fjøset i dag...
Jeg legger vekt på gamle, og legger inn stikkord som.. råtne kyllinglik..

Sånn om noen vil forestille seg lukta som bredde seg i fjøset...
Og som nygravid... Fy fader...
"Heldigvis" er lukten så ille at mamma brakk seg også, så ingen reaksjon på at jeg reagerte på lukten :p
 
Da har jeg herved startet førjulstiden, p7 klem på øret.

Skulle ønske jeg hadde en liten radio, det er litt intenst å ha det i øreklokkene, så kanskje jeg skal se om jeg kan ha det på et neste kontoret mitt, vi flytter neste uke og jeg har i alle fall noen høytalere jeg fikk i julegave fra jobb som kanskje kan gjøre nytten, men usikker om jeg får det til fra pc, men en enkel liten dab radio kanskje.
 
Jeg greide tråkke på noe gamle rugeegg som ei and har ruget på, i fjøset i dag...
Jeg legger vekt på gamle, og legger inn stikkord som.. råtne kyllinglik..

Sånn om noen vil forestille seg lukta som bredde seg i fjøset...
Og som nygravid... Fy fader...
"Heldigvis" er lukten så ille at mamma brakk seg også, så ingen reaksjon på at jeg reagerte på lukten :p
Usikker på om jeg har husket å gratulere deg med den lille spiren.

Uansett, usj, det hørtes ille ut den lukta.
 
Usikker på om jeg har husket å gratulere deg med den lille spiren.

Uansett, usj, det hørtes ille ut den lukta.

Hehe, takk!

Og ja, det er jo altså råtne egg med noe attåt. Jeg kan ikke si at jeg vet om noe lukt som er verre enn det ><
 
Når man har senebetennelse i muskelen ned til kneet, så man må bruke mart kart i Sverige, da føler man seg høy i hatten.

Hæ, kart?
Og senebetennelse høres ikke noe behagelig ut!!
 
Jeg greide tråkke på noe gamle rugeegg som ei and har ruget på, i fjøset i dag...
Jeg legger vekt på gamle, og legger inn stikkord som.. råtne kyllinglik..

Sånn om noen vil forestille seg lukta som bredde seg i fjøset...
Og som nygravid... Fy fader...
"Heldigvis" er lukten så ille at mamma brakk seg også, så ingen reaksjon på at jeg reagerte på lukten :p
Yaiks
 
Ferdig på jobb og hjemme igjen. Må vel prøve å få pakket inn litt av de gavebe som ligger her,men ikke så lett med en 3 åring rundt beina.
 
Back
Topp