~November2022~

Jeg greide tråkke på noe gamle rugeegg som ei and har ruget på, i fjøset i dag...
Jeg legger vekt på gamle, og legger inn stikkord som.. råtne kyllinglik..

Sånn om noen vil forestille seg lukta som bredde seg i fjøset...
Og som nygravid... Fy fader...
"Heldigvis" er lukten så ille at mamma brakk seg også, så ingen reaksjon på at jeg reagerte på lukten :p
Å fytti..:arghh:
 
Ferdig på jobb og hjemme igjen. Må vel prøve å få pakket inn litt av de gavebe som ligger her,men ikke så lett med en 3 åring rundt beina.
Å. Pakking av gaver.. ja.. det skulle jeg og gjort. Men skulle også handlet litt mer..
 
Har ikke pakket en eneste julegave enda, de fleste er ikke handlet inn heller, bare de som ble kjøpt på salg i januar, en del julekuler, samt bilder av ungene etter skolefotografering som besteforeldrene får, men ellers er det aller, aller meste ikke kjøpt inn enda nei. Så innpakking, det er ikke enda nei...
 
Heldigvis ikke så mye er å handle her, men mangler til to venninner.. å litt godteri til to nevøer.. å litt mer til mini. Ellers ferdig tror jeg
Deilig å være nærmest i mål da
 
Feber på vesla hele dagen og veldig varm nå også, såå da blir det hvertfall minst en dag til hjemme. Planleggingsdag i bhg på fredag så sannsynligvis rekker hun vel ikke noe mer barnehage denne uka..
 
Målet er å alltid være det før 15. nov. Så det blir vel akkurat ca det i pr
Herlig.
Jeg bestilte akkurat til foreldrene mine, så da har jeg fått unna noen i alle fall. :)
 
I morgen har vi altså venta 2 uker på svar fra bank angående finansieringsbevis - drøyt lenge for en utålmodig person som meg. Og håper virkelig ikke vi har venta så lenge bare for å få avslag igjen :hilarious:
Ellers hadde veslemor feber i natt. God form i dag tidlig, men nå er vi oppe i 37,7 igjen og litt raskere pust enn normalt så tipper tempen er på vei opp, det blir vel fort ikke barnehage i morgen heller. Planleggingsdag på fredag - så det var den arbeidsuka. Og mannen er nede for telling med samme sykdom som minste, bare at han føler seg UTROLIG dårlig, så er vel et par dager før vi ser så mye til han igjen. :p
 
Sykdom her også, var skikkelig ekkelt inntatt for han ristet så innmari og kastet opp, men høy feber var bok årsaken.
Feberfri til nå i dag, jeg har tatt influensavaksine i dag og har gått ned for telling. Den bør jaggu fungere altså!
 
I morgen har vi altså venta 2 uker på svar fra bank angående finansieringsbevis - drøyt lenge for en utålmodig person som meg. Og håper virkelig ikke vi har venta så lenge bare for å få avslag igjen :hilarious:
Ellers hadde veslemor feber i natt. God form i dag tidlig, men nå er vi oppe i 37,7 igjen og litt raskere pust enn normalt så tipper tempen er på vei opp, det blir vel fort ikke barnehage i morgen heller. Planleggingsdag på fredag - så det var den arbeidsuka. Og mannen er nede for telling med samme sykdom som minste, bare at han føler seg UTROLIG dårlig, så er vel et par dager før vi ser så mye til han igjen. :p
Vi har søkt om å flytte lån til ny bank, 2 mnd svartid .. det passer meg dårlig, for vi skal søke om litt ekstra til å pusse opp kjøkken
 
Når jeg leser her inne så venter jeg bare på at mine skall bli syke
 
Har han 6 åringen som er opptatt og vil lære seg ganger tabellen. Noen som har en tips til en enkel måte. Vi trenger ju ikke begynner med de høye tallen men tenker de minste først. Han har hørt alle ganger tabell sangen og klarer tex si 2,4,6,8,10 med mer men visst vi sier 2 ganger 2 så er det ikke enkelt og skjønne finne svar
 
Når jeg leser her inne så venter jeg bare på at mine skall bli syke

Hjelper nok forhåpentligvis på at du ikke har barnehagebarn :) håper jeg hevrtfall, for jeg orker ikke like mye sykdom gjennom hele barneskolen også :hilarious:
 
Hjelper nok forhåpentligvis på at du ikke har barnehagebarn :) håper jeg hevrtfall, for jeg orker ikke like mye sykdom gjennom hele barneskolen også :hilarious:
Nei mine er alle 3 på barneskole. Men mye som går det og.
Bank i bordet det er en stund siden de var syke:)
Glømmer aldri vinter/våren 2016 jeg var høygravid med minste. Begge de 2 eldste var syke i tillegg til meg selv. Uff. Så kom høsten og vinter 2016 og blev ikke bedre der heller. Da var barna mye syke.
 
Back
Topp