~November2022~

Oi ny måned!!!
Jeg bestilte fotokalender til div folk i familien i går - rekordtidlig. Men i år vil jeg være ferdig med julegaver før desember kjenner jeg og heller kose oss med å bake ting og lage pynt i desember. Hadde ikke tid/overskudd til noe sånt i fjor pga mye sykdom og baby som kun sov 15-60 min i strekk på nettene samt ikke sov på dagtid :hilarious: det er heldigvis bedre nå et år etterpå. I kun var hun kun litt våken mellom 4 og 5 før hun sov til 6.
sååå det ligger til rette for en koseligere førjulstid i år!
Hva med dere andre? Har dere ordnet noe enda eller venter dere?
Ferdig med veldig mange.
 
Oi ny måned!!!
Jeg bestilte fotokalender til div folk i familien i går - rekordtidlig. Men i år vil jeg være ferdig med julegaver før desember kjenner jeg og heller kose oss med å bake ting og lage pynt i desember. Hadde ikke tid/overskudd til noe sånt i fjor pga mye sykdom og baby som kun sov 15-60 min i strekk på nettene samt ikke sov på dagtid :hilarious: det er heldigvis bedre nå et år etterpå. I kun var hun kun litt våken mellom 4 og 5 før hun sov til 6.
sååå det ligger til rette for en koseligere førjulstid i år!
Hva med dere andre? Har dere ordnet noe enda eller venter dere?
Alt er klart. :)
 
Klarte ikke dra på småbarnsang i dag allikevel. Med oss hadde vi vært 13 stk, kanskje ikke så ille for noen, men ikke lett for ei med sosial angst..
 
Her hadde jeg planen klar. Få ungene på skolen. Europris. Biblioteket. Kiwi.

Jahh,,, kiwi er åpen da. Europris åpner 10 og biblioteket åpner 11. Må visst finne på noe annet først. (fri i dag. Har bare energi i noen timer etter søvn, så jeg sover egentlig litt midt på dagen for tiden. Korona suger energi. I morgen skal jeg etter planen på kontoret, det kan jo bli spennende....)

Vel. Får ta fatt på noe husarbeide. Huset lider under syke folk som går tom for energi før dagen er omme.
 
Barna gikk på skolen kl 8.
jeg har satt på en maskin med klær. Bretta en hel høy med klær. Tatt ut av oppvaskmaskinen satt in etter frukost. Rydde i 4 skuffer på kjøkken. Og nå har jeg begynnte med mine 2 svære bokser rydder som jeg har kake utstyr i og legger alt fint på plats igjen. Satser på at jeg får støvsuger stuen og før jeg henter mellomste på skolen kl 12:15. stolt av meg selv hvor mye jeg har fått gjort.
 
Ohh vondt hode. Står og venter på at komme in på utviklings samtale kl 15:30. minste på sfo og skall hentes for kl 16. heldigvis så er på andre siden av skolen.
 
Vi var i et bankmøte angående lån torsdag for èn uke siden i morgen - fortsatt ikke fått svar. Jeg er så utålmodig av meg, er det vanlig at det tar så lang tid? :hilarious: jeg aner ikke hva man gjør når man jobber i bank, hvor hektisk det er osv :p
 
Er jeg paranoid når jeg lurer på om jeg er helt feil plass når det er 2 min til et møte og ingen andre er kommet? Vært her siden ti på jeg....
 
Vi var i et bankmøte angående lån torsdag for èn uke siden i morgen - fortsatt ikke fått svar. Jeg er så utålmodig av meg, er det vanlig at det tar så lang tid? :hilarious: jeg aner ikke hva man gjør når man jobber i bank, hvor hektisk det er osv :p
Det kan ta lang tid ja
 
Det kan ta lang tid ja

Bare å smøre seg med litt ekstra tålmodighet :) sist fikk vi svar under 24 timer etterpå, men det var jo er negativt svar, hehe. Så jeg venter heller lenger om resultatet er positivt såklart.
 
Oh feil tid ?
Neida, men de andre kom dinglende sånn et par min over tiden. Jeg tror ganske sikkert mange av dem satt i bilene utenfor, der satt folk i alle fall, og ventet til de så noen de kjente (og nei, ingen kjente meg)
 
Vi var i et bankmøte angående lån torsdag for èn uke siden i morgen - fortsatt ikke fått svar. Jeg er så utålmodig av meg, er det vanlig at det tar så lang tid? :hilarious: jeg aner ikke hva man gjør når man jobber i bank, hvor hektisk det er osv :p
Slikt kan variere.

Vi søkte en bank og fikk beskjed om at de skulle ta kontakt i løpet uken etter den som kom.
Så i mellomtiden fikk vi vite at fagforeningen bytter bank fra nyttår så vi søkte den banken og spurte hva de kan tilby mens vi venter på nyttår. Og de ringte neste dag og tilbød det den gamle fagforeningsbanken tilbyr.

Det tok deretter nesten to uker før lånet faktisk var flyttet, med ørten dokomenter å signere med bankid

Vi har ikke fysisk vært i banken da, nettbank og telefon. Og flytting av et lån som er vi ajr betalt på i 10 av 20 år, restsum ca 50-60% av antatt verdi på huset. Så det var ikke egentlig tvil om vi fikk lån, mer bare hva renten ville bli. Og den er såpass mye bedre enn den renten vi hadde at det var verd å bytte bank
 
Back
Topp