~November~

Åneiii :( Da jeg ble gravid forrige gang var fravær av symptomer det eneste tegnet jeg hadde på at jeg var gravid. Jeg får alltid et slags trykk i magen en uke før mensen, men det fikk jeg ikke da jeg ble gravid. Så jeg har vanskelig for å tro at det er falsk alarm dessverre :arghh:

Åh, skjønner. Har aldri vært gravid etter IVF, så veit ikke hva jeg skal forvente, men med de andre to forsøkene så kom mensen symptomene noen dager før mensen kom ja :hungover:

Joda, det kan jo være det og :) Ser jo mange som får slike symptomer. Men da jeg ble gravid med førstemann kjente jeg ingenting til murringer eller trykk i magen. Kjente ingenting i mageområdet før jeg var rundt 7 uker på vei. Så jeg har nok lettere for å tenke at det ikke gikk denne gangen og at det heller er heksa som er på vei :(

Om det er noe trøst, så var ikke mine to svangerskap like i det hele tatt symptom-messig. Så.. det TRENGER ikke bety noe. Men selvsagt.. føles nok greiere å ikke ha for høy fallhøyde, sånn sett.

Om det er noe trøst, så var ikke mine to svangerskap like i det hele tatt symptom-messig. Så.. det TRENGER ikke bety noe. Men selvsagt.. føles nok greiere å ikke ha for høy fallhøyde, sånn sett.

Takk :Heartred Skal kanskje ikke gi opp håpet helt enda, men som du sier er det skummelt å håpe for mye...

10 Dpo og en test like hvit som snøen som kom i helga :meh: Tenker jeg venter til tirsdag før neste test.

Blir dere andre som også ruger veldig oppblåst av lutinus? :hungover:

Oh yes, ser ut som om jeg er 4 mnd på vei

Haha bra jeg ikke er alene :hilarious:

Veldig! Men sluttet på fredag og merker veldig forskjell bare på noen dager. Hvor lenge skal du gå på de? Vet mange klinikker gjør så forskjellig på lengden man skal bruke de.

Hvis jeg er gravid så mener jeg å huske at det står i papirene at de skal brukes til i uke 9-10?! Er noe sånt :p Har ikke helt troa på at det er en graviditet på gang her hos meg da... Er det lov å spørre hvordan symptomer du hadde på graviditeten nå? Gratulerer forresten, vetikke om jeg har sagt det :D

Haha bra jeg ikke er alene :hilarious:

Hvis jeg er gravid så mener jeg å huske at det står i papirene at de skal brukes til i uke 9-10?! Er noe sånt :p Har ikke helt troa på at det er en graviditet på gang her hos meg da... Er det lov å spørre hvordan symptomer du hadde på graviditeten nå? Gratulerer forresten, vetikke om jeg har sagt det :D
Tusen takk❤️jeg skulle slutte på lutinus 16 dager etter innsett uansett positiv eller ikke. Jeg hadde ingen symptomer, og har enda ingen. Så hadde håpet kjent litt, for slik det er nå blir man bare bekymret over.

Tusen takk❤️jeg skulle slutte på lutinus 16 dager etter innsett uansett positiv eller ikke. Jeg hadde ingen symptomer, og har enda ingen. Så hadde håpet kjent litt, for slik det er nå blir man bare bekymret over.

åå bare 16 dager, ja da er det virkelig stor forskjell fra klinikk til klinikk!

Skjønner at du blir litt bekymret når du ikke har noen symptomer, men det trenger jo ikke å ha noe å si :Heartred Forhåpentligvis er alt som det skal :happy: Krysser fingrene!!

Back
Topp