Det er jo gjerne sånne Symptomer om det går andre veien og, da. Håpet er vel ikke helt ute enda?![]()
Sant det
Har fortsatt en uke til testing, og så lenge ikke mensen kommer før det, så er håpet der Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo gjerne sånne Symptomer om det går andre veien og, da. Håpet er vel ikke helt ute enda?![]()
Har fortsatt en uke til testing, og så lenge ikke mensen kommer før det, så er håpet der ÅneiiiDa jeg ble gravid forrige gang var fravær av symptomer det eneste tegnet jeg hadde på at jeg var gravid. Jeg får alltid et slags trykk i magen en uke før mensen, men det fikk jeg ikke da jeg ble gravid. Så jeg har vanskelig for å tro at det er falsk alarm dessverre
![]()

Joda, det kan jo være det ogSer jo mange som får slike symptomer. Men da jeg ble gravid med førstemann kjente jeg ingenting til murringer eller trykk i magen. Kjente ingenting i mageområdet før jeg var rundt 7 uker på vei. Så jeg har nok lettere for å tenke at det ikke gikk denne gangen og at det heller er heksa som er på vei
![]()
Sant detHar fortsatt en uke til testing, og så lenge ikke mensen kommer før det, så er håpet der
![]()
Om det er noe trøst, så var ikke mine to svangerskap like i det hele tatt symptom-messig. Så.. det TRENGER ikke bety noe. Men selvsagt.. føles nok greiere å ikke ha for høy fallhøyde, sånn sett.
Skal kanskje ikke gi opp håpet helt enda, men som du sier er det skummelt å håpe for mye...Lov å ha et snev av håp i alle fall![]()
10 Dpo og en test like hvit som snøen som kom i helgaTenker jeg venter til tirsdag før neste test.
krysser fingrene for strek på tirsdag!Skjønner skuffelsen din, men jeg testet sent og da håper jeg du også gjør det10 Dpo og en test like hvit som snøen som kom i helgaTenker jeg venter til tirsdag før neste test.
Ja håper jeg kan "plage" deg litt med teststreker snartSkjønner skuffelsen din, men jeg testet sent og da håper jeg du også gjør det![]()

Gleder megJa håper jeg kan "plage" deg litt med teststreker snart![]()

Er det noen som har opplevd å få skikkelig vondt i korsryggen ifm stimulering? Helt ødelagt![]()
Oh yes, ser ut som om jeg er 4 mnd på veiBlir dere andre som også ruger veldig oppblåst av lutinus?![]()
Veldig! Men sluttet på fredag og merker veldig forskjell bare på noen dager. Hvor lenge skal du gå på de? Vet mange klinikker gjør så forskjellig på lengden man skal bruke de.Blir dere andre som også ruger veldig oppblåst av lutinus?![]()
Oh yes, ser ut som om jeg er 4 mnd på vei

Veldig! Men sluttet på fredag og merker veldig forskjell bare på noen dager. Hvor lenge skal du gå på de? Vet mange klinikker gjør så forskjellig på lengden man skal bruke de.
Tusen takkHaha bra jeg ikke er alene
Hvis jeg er gravid så mener jeg å huske at det står i papirene at de skal brukes til i uke 9-10?! Er noe såntHar ikke helt troa på at det er en graviditet på gang her hos meg da... Er det lov å spørre hvordan symptomer du hadde på graviditeten nå? Gratulerer forresten, vetikke om jeg har sagt det
![]()
Tusen takkjeg skulle slutte på lutinus 16 dager etter innsett uansett positiv eller ikke. Jeg hadde ingen symptomer, og har enda ingen. Så hadde håpet kjent litt, for slik det er nå blir man bare bekymret over.
Forhåpentligvis er alt som det skal
Krysser fingrene!!